Gå til innhold

Treningsdagboken til Kadust


KaDust

Anbefalte innlegg

Gjest HollyDolly

Bra restutlalt ! Stå på. slal følge med deg jeg :popcorn: hehe

Startmålene var:

Hofte: 105 cm

Lår: 69 cm

Mage(midje): 88cm

Bryst: 84cm

Arm: 33 cm

Så vil jeg gjerne opp til 33cm igjen på armene, men bare i muskler og ikke fett. :lur:

Da er helga halvveis overstått. Vi så The Devil Inside på fredag, var egentlig litt skuffende. Igår var vi i Sverige.. og handlet en pose pommes frites (og ja, det var det eneste vi handla der :hoho: ). Etter det dro vi på boksestevne for å se noen typen kjenner bokse. Og han kom til finalen! Finalen er idag, men den får vi ikke sett for vi skal til pappa på middag. :) Det blir kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har gått ned mye i midje/mage. :O

Men lurer på en ting. Leste i en annen tråd at du sliter med oppblåst mage. (samme som meg) så hvordan vet du om du har gått ned i fett eller om magen har gått ned/opp pga oppblåsthet?

Ikke for å være frekk, jeg bare lurer på hvordan jeg skal klare å måle magen ettersom den lever sitt eget liv. :P

Jeg strammet magemusklene så mye jeg kunne, slik at luften ikke hadde tilgang til å blåse meg opp. Ikke trekk inn magen, men stram musklene så mye du klarer. Om jeg slapper av å måler meg, så er jeg rundt 92 cm. :sjenert: Men jeg jo litt strammere magemuskler nå enn da jeg startet, så jeg er mindre oppblåst for musklene holder ting mer på plass. Også er det mye lettere å stramme magen dagen ut nå enn hva det var før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, Knut driver å ser etter en ekstrajobb. :( Jeg skjønner at han vil ha litt ekstra penger inn i kassa, for han vil gjerne bli kvitt billånet og han får ikke betalt så mye ned på det sånn som situasjonen vår er nå. Men åh, jeg har jo så lite tid med han allerede. Jeg vil ikke at han skal ta en ekstra jobb så vi ser hverandre enda mindre.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg strammet magemusklene så mye jeg kunne, slik at luften ikke hadde tilgang til å blåse meg opp. Ikke trekk inn magen, men stram musklene så mye du klarer. Om jeg slapper av å måler meg, så er jeg rundt 92 cm. :sjenert: Men jeg jo litt strammere magemuskler nå enn da jeg startet, så jeg er mindre oppblåst for musklene holder ting mer på plass. Også er det mye lettere å stramme magen dagen ut nå enn hva det var før. :)

Okay, takk for tipset. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av å si til alle at jeg har det bra og virke positiv. For jeg har det absolutt ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi i full rulle igjen med trening å sånn. Jeg gruer meg til ukene fremover med trening siden jeg har regnbuehinnebetennelse og kan dermed ikke bruke linser. Jeg har ikke særlig lyst til å trene med briller til over 5000kr, dessuten føler jeg meg stygg nok som det er uten briller og liker derfor ikke gå med briller offentlig. Usj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, å komme igang med trening igjen etter en uke vekk er ikke lett! I tillegg var det så utrolig fullt på treningsstudioet idag når vi kom dit så tidlig på en mandag. Ble veldig alternativ trening, frivektene var jo ikke ledige i det hele tatt idag.

Oppvarming: 10 min, 6.5 km/h på tredemølle.

Superset: Leg curl 30kg -> Leg extension 25kg. 12 rep på begge x 3.

Lårpress: 60kg 10 reps, 50kg 10 reps, 40kg 10 reps.

Leggpress: 70kg, 10x3

Rygghev: 12x3 Legger ved 5kg neste gang, kanskje 10kg.

Pushdown: 10kg, 12x3

Triceps tau: 5kg, 10x3

Var ikke så mye mer enn dette vi fikk gjort. Men vi gikk frem og tilbake til treningen da, tar vel 15 min en vei. Og det er en start. Det plager meg litt at vi ikke fikk gjort utfall og knebøy men får kombinere det i en annen trening.

Var også helt jævelig å trene idag, uff.

Fremover så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med kostholdet heller forresten. Knut lager jo middag nå hver kveld og tar den med på jobben så han spiser middag før han drar slik at vi kan trene når han kommer hjem. Så da må jo jeg evt lage middag til meg selv alene. Jeg hater matlaging og har aldri giddet å lage middag til meg alene. Gadd ikke det idag heller, så ble bare brød. Føler det blir mye brød fremover i stedet for middag ... det er jo ikke bra men jeg blir så deprimert av det stygge kjøkkenet. Jaja, vi får se hvordan jeg løser det.

Tror forresten jeg skal gjøre dette til treningsdagbok, og treningsdagbok alene. Så slipper blir det ikke så rotete og vanskelig å se tilbake på ting. Så åpner jeg en annen dagbok ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Da er vi i full rulle igjen med trening å sånn. Jeg gruer meg til ukene fremover med trening siden jeg har regnbuehinnebetennelse og kan dermed ikke bruke linser. Jeg har ikke særlig lyst til å trene med briller til over 5000kr, dessuten føler jeg meg stygg nok som det er uten briller og liker derfor ikke gå med briller offentlig. Usj.

Du blir ikkje noe styggere med briller.

og jeg tviler på at du er stygg.. det er bare det du ser sjølv.

Må ha litt meir tru på deg sjølv og se det mannen din ser i dag.. gir deg en god klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikkje noe styggere med briller.

og jeg tviler på at du er stygg.. det er bare det du ser sjølv.

Må ha litt meir tru på deg sjølv og se det mannen din ser i dag.. gir deg en god klem :klemmer:

Takk. :) Men har aldri likt det jeg ser i speilet så er vanskelig å snu på. Føler meg fæl nok fra før av med håret i dott og usminket før trening. Når jeg i tillegg må trene med briller så blir det bare bleh.

Men jeg var mest redd for å ødelegge brillene. Men typen holdt brillene mine mens jeg gjorde de verste øvelsene i blinde. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Takk. :) Men har aldri likt det jeg ser i speilet så er vanskelig å snu på. Føler meg fæl nok fra før av med håret i dott og usminket før trening. Når jeg i tillegg må trene med briller så blir det bare bleh.

Men jeg var mest redd for å ødelegge brillene. Men typen holdt brillene mine mens jeg gjorde de verste øvelsene i blinde. :ler:

awww snille mannen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også ganske sikker på at du ikke er stygg! :)

Og det er ikke vits å gå rundt å late som man har det bra når man ikke har det, slipp det løs så det kan bli bedre :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men da blir jeg å klage HELE tiden. Jeg sliter tross alt med en personligshetsforstyrrelse og depresjoner og masse piss. Har jo ikke en eneste bra dag, kan ikke bare gå rundt å klage.

Men sånt prat får vi ta et annet sted, jeg skal åpne en annen dagbok hvor jeg skal syte og klage hver gang føler for det. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag startet dagen dårlig kostholdsmessig - som vanlig på tirsdager. Men jeg fikk hvertfall i meg en grøt etter jobb. Så må jeg finne ut av hva jeg skal spise før trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Idag startet dagen dårlig kostholdsmessig - som vanlig på tirsdager. Men jeg fikk hvertfall i meg en grøt etter jobb. Så må jeg finne ut av hva jeg skal spise før trening.

Ja ja . går bra... barre ikkje tenk jeg har alerede jukset i dag og jukse igen. det er ikkje lov :kjefte:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at det er juks, men jeg får ikke spist frokost før jobben på tirsdager.

Men samme det. :) For de som vil følge meg på annet hold enn bare trening og kosthold, så kan jeg nåes her:

http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=638822

For dere som ikke vil det, er dere fortsatt hjertelig velkomne i treningsboka mi likevel. :jepp:

Siden det er kondisjonsøkt idag, så bestemte jeg og Knut oss for å spise middag sammen. Må jo uansett vente 2 timer etter maten med å dra å trene når vi har kondisjon, så da kan vi like gjerne bare ta det her hjemme. Blir noe kjøttdeig-ish. Altså, jeg vet jeg skal bruke kjøttdeig, bare ikke helt til hva. :daane::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HollyDolly

Det er ikke det at det er juks, men jeg får ikke spist frokost før jobben på tirsdager.

Men samme det. :) For de som vil følge meg på annet hold enn bare trening og kosthold, så kan jeg nåes her:

http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=638822

For dere som ikke vil det, er dere fortsatt hjertelig velkomne i treningsboka mi likevel. :jepp:

Siden det er kondisjonsøkt idag, så bestemte jeg og Knut oss for å spise middag sammen. Må jo uansett vente 2 timer etter maten med å dra å trene når vi har kondisjon, så da kan vi like gjerne bare ta det her hjemme. Blir noe kjøttdeig-ish. Altså, jeg vet jeg skal bruke kjøttdeig, bare ikke helt til hva. :daane::hoho:

ah . trodde du hadde juksa. misforstor litt jeg . Unshilde :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...