Gå til innhold

Treningsdagboken til Kadust


KaDust

Anbefalte innlegg

Hun var ikke ett år engang. Hun hadde bursdag en gang i Juli.

Ja, var veldig snilt. Han stod der og pratet med oss frem til vi fikk tak i en dyreklinikk også, og han skulle visst komme innom idag og betale for dyrlege-utgiftene. Var visst 2 katter som løp over veien, og Suzy var den som ble truffet når han prøvde å unngå de. Syns synd på fyren, må jo være fælt å kjøre på katt, hvertfall når man er så åpenbart dyreelsker. Han hadde både katt og hund selv og var skikkelig fortvilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PinkLeaf

Så bra - det er få som tar ordentlig ansvar. Jeg har hatt to katter på den tida vi har bodd i denne leiligheten (2,5 år ca), som begge har forsvunnet sporløst. Begge var merket, så det er umulig å ikke se at de hadde eier. Da har de jo bevisst latt være å gi beskjed. Jeg er også, som du kanskje skjønner, veldig kattemenneske. :fnise:

Har planer om å vinne i lotto eller noe så jeg kan bygge om låven (på småbruket jeg selvfølgelig også skal kjøpe) til beredskapshjem for katt for Dyrebeskyttelsen eller SPCA. :ler: Hadde det bare vært så lett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, ikke sant! Jeg er veldig hunde- og kattemenneske jeg da. Kan ikke leve uten noen av delene, men jeg trooor kanskje jeg er mer hundemenneske enn kattemenneske. Men det er nok fordi jeg har hatt hund hele livet. Men jeg ELSKER dyr VIRKELIG, uansett hva de er. :sjenert: Skal liksom redde og pleie alt jeg. Når jeg var liten kom jeg hjem med et dyr nesten hver dag fordi den så forlatt ut ute. :hoho: Mamma ble jo gæren etterhvert.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Hehe, kjenner til det! Jeg hadde både kanin og pinnsvin som jeg fant gående langs veien, og passet på dem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke akkurat bra, men vi har det greit. Vi har hvertfall hverandre. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, da har jeg fikset oss noen serier som vi kan se på og gjemme oss borti fremover. Og Knut skal hjelpe meg med middagen idag siden jeg ikke vil stå på kjøkkenet alene.

Han er skjønn. Han vil ikke at jeg skal lide alene når jeg er hjemme på dagtid, så han har bestilt Mass Effect 3 til meg. :rodmer: Tar nok litt tid før vi får den, men åh han er så skjønn. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra dere er der for hverandre da, man trenger all den støtte man kan få når noe sånt skjer :kose:

Er kattemenneske selv jeg. Har 2 krabater som løper rundt her og ødelegger alt de kommer over :ler: Mine går bare inne da, tror jeg hadde vært en nervevrak om de skulle vært ute også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt kattene mine ut, og ingen har blitt påkjørt før. Før nå. Vi har altfor liten leilighet til at de bare kan gå inne også, så om vi skal ha katt må de få frihet til å gå ute også.

Uff, men det er ikke noe vi trenger å tenke på med det første nå lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Huff. :/

Husker jeg spurte om dere bodde nær veien når du sa dere skulle få katt.

Hvil i fred, pusen. :dagens-rose:

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veier overalt om man bor i et hus. Men det er jo bare en stille boligvei, og det bor 1000 andre katter rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Det er jo veier overalt om man bor i et hus. Men det er jo bare en stille boligvei, og det bor 1000 andre katter rundt.

Jada, bare husker jeg nevnte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jo alltid en mulighet når man i boligstrøk. Og det er jo det første året som er mest risikofylt, og hun klarte seg bare ikke igjennom. Men men!

Det går litt bedre idag, for Knut også virker det som. Vi har tenkt litt på trening igjen så jeg får prøve å spise ordentlig idag da (siden jeg ikke spiste i hele går. :sjenert: bortifra 2 skjeer med hjemmelaget pølsestappe) Jeg må bare roe meg litt, for er så kvalm (uten at jeg egentlig vet helt hvorfor).

Uansett, crossfiten på lørdag skal vi hvertfall på så hadde vært greit å få trent litt før den tid også, ellers blir det en veldig veldig hard økt. Men jeg vet ikke om vi skal trene idag eller ikke, det finner vi vel ut av etterpå. Men da planlegger jeg at frokosten min blir: Brød av bygghvete med litt skinke, salat og ost. Og så en Grapefrukt hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hørtes ut som en god frokost! :jepp: Jeg er veldig glad i grapefrukt, men får mange rare blikk når jeg innrømmer det :rolleyes:

Håper dere får en bra dag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk flest veit ikke hva grapefrukt er, så de får bare ha blikkene for seg selv. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PinkLeaf

Høres ut som en god frokost som selv ikke kvalme kan sette stopper for! :) Personlig har jeg opplevd å være tilsynelatende uforklarlig kvalm, men det var ofte vist seg å henge sammen med påkjenninger i forbindelse med sorg, konflikter osv. Jeg har et veldig turbulent og i perioder ikke-eksisterende forhold med faren min, og jeg vet at de gangene jeg skal på besøk eller de skal hit så blir jeg kvalm en halvtime før. Og hvis han ringer uventet så går det 10-15 minutter, og så kommer kvalmen. Så det går nok over når dere kommer litt tilbake til dagliglivet og det ikke føles like vondt lenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er sånn jeg også. Er bare så ekkelt, er som om magen vibrerer og advarer meg når jeg spiser. Men jeg fullførte frokosten likevel. Jeg vant! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...