Gå til innhold

Treningsdagboken til Kadust


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for tips. :) Pratet med gubben, og vi ble enige om å se på tips-lista neste gang vi skal ha det. Idag blir det hjemmelagde STERKE kjøttkaker, med grønnsaksstuing og hjemmelagde pommes frites. :jepp: En god middag før kondis-trening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. :) Pratet med gubben, og vi ble enige om å se på tips-lista neste gang vi skal ha det. Idag blir det hjemmelagde STERKE kjøttkaker, med grønnsaksstuing og hjemmelagde pommes frites. :jepp: En god middag før kondis-trening.

kan jeg og få? jeg er klar :spise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er en relativt dårlig trening overstått. I stedet for jogging på tredemølla ble det 20 min på ellipsemaskin. Gikk tilsammen 0,75 km - ræv.

Men ellipsemaskinen gir ikke meg noe kondisjonstrening, jeg blir bare sliten i beina. Så jeg er skuffa og sur over at tredemølla ødela hele dagens trening for meg. Var liksom ikke nok at jeg fra før av hadde mista treningsmotivasjonen visstnok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det beste med dårlige treningsdager er at det blir så mye bedre når det kommer en god dag igjen! Da er det verdt det å lide seg gjennom den dagen det var tungt og trått! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kadust! :goodbye:

Usikker23 her :) Byttet nick ;)

men liker jo å følge med tråden din så måtte jo skrive her da :)

Leste første innlegget ditt i dag, dæven du har jo vært super flink å ta av :):klappe: kjempe imponert!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe takk, ja har vært flink. Men tar så lang tid før ting strammer seg opp, magen min er bare pløsete. Men det er vel fordi jeg er så oppblåst. :( idag er det styrketrening igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe takk, ja har vært flink. Men tar så lang tid før ting strammer seg opp, magen min er bare pløsete. Men det er vel fordi jeg er så oppblåst. :( idag er det styrketrening igjen! :)

Har man litt tolmodighet så kommer resultatene etterhvert ;) Men siden du bare skal stramme opp nå og ikke forbrenne for mye så vil det vel ikke ta så lang tid om du fokuserer på styrketrening, og de områdene du skal stramme opp :)

Tipper du ser smashing ut allerede jeg, og ikke pløsete og oppblåst :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg er pløsete og oppblåst. :( Er så oppblåst som overhode fysisk mulig, men legen finner ikke noe årsak.

Idag har kostholdet mitt hittil vært relativt bra, eneste er at jeg droppa et mellommåltid!

Frokost: En skål weetabix + bær.

Lunsj: En skive speltbrød med egg, en skive italiensk salat med agurk og tomat.

Mellommåltid: 2 skiver bygghvetebrød med peanutbrød. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Så flink du er til å spise sunt! :jepp:

Er litt misunnelig.. Jeg begynte så bra - rugbrød med salami og agurk, men lunsj ble visst, vel, ikke noe av. :sukk: Jeg må bli flinkere til å ha fristende sunn mat i huset!

Kan jeg spørre hvor ofte du handler frukt og grønnsaker? Ting blir alltid dårlig her, for det er bare jeg som spiser det.. Jeg syns det er synd å kaste så mye, og da blir det til at jeg kjøper mindre også.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel 2 ganger i uka. Jeg har det meste i kjøleskapet da, da holder det seg lenger (bare ikke bananer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dumt med dager der man ikke er motiverte for trening! Særlig når ingenting går som det skal i tillegg... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :kjefte:

Har ikke noe motivasjon for å trene idag heller. Men det er bare styrke på overkroppen så det bør jo gå greit og fort uansett. Men før det skal vi ha kyllingtaco med fullkorns lefser. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Jeg blei sulten av å lese om middagen din :fnise:

Kan jeg få oppskrivt af de sterke kjøttbollene??

Blei friste å prove.

Selv om du ikkje var motivert a trene i dag, da trente du likevel og det er veldig bra :klemmer:

Du kan jo trene extra i kveld :fnise::sengekos:

Jeg synes du er kjempe flink jeg.

prov å skrelle litt gulrøtter og ha i matpakken/kjøleskåpet enkel og bra mellommåltid når du sliter med å fa i deg mellommåltidene :jepp:

Ha forstatt en fin Torsdagskveld :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...