Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har også en FB-venn som skriver "elsker deg mest i verden", "du gjør meg til et bedre menneske", "jeg har verdens mest fantastiske kjæreste" osv om kjæresten så og si hver dag, gjerne flere ganger om dagen. Hvorfor gidder folk? Kan de ikke bare si det til hverandre?

Haloooo, det er da vel ikke ekte kjærlighet med mindre det blir målt i likes :jolie:

Anonymous poster hash: ec479...5e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er kanskje ikke oversharing som man tenker på her, men dette var helt grusomt.

Da vi var russ for et år siden ble det ofte skrevet om voldtekter på Tryvann osv.
En av de helgene det var russetreff på Tryvann var det to jenter som ble voldtatt og dette ble jo selvsagt en artikkel i VG.

Den mest udregelige (finnes ikke en beskrivelse som passer bedre), fæle jenta jeg veit om poster da denne artikkelen på facebook-veggen til en veldig usikker gutt (som hun da mener ikke får seg noe), og skriver "Har du vært å kost deg på Tyvann i helgen?"

Jeg og mange andre synes dette var helt forferdelig, og forsvarte han. Så hun slettet det selvfølgelig..
Når jeg tenker over det kjenner jeg at jeg blir skikkelig oppgitt.



Anonymous poster hash: a2b89...e67
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke oversharing, men gullkorn fra Facebook. Hilde A og Hilde L har giftet seg, og en i overkant kristen Gustav "gratulerer". Ikke utenkelig at mange her inne har sett dette ettersom paret som giftet seg har veldig mange venner på Facebook.

Hilde A er også kristen.



Anonymous poster hash: 5727a...799

post-37809-0-49818700-1404578677_thumb.p

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke oversharing, men gullkorn fra Facebook. Hilde A og Hilde L har giftet seg, og en i overkant kristen Gustav "gratulerer". Ikke utenkelig at mange her inne har sett dette ettersom paret som giftet seg har veldig mange venner på Facebook.

Hilde A er også kristen.

Anonymous poster hash: 5727a...799

Jeg joiner Hilde L!:hakeslepp:

Wow...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke oversharing, men gullkorn fra Facebook. Hilde A og Hilde L har giftet seg, og en i overkant kristen Gustav "gratulerer". Ikke utenkelig at mange her inne har sett dette ettersom paret som giftet seg har veldig mange venner på Facebook.

Hilde A er også kristen.

Anonymous poster hash: 5727a...799

WTF? For en skrudd fyr.

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje ikke oversharing som man tenker på her, men dette var helt grusomt.

Da vi var russ for et år siden ble det ofte skrevet om voldtekter på Tryvann osv.

En av de helgene det var russetreff på Tryvann var det to jenter som ble voldtatt og dette ble jo selvsagt en artikkel i VG.

Den mest udregelige (finnes ikke en beskrivelse som passer bedre), fæle jenta jeg veit om poster da denne artikkelen på facebook-veggen til en veldig usikker gutt (som hun da mener ikke får seg noe), og skriver "Har du vært å kost deg på Tyvann i helgen?"

Jeg og mange andre synes dette var helt forferdelig, og forsvarte han. Så hun slettet det selvfølgelig..

Når jeg tenker over det kjenner jeg at jeg blir skikkelig oppgitt.

Anonymous poster hash: a2b89...e67

Kjære vene! Denne var skikkelig grusom! Stakkars gutt :((

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene! Denne var skikkelig grusom! Stakkars gutt :((

Jeg møtte han faktisk tidligere i kveld og han var like søt og hyggelig som alltid.

Jeg skjønner ikke at enkelte har så stoor mangel på sosiale antenner at de gjør sånn, jeg skjønner at noen uten sosiale antenner kan si og gjøre ting, men jeg har aldri opplevd at de har vært så klin kokos i huet at de har såret andre..

Anonymous poster hash: a2b89...e67

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som konstant lager sippe-statuser og som søker etter oppmerksomhet. Hun skrev at hun skulle bli mor. Hun gledet seg såååå fælt til det lille nurket kom til verden. Noen dager senere på bloggen sin: "Min store nedtur - Jeg har tatt abort". Hun sier hun ikke kan få unge nå pga. at hun ikke har jobb, økonomi etc. Greit nok det, men hvorfor lage flere statuser om at hun gleder seg sååå fælt til å bli mor, når hun vet at hun ikke kan ta vare på den? :glare: Og hvorfor fortelle at man er gravid så tidlig? Denne jenta her er vel 20 år, men et barn i hodet som konstant lager drama på Facebook. Sikkert slemt sagt, men barnevernet hadde hentet denne ungen på flekken.

Hun presterte til og med å skrive et blogg-innlegg med overskriften: "Er abort verre enn voldtekt?" :hakeslepp: Er det mulig...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som konstant lager sippe-statuser og som søker etter oppmerksomhet. Hun skrev at hun skulle bli mor. Hun gledet seg såååå fælt til det lille nurket kom til verden. Noen dager senere på bloggen sin: "Min store nedtur - Jeg har tatt abort". Hun sier hun ikke kan få unge nå pga. at hun ikke har jobb, økonomi etc. Greit nok det, men hvorfor lage flere statuser om at hun gleder seg sååå fælt til å bli mor, når hun vet at hun ikke kan ta vare på den? :glare: Og hvorfor fortelle at man er gravid så tidlig? Denne jenta her er vel 20 år, men et barn i hodet som konstant lager drama på Facebook. Sikkert slemt sagt, men barnevernet hadde hentet denne ungen på flekken.

Hun presterte til og med å skrive et blogg-innlegg med overskriften: "Er abort verre enn voldtekt?" :hakeslepp: Er det mulig...

Man tror man ikke kan bli sjokkert lenger, men....jaggu!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på Facebook som utelukkende legger ut meldinger a'la
" Ja, ja, så får man kaste i seg en neve Paracet og gjøre seg klar til en maratonøkt på jobb, da"
" Besøkt legen igjen i dag. Jeg er visst frisk.....fortell det til den h....es ryggen, da. Men det er vel ikka anna å gjøre enn å dope seg ned og smile."
Samtlige statuser hun legger ut nevner smerter, sykdom og lange arbeidsdager som nesten tar livet av henne.

I dag kom så gullstatusen:
"Gleder meg til ferie, det skal bli godt nå. Kjenner kroppen vil ha veldig godt av det etter dette året. Men jeg er ikke av typen som klager, her biter vi tenna sammen og smiler til verden uansett!"

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på Facebook som utelukkende legger ut meldinger a'la

" Ja, ja, så får man kaste i seg en neve Paracet og gjøre seg klar til en maratonøkt på jobb, da"

" Besøkt legen igjen i dag. Jeg er visst frisk.....fortell det til den h....es ryggen, da. Men det er vel ikka anna å gjøre enn å dope seg ned og smile."

Samtlige statuser hun legger ut nevner smerter, sykdom og lange arbeidsdager som nesten tar livet av henne.

I dag kom så gullstatusen:

"Gleder meg til ferie, det skal bli godt nå. Kjenner kroppen vil ha veldig godt av det etter dette året. Men jeg er ikke av typen som klager, her biter vi tenna sammen og smiler til verden uansett!"

Haha! Likte den siste. Skulle ønske alle andre også klarte å bite tenna sammen sånn som hun ;)
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på min FB idag bruker været for å klare å fremheve sine egne helseproblemer... Hun klager ikke hun heller. Er bare tapper, og setter ting i perspektiv til andre slik at vi skjønner at vi ikke burde skrive om at vi eksempel ønsker å løpe maraton, fordi at hun klarer tross alt ikke det.



Anonymous poster hash: d30a9...bfd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på Facebook som utelukkende legger ut meldinger a'la

" Ja, ja, så får man kaste i seg en neve Paracet og gjøre seg klar til en maratonøkt på jobb, da"

" Besøkt legen igjen i dag. Jeg er visst frisk.....fortell det til den h....es ryggen, da. Men det er vel ikka anna å gjøre enn å dope seg ned og smile."

Samtlige statuser hun legger ut nevner smerter, sykdom og lange arbeidsdager som nesten tar livet av henne.

I dag kom så gullstatusen:

"Gleder meg til ferie, det skal bli godt nå. Kjenner kroppen vil ha veldig godt av det etter dette året. Men jeg er ikke av typen som klager, her biter vi tenna sammen og smiler til verden uansett!"

Haha. Minner meg om den ene rollefiguren til Lene Kongsvik Johansen. Den læreren som alltid er syk, Wenche!
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpes.

Mitt elskede barnebarn, min lille vakre ert, mistet livet i går kveld. Det er så tøft å være bestemor med tom plass i hjertet sitt. Jeg skulle ønske jeg kunne trøste X og Y (kvinnenavn og mannsnavn med tags) i denne prosessen, men min egen sorg er så stor at jeg vet ikke hvordan beina skal bære meg de neste dagene. Stakkar liten venn, du ble bare tretten uker i mors mage.

....og dette er OFFENTLIG status. Jeg så den fordi en venn kommenterte med noe sympatisk. What..



Anonymous poster hash: f2e7a...9a7
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... Jeg hadde skjønt det om det var et barn, men et foster... Da ble det litt vel voldsomt på face.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes.

Mitt elskede barnebarn, min lille vakre ert, mistet livet i går kveld. Det er så tøft å være bestemor med tom plass i hjertet sitt. Jeg skulle ønske jeg kunne trøste X og Y (kvinnenavn og mannsnavn med tags) i denne prosessen, men min egen sorg er så stor at jeg vet ikke hvordan beina skal bære meg de neste dagene. Stakkar liten venn, du ble bare tretten uker i mors mage.

....og dette er OFFENTLIG status. Jeg så den fordi en venn kommenterte med noe sympatisk. What..

Anonymous poster hash: f2e7a...9a7

Jeg slutter aldri å la meg overraske av folks mangel på skamvett. :hakeslepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelpes.

Mitt elskede barnebarn, min lille vakre ert, mistet livet i går kveld. Det er så tøft å være bestemor med tom plass i hjertet sitt. Jeg skulle ønske jeg kunne trøste X og Y (kvinnenavn og mannsnavn med tags) i denne prosessen, men min egen sorg er så stor at jeg vet ikke hvordan beina skal bære meg de neste dagene. Stakkar liten venn, du ble bare tretten uker i mors mage.

....og dette er OFFENTLIG status. Jeg så den fordi en venn kommenterte med noe sympatisk. What..

Anonymous poster hash: f2e7a...9a7

Herregud så sint jeg hadde vært hvis det var min mor som la ut denne informasjonen på facebook..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg aldri hadde snakket til min mor igjen om hun hadde lagt ut noe slikt på FB.... o.O



Anonymous poster hash: d30a9...bfd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

Hjelpes.

Mitt elskede barnebarn, min lille vakre ert, mistet livet i går kveld. Det er så tøft å være bestemor med tom plass i hjertet sitt. Jeg skulle ønske jeg kunne trøste X og Y (kvinnenavn og mannsnavn med tags) i denne prosessen, men min egen sorg er så stor at jeg vet ikke hvordan beina skal bære meg de neste dagene. Stakkar liten venn, du ble bare tretten uker i mors mage.

....og dette er OFFENTLIG status. Jeg så den fordi en venn kommenterte med noe sympatisk. What..

Anonymous poster hash: f2e7a...9a7

Og la meg gjette; masse hjerter i kommentarfeltet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...