Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og la meg gjette; masse hjerter i kommentarfeltet?

Måtte gå tilbake å se. Ja. 23 kommentarer hittil, mye hjerter og "tenker på dere" og "du er sterk" osv... >.<

Anonymous poster hash: f2e7a...9a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så fristende å tykker "liker" på slike statuser. :blush:



Anonymous poster hash: d30a9...bfd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attention whore på min vegg i dag.

Hvil i fred Navn Navnesen

Tilfeldigvis en kjendis med samme navn, men det blir ikke oppklart før etter 10 timer :daane:

Anonymous poster hash: 95048...3d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er gravid. Og bare vært det noen få uker nå, så jeg synes det var tidlig å poste det. Eller er det vanlig å poste i løpet av den første måneden?

Uansett hva denne personen gjør nå, så må det nevnes at hun er gravid. Ikke så mye oversharing, men ekstremt repeat da. Trur jeg kommer til å unfollow om det fortsetter med 8-10 statuser per dag om dette.



Anonymous poster hash: d30a9...bfd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

De fleste tenker oversharing om ting som egentlig er for private eller personlige til å dele, eller groteske forklaringer eller gørr, men jeg tenker oversharing også når det er snakk om at det rett og slett er for mye, ikke nødvendigvis personlige ting, men bare ... for mye.

*borte*

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....

... ? Hva skjedde nå?

Og dette måtte han lage en status av fordi?? Snodig.

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei på min liste, som skrev noenlunde normale statuser før ungene kom.

Nå tror jeg han eldste er rundt fire, og i disse fire årene har ALLE statuser vært om barna. Alt fra hvilken mat de spiser, stolt mamma <3 <3 <3 osv osv, forklarer og forteller detajerte beskrivelser om første natt uten sengeveting og sånn. Og selvsagt da de 1000 millioner bildene hun legger ut. Med forklaring på disse og. Gullet spiser grøt, gullenei gresset, se, de spiser is osv.

Drittlei hele dama. Kan ikke blokkere henne heller, for da kan jeg jo ikke irritere meg ;)

Siste statusen: "Jeg bare lurer på om det er flere som har fått kraftig diare? Er det noe som går? Både ungene, mannen og jeg har fått det."

Ærlig talt.



Anonymous poster hash: d5770...508
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei på min liste, som skrev noenlunde normale statuser før ungene kom. Nå tror jeg han eldste er rundt fire, og i disse fire årene har ALLE statuser vært om barna. Alt fra hvilken mat de spiser, stolt mamma <3 <3 <3 osv osv, forklarer og forteller detajerte beskrivelser om første natt uten sengeveting og sånn. Og selvsagt da de 1000 millioner bildene hun legger ut. Med forklaring på disse og. Gullet spiser grøt, gullenei gresset, se, de spiser is osv. Drittlei hele dama. Kan ikke blokkere henne heller, for da kan jeg jo ikke irritere meg ;) Siste statusen: "Jeg bare lurer på om det er flere som har fått kraftig diare? Er det noe som går? Både ungene, mannen og jeg har fått det." Ærlig talt. Anonymous poster hash: d5770...508

Hvorfor fjerner du ikke varslene fra henne da, om du er så drit lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

Dette er jo bare helt forferdelig!!

Ser jeg noen som deler noe film/bilder fra dette, ryker personen av vennelista mi (både på facebook og i virkeligheten) sporenstreks!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den linken du poster? Har ikke noe lyst til å klikke på den etter det du skriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Hva er den linken du poster? Har ikke noe lyst til å klikke på den etter det du skriver...

En avisartikkel.

Ingenting skummelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cevita

Hva er den linken du poster? Har ikke noe lyst til å klikke på den etter det du skriver...

En avisartikkel (uten skumle bilder) som setter fokus på en mann i Drammen sentrum i dyp personlig krise som ville hoppe fra en bygning, og dagens sosiale samfunn hvor folk var samlet nede på bakken og filmet og tok bilder for å legge ut på sosiale medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare helt forferdelig!!

Ser jeg noen som deler noe film/bilder fra dette, ryker personen av vennelista mi (både på facebook og i virkeligheten) sporenstreks!

De filmet og fotograferte – gestikulerte og snakket opphisset seg imellom. De lo og slo hverandre på skuldrene. Det var som de koste seg foran en video fra You Tube. Men denne gangen utspant «underholdningen» seg rett foran øynene våre. En av de filmende ropte endog «Kom igjen – hopp da!» til mannen der oppe.

Å fy faen! Håper den som filmet får en smekk på fingrene. Hvem i alle dager sier noe sånt?

Anonymous poster hash: a583b...03a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"En av de filmende ropte endog «Kom igjen – hopp da!» til mannen der oppe."

Om jeg hadde vært der, hadde jeg flydd rett i synet på fyren...! :kjempesinna:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Dette er jo bare helt forferdelig!!

Ser jeg noen som deler noe film/bilder fra dette, ryker personen av vennelista mi (både på facebook og i virkeligheten) sporenstreks!

Fy faen! Å, å, å, å!!! Jeg vet ikke hva jeg skal si en gang! Dette er det verste altså. Nå ble jeg skikkelig fortvilet, er det mulig? Hvordan kan noen holde på sånn. Jeg tror nesten jeg mistet litt troen på menneskeheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste artikkelen tidligere i dag og ble faktisk fysisk kvalm. Er det mulig!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en sånn type på facebook en gang for flere år siden, han klaga over at en fyr ville hoppe fra brua midt i rushtida. Han skrev noe sånt som

"fy faen, kan ikke fyren bare hoppe så resten av oss kan få komme oss hjem til middag!!!"

Jeg er normalt en person som hater konfrontasjoner og det å diskutere/krangle på facebook, men jeg skjelte ham ut etter noter på statusen, skrev jeg håpet virkelig aldri han måtte oppleve at noen han var glad i ønsket å ta livet av seg og noen oppfordret dem til å gjøre det fordi de hadde viktigere ting å gjøre og at jeg syntes synd på barna hans som hadde en så korttenkt og idiotisk far.

Jeg rakk å registrere at kommentaren min fikk over 10 "likes" før jeg sletta fyren. Han prøvde å legge meg til senere igjen, men det kunne han bare drite i.

Noen mennesker altså.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...