Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei fb vennine som tilstadighet legger ut div bilder hvor hun ALLTID klarer å få med puppene(kløfta) sine... Det er skikkelig gjennomskubart! Folk snakker om det :P

Hun legger f.eks ut bilde av seg selv der hun ligger i sofaen med ett trist fjes hvor kommentaren er: Stakkars meg som er fyllesyk/forkjøla e.l. MED hovedfokus på puppene :P

Hahaha!! Jeg ler!

Har en slik fb venninne selv, absolutt alle bildene er det fokus på puppene! Begynner nesten å lure på om det er samme jente vi har på FB, for det er såpass mye av det at folk snakker om det...! Haha.

I tillegg skal hun skryte på seg alt hun gjør. Har hun vært å trent så er det gjerne 2-3 bilder av bare rumpa i en tettsittende trenings shorts osv.

Men idag - så var det ei jente på fb som lastet opp et nytt profilbilde av seg, og den ene nippelen hennes stod ut av toppen (den var ikke dekket over) og hun fikk en kommentar "Ser du ikke selv at du har lagt ut bilde av nippelen din?" og hun svarte tilbake "Ha ha nei det så jeg ikke før NÅ :laugh: " ... uffa meg :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble faktisk utsatt for en liten oversharing på min egen status som overhode ikke hadde noe med det som ble sagt/skrevet å gjøre.

XX og YY var kjærester ganske lenge, så ble det slutt. Begge to var i min vennegjeng, så det ble naturligvis litt sånn at vi ikke traff hverandre når den ene var med. Jeg skrev en oppdatering om et eller annet morsomt som hadde skjedd, og YY kommenterer. Så skjer det: XX kommenterer også,

XX: haha det var morsomt Anuket. YY hvorfor har du slettet meg som venn? Betyr jeg seriøst så lite for deg?? :(

YY: Jeg synes det var det beste fordi det gjør vondt ennå og jeg må bruke tid på dette...

XX: Ja men jeg trodde seriøst vi var blitt venner, og at vi er en del av hverandres liv. Vi har jo tross alt vært sammen evig lenge!

Og sånn fortsatt det ned til hele 17-20 kommentarer under min nokså trivielle statusoppdatering, så jeg og mine 200 venner fikk innsyn til mye privat :sjenert: Med noen små koselige: Uff Anuket, synes dette her er nokså morsomt å følge med på, men stakkars deg :P

:sukk::fnise::skratte: Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere på det!

Jeg vile ha slettet tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Men idag - så var det ei jente på fb som lastet opp et nytt profilbilde av seg, og den ene nippelen hennes stod ut av toppen (den var ikke dekket over) og hun fikk en kommentar "Ser du ikke selv at du har lagt ut bilde av nippelen din?" og hun svarte tilbake "Ha ha nei det så jeg ikke før NÅ :laugh: " ... uffa meg :fnise:

Hahahaa, ja særlig!! :hoho:

Slettet hun bilde etter at hun liksom brått oppdaget brystvorta da? (tipper nei!)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det finner du faktisk ikke på AFV! De sladder bare rumper til og med, så noe slikt finnes absolutt ikke på AFV.

Ja, det er tross alt USA..... Hud tåler de ikke.

- Hey, i wanna take my 11 year old son to se Saw, can you tell me if there is any bad content?

- Yes, its violence, torture, murder, blood, and very brutal behaviour.

- Aha ok. Is it any nudity?

- Yes, it contains nudity.

- Oh lord, then were not going!!!

Anonymous poster hash: a902d...4de

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!! Jeg ler!

Har en slik fb venninne selv, absolutt alle bildene er det fokus på puppene! Begynner nesten å lure på om det er samme jente vi har på FB, for det er såpass mye av det at folk snakker om det...! Haha.

Samme her! Har ei på vennelista som KUN legger ut bilder av kløfta si. Hele kløfta, halve trynet. I hvert bilde. Og så legger hun ut en status hvor hun ber mannfolk slutte med å sende penis-bilder til henne. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Har ei på vennelista som KUN legger ut bilder av kløfta si. Hele kløfta, halve trynet. I hvert bilde. Og så legger hun ut en status hvor hun ber mannfolk slutte med å sende penis-bilder til henne. :fnise:

Det synes jeg hun har full rett til å gjøre. Jeg synes selv at slike bilder er utrolig simple, og jeg blir alltid flau på slike damers vegne. Men disse bildene i seg selv er ikke en invitasjon til at menn uoppfordret skal sende henne bilder av sine erigerte peniser.
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det synes jeg hun har full rett til å gjøre. Jeg synes selv at slike bilder er utrolig simple, og jeg blir alltid flau på slike damers vegne. Men disse bildene i seg selv er ikke en invitasjon til at menn uoppfordret skal sende henne bilder av sine erigerte peniser.

Enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Det er da du må kommentere med "PANG!" -gjerne etterfulgt av en pistol-smily om det finnes :fnise:

Har skrevet det selv, og noen som har skjønt det har slettet bilde sitt. Duckface kan aldri fått blitt sjarmerende...

(Andejakt, for dem som ikke skjønte det)

:fnise: Haha, fantastisk ide! :fnise:

Slenger ved et bilde av Elmer Fudd i samme slengen (er ikke sikker på at vedkommende vil skjønne et enkelt "pang") ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er tross alt USA..... Hud tåler de ikke.

- Hey, i wanna take my 11 year old son to se Saw, can you tell me if there is any bad content?

- Yes, its violence, torture, murder, blood, and very brutal behaviour.

- Aha ok. Is it any nudity?

- Yes, it contains nudity.

- Oh lord, then were not going!!!

Anonymous poster hash: a902d...4de

Dette er en fullstendig avsporing, men appropo AFV og saw, minner meg om et klipp jeg syntes var morsomt da jeg var 15-20 og viste til min far:

Hans umiddelbare reaksjon var at "slike folk burde aldri få hatt barn". Den gang skjønte jeg ikke hvorfor, men i dag er jeg tilbøyelig til å være enig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXX- feeling pissed: fuck fuck fuck FUCK!

Folk spør hva som skjer - vedkommende svarer ikke :rolleyes:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et avskum. Han har jo dame kun for egen forlystelses skyld jo. Den jenta kan ikke ha mye selvtilit stakkars.

Anonymous poster hash: 42a8a...106

Tja, hu er forsåvidt litt "med på det". Utadvent jente, som alltid har hatt gutter omtrent i kø etter henne. Hun poster ikke slike statuser på veggen hans, men i en mer moderat utgave-dog med en seksualisert undertone.

Anonymous poster hash: 8b103...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dukket opp i newsfeeden min nettopp. En som har noia? :)

Vel, midt i en X-files periode kunne jeg fort funnet på å komme med en lignende status. Altså ironisk, og at jeg har et hjerte for konspirasjoner. Det betyr ikke at jeg verken har noia eller behov for medisinering som flere her foreslår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke halvparten....



Anonymous poster hash: d86d9...bc4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke halvparten....

Anonymous poster hash: d86d9...bc4

Anonymous poster hash: d86d9...bc4

post-37809-0-10876200-1404434751_thumb.j

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: d86d9...bc4

Ew!

Anonymous poster hash: 54687...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen lignende kjenninger, men der er det begge to. De sitter i soafen (i samme stue) med hver sin PC og skriver "elsker deg!"-meldinger til hverandre åpent på facebook.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har noen lignende kjenninger, men der er det begge to. De sitter i soafen (i samme stue) med hver sin PC og skriver "elsker deg!"-meldinger til hverandre åpent på facebook.

Her er det jo også begge to, som sitter 1 meter unna hverandre. Grusomt å se på!

Anonymous poster hash: d86d9...bc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jo også begge to, som sitter 1 meter unna hverandre. Grusomt å se på!

Anonymous poster hash: d86d9...bc4

Hehe, så det nå, la ikke merke til fargekodene dine i sted.

Det som dog er "tristere" er at i det siste har disse meldingene dabbet av og det har kommet noen småkryptiske meldinger som kan tyde på at de har gått fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Jeg har også en FB-venn som skriver "elsker deg mest i verden", "du gjør meg til et bedre menneske", "jeg har verdens mest fantastiske kjæreste" osv om kjæresten så og si hver dag, gjerne flere ganger om dagen. Hvorfor gidder folk? Kan de ikke bare si det til hverandre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en FB-venn som skriver "elsker deg mest i verden", "du gjør meg til et bedre menneske", "jeg har verdens mest fantastiske kjæreste" osv om kjæresten så og si hver dag, gjerne flere ganger om dagen. Hvorfor gidder folk? Kan de ikke bare si det til hverandre?

Men da får jo ikke de 867 vennene på Face det med seg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...