Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sletta min egen Facebook etter dette her, fordi jeg tenkte: har jeg Facebook for å lese slike dumme statuser??

Eks: "jeg har verdens dårligste mor!!!!!! Med Anne Britt xxx... Tagga mora si..

Kommentar: hva har mora di gjort for å fortjene slikt offentlig?

Svàr:" hun bryr seg ikke om meg, hun truer med å sende meg på Mongo hjem"

Kommentar fra tante: nei, det er ingen trussel, hun Vil bare ditt beste, hun klarer ikke å følge opp sitt 28 år gamle barn døgnet rundt pga eplepsi anfall. Hun er sliten og vil at du skal få all den hjelpen du kan få. Slett denne tåpelige statusen nå Synne"

Svar: NEI! hun skulle aldri hatt lov til å bli mor, dritt kjærring!"

En annen gang med samme personen

Status: ingen som reagerer når halv bror @tor martin på 14 år kaller meg for hore! Alle hater meg. Han er jo bare ett barn og burde få tilsnakk, pappa liker han bedre enn meg"

Kommentar: som du sier er han bare 14, uerfaren osv. Du oppfører deg forresten som om du er 14 år selv med de statusene dine.

Annen gang

Status: fra og med i dag har jeg og pusur vært samboere i 3 måneder. Vært kjærester i 2måneder og 3 uker! Elsker deg kjære<3

Anonymous poster hash: 44028...005

:overrasket:

Den siste der...altså, er det snakk om en katt??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En datter som postet dette på veggen til sin mor:

"Jeg ser at Enklere Liv har anti-flatulens-undertøy. Noe for deg? :)"

Moren svarte: "Hæ, hva er det? Aldri hørt om.."

Datteren: "Det skal være en truse som skal hemme lukten når du slepper ei bønne."

Moren: "Nei, makan.... Trenger jeg i hvert fall ikke....."

Altså.. Datteren er snart 30...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere har kommentert under denne statusen, blant annet:

"Koffør sku e legg tell nån som e ikkje kjenn? Har ikkje peiling på kem ho e, aldri møtt ho å kommer mest sannsynlig ikkje tell å gjær dæ heller. Slett i vei førr min del!"

"Har aldri møtt ho. Koffør sku e ha vilt fremmede folk på vennelista? Alt ho gjør uansett e jo å send me en høug me spill forespørsla."

"E nu grett at du støtta kjærringa di *ektemannen*. Men ho kan jo ikkje berre lægg tell folk i hytt å pine. E godtok ho bærre førr rein høfliheit,men e ha aldri møtt/snakka mæ ho, å då kan ikkje du sett på facebook å kjæft og tru folk førr ingen legg ho tell. Hadd hatt ei jævla lang vennelest vess e sku ha lagt tell alle så send forespørsla då e ikkje kjenn. Gjentar ********, slutt mæ detta førbanna vase dett."

"Har kjent *kjærringa* i mang herrens år og hu e ei kjempereal dame, likast venninna æ nånn gang ha hatt!!!!!!!!! Så skjønne itj koffer dokker bli så forbanna om hu vil ha dokker som venn og kanskje hu vil bli kjent dokker, men si som æ mein, *kjærringa* og *ektemannen* og *datteren*, kom nedover til vakre Trøndelag igjen, det e her dokker høre t jo, så ska æ still opp og hjelp dokker med barnpi og alt dokker treng hjelp til, det finns mang fine plassa dokker kan bo her nedi, det veit dokker, så kom igjen og flytt " HJEM".. Stor klem til dokker all 3 fra mæ"

Så kommer *kjærringa* med DENNE kommentaren da:

"ja bli nåkk trøndelag fort som fan ijæn når alt e greit d ska æ låv dæ ja du ******* ******* hain ska slætt dæ har jo itj bruk fer slækt såm oppføre sæ sånn såm dæ vettu æ å hain har verri ilag sia 2009 å enda e æ itj gotatt av ænkelte den slækta hains så nei sånne folk klare vi åss fint utenhar fars slækta hans såm bryr sæ å mi slækt å d e nåkk fer åss då *datteren* e fan mæ itj godtatt ho heiller,mn heldie ho som har mang ainner som bryr sæ om a av slækta i trøndelag ,så dåkk såm sett den å e spydi kan dra dåkk en vess plass æ e dritt lei av heile ferbainnade plassen her..å *venninnen* ska sjå d bli flytting fortar ein nån tru..mamma å pappa vil ha åss heim ijæn å såå dåkk stakkaran her såm har verti plaga av vænneforespørslan min fer at æ vil bli kjent m folk her UNSKYLD så meget va ikke meininga å plag dåkk m vase mett såm dåkk kalle d å dæm som ønske det ta å slett mæ fer fan i hælvette falske jævla har æ itj bruk fer i live mett!!!! å du*ektemannen* du trøng vel verken slækt eller såkalte "vænna" som oppføre sæ sånn eller???????"

Dette er for øvrig "voksne" mennesker hvor hun er litt over 40 år, og han i slutten av 20 årene... :-P

Anonymous poster hash: 9e6cf...65c

Å hjelp, det var heftig mye dialektskriving, og helt uten både komma og punktum.

Ble helt svett jeg! :glare:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Her kommer *fullt navn* til mitt hjæm og truer meg med juling i amfetamin rus. Din umoralske surrete narkis. Ikke jeg som slår . ikke jeg som lyver, ikke jeg som er syk. Og leve med en dame med masse diagnoser og utfordringer krever kunnskap. Jeg gjorde alt for henne og hun er syk og dere skulle bare vist. Fuck deg *fullt navn*."

Huff, får jo så vondt av han. Samtidig har jeg ikke møtt vedkommende på mange, mange år, og nå vet jeg alt dette.

Dette er en stund siden, sant? Den samme dukka opp på men feed, men jeg husker ikke hvem som la det ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en stund siden, sant? Den samme dukka opp på men feed, men jeg husker ikke hvem som la det ut..

Ja, det er en stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telenor har en konkurranse gående via Facebook, der man kan sende inn sitt mest awkwarde familiefoto.

En innsender har bilde av seg selv stående bakerst i bildet, og foran sitter hennes tre forskjellige barnefedre med hvert sitt avkom...

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fluttershy

Telenor har en konkurranse gående via Facebook, der man kan sende inn sitt mest awkwarde familiefoto.

En innsender har bilde av seg selv stående bakerst i bildet, og foran sitter hennes tre forskjellige barnefedre med hvert sitt avkom...

Er ikke det en mor med sine sønner og barnebarn da? Eller tolker du det som at de yngste barna er hennes? Der står jo bare "alle gode ting er tre".
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det en mor med sine sønner og barnebarn da? Eller tolker du det som at de yngste barna er hennes? Der står jo bare "alle gode ting er tre".

på beskrivelsen av bildet står det noe om at det i dagens samfunn ikke er uvanlig å ha barn med flere, og at det var på sin plass å forevige fedrene som har gitt henne tre barn. Spesielt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

på beskrivelsen av bildet står det noe om at det i dagens samfunn ikke er uvanlig å ha barn med flere, og at det var på sin plass å forevige fedrene som har gitt henne tre barn. Spesielt.

Ah ok, da har jeg sikkert sett et annet bilde, for jeg så ikke den teksten noen plass :)

Endret av Fluttershy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

***** *******

11 min ·

Lurer på om jeg skal spørre huseieren pent om vi kan få sette opp ett litt stort basseng i hagen.. Hummm

Kanskje ikke oversharing, men altså..
Se til h*****e og spørr huseieren da -.-



Anonymous poster hash: 50419...ec7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

En datter som postet dette på veggen til sin mor:

"Jeg ser at Enklere Liv har anti-flatulens-undertøy. Noe for deg? :)"

Moren svarte: "Hæ, hva er det? Aldri hørt om.."

Datteren: "Det skal være en truse som skal hemme lukten når du slepper ei bønne."

Moren: "Nei, makan.... Trenger jeg i hvert fall ikke....."

Altså.. Datteren er snart 30...

Tror dette bare var et forsøk på humor :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ikke en venn av meg, men vennina mi delte denne med meg:

"Egentlig så e d ikkje nå æ lægg ut på face, men æ måååå! Har så jævla vondt i ræva av hermorider at æ trur æ klikke!!! 2 daga no å blir bare værre føle æ bruke sheriproct krem å stikkpillere men har aldri hadt så vondt før. kan nån kom med råd te mæ før æ hyle av smerte. kan ta d på innboksen om nån ikke vil stå fram men æ e desperat her æ sitt. kunn heller hadt tannpine og født barn på løpebånd enn å ha ta herre her."

....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror hun generelt er en oversharer, fant en annen status og der hun avviste alle rykter om at hun hadde skallet ned ei dame på fest :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har lagt ut video av ungen sin sitter på do.... O.o

Anonymous poster hash: d30a9...bfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er gravsteiner visst pop. Med dødsdato og eget navn.. :vetikke: Litt makabert etter min smak. Også var det dette med saueflokken.. :tellesauer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er gravsteiner visst pop. Med dødsdato og eget navn.. :vetikke: Litt makabert etter min smak. Også var det dette med saueflokken.. :tellesauer:

Det er vel ikke makabert. Døden er en naturlig ting. Alle skal dø og mest sannsynelig få en egen gravsten. Synes det er en fin gest jeg.

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Jepp, lag din egen gravstein, og så får du en sånn personlig "morsom" minneskrift nederst. Og alle blir 150 år :P Så synes ikke det er spesielt naturlig...

Det er altså en side hvor man kan få et bilde av en gravstein med fødsels/dødsdato og minneskrift (sikkert etter å ha svart på div. spørsmål, som en personlighetsquiz), og så får man dette bildet man kan dele på FB.

Endret av Riskjeks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...