Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cevita

Bare fordi jeg ikke gidder å følge en trend som jeg syns er teit, betyr ikke det at jeg har du enormt behov for å skulle skille meg ut. Det betyr bare at jeg ikke hiver mer på noe uten å ha tenkt gjennom det først, og i dette tilfellet var det ikke noe jeg har behov for å gjøre.

Vet ikke hvor positivt det egentlig er å skrive at man har vært SÅ flink og vasket huset og bakt kake til mannen. Skal man liksom måtte slave rundt for at det skal telle som positivt?

Anonymous poster hash: 3fe33...859

Tror alle mennesker har god nyte av å fokusere på litt positivitet i hverdagen innimellom. Og ganske mange trenger å få en dytt i rompa (les: bli utfordret på facebook) for å få til det.

Og ingen har vel påstått at det bare er slavestatuer som telles i positivitetsutfordringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en som bor ved Oslofjorden og der går det naturligvis mange store båter forbi (danskebåten, cruiseskip osv.)

Hver gang det går en båt forbi, tar han bilde av seg selv med båten i bakgrunnen og skriver "cruise controll"

Flere ganger om dagen!

Sikkert en morsom vits første gangen, nå not so much.

Anonymous poster hash: a25e1...431

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, den må bli gammel, for der går det mange båter forbi hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som er verst jeg. De som absolutt skal være en del av flokken, eller de som på liv og død for all del må skille seg ut og ikke være en del av flokken ;-)

Det første er verst, men jeg tilhører ingen av gruppene. Fatter ikke at det er så mange dumme mennesker her inne som har likt innlegget ditt.

Anonymous poster hash: 5727a...799

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første er verst, men jeg tilhører ingen av gruppene. Fatter ikke at det er så mange dumme mennesker her inne som har likt innlegget ditt.

Anonymous poster hash: 5727a...799

Pust dypt og ro deg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cevita

Det første er verst, men jeg tilhører ingen av gruppene. Fatter ikke at det er så mange dumme mennesker her inne som har likt innlegget ditt.

Anonymous poster hash: 5727a...799

Trenger du en klem :-) ? Endret av Cevita
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg veldig glad for at jeg ikke har Facebook. :fnise:



Anonymous poster hash: d7956...967
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg skal ha sånn kamera opp i baken idag å gruer meg så sinnsykt men skal bli fint å fjerne kulene bak i der da!!, ha en fin mandag alle sammen!!



Anonymous poster hash: 6d6e6...2b7
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er storforbruker av ...... på sine statuser.

Mandag.......................idag..................:).........

På fredag skrev hun Åh............................. Det er deilig med...................helg................

Det spiller ingen rolle om hun er sur eller glad, det går i ............. hver dag! Anonymous poster hash: 6e253...16c

Ny status:

Kyllingvinger.................tok den ut av fryser...................................he.he............... -og bilde av en isklump.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

Ene naboen her ber kanskje litt for mye om hjelp, på nesten uforståelig dialekt, så jeg har tatt meg den frihet og oversette:

"Kan noen kjøre meg på butikken? "

" Noen som skal inn til sentrum i dag som jeg kan sitte på med? Begynner å bli tungt å gå.. "

" Sitter fast på legevakta, rakk ikke siste bussen hjem, noen som kan hente? "

Og samboeren:

" Er det noen som har en grill til overs?"

"Er det noen som har noen gamle hagemøbler de skal kvitte seg med? Kjør de hit istedenfor på dynga "

"Mye jobb og male huset. Noen som vil være med? Grillen er tent, bare å legge på mat, så koser vi oss med grilling og maling".

Jaja, de fikk nå hvertfall en grill da, tydeligvis. :ler:

Og forresten, alle statuene over kom ut i løpet av langhelga. Og dama er gravid, bor midt ute på bygda, uten lappen.

Ser for meg at det kan komme mer herfra etterhvert!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene naboen her ber kanskje litt for mye om hjelp, på nesten uforståelig dialekt, så jeg har tatt meg den frihet og oversette:

"Kan noen kjøre meg på butikken? "

" Noen som skal inn til sentrum i dag som jeg kan sitte på med? Begynner å bli tungt å gå.. "

" Sitter fast på legevakta, rakk ikke siste bussen hjem, noen som kan hente? "

Og samboeren:

" Er det noen som har en grill til overs?"

"Er det noen som har noen gamle hagemøbler de skal kvitte seg med? Kjør de hit istedenfor på dynga "

"Mye jobb og male huset. Noen som vil være med? Grillen er tent, bare å legge på mat, så koser vi oss med grilling og maling".

Jaja, de fikk nå hvertfall en grill da, tydeligvis. :ler:

Og forresten, alle statuene over kom ut i løpet av langhelga. Og dama er gravid, bor midt ute på bygda, uten lappen.

Ser for meg at det kan komme mer herfra etterhvert!

"Kan noen kjøre meg på sykehuset? Skal føde."

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny status:

Kyllingvinger.................tok den ut av fryser...................................he.he............... -og bilde av en isklump.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Vær så snill å be henne slutte å bruke så mange punktum!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Ene naboen her ber kanskje litt for mye om hjelp, på nesten uforståelig dialekt, så jeg har tatt meg den frihet og oversette:

"Kan noen kjøre meg på butikken? "

" Noen som skal inn til sentrum i dag som jeg kan sitte på med? Begynner å bli tungt å gå.. "

" Sitter fast på legevakta, rakk ikke siste bussen hjem, noen som kan hente? "

Og samboeren:

" Er det noen som har en grill til overs?"

*Klipp*

Det var da voldomt :ler: (Bra kommentar fra deg da sommernatt :hoho: )

Er det noen som tilbyr dem hjelp (i blant) eller? Får de noe som helst respons på

disse statusene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan noen kjøre meg på sykehuset? Skal føde."

Best å ikke kjøre selv når man har rier og vannet kanskje går :P

Å nei, jeg har blitt utfordret til å skrive tre positive statuser. Hva gjør jeg? Hjelp...

Anonymous poster hash: 6177b...e9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best å ikke kjøre selv når man har rier og vannet kanskje går :P

Å nei, jeg har blitt utfordret til å skrive tre positive statuser. Hva gjør jeg? Hjelp...

Anonymous poster hash: 6177b...e9f

Skriv "takk for at du tenkte på meg". Og så ikke noe mer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vær så snill å be henne slutte å bruke så mange punktum!

Jeg har bedt henne gjøre det i fylla. Tør ikke ellers:)

Jeg har fjernet henne fra newsfeeden og titter bare innom siden hennes iblant, etter at jeg kom over denne tråden.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bedt henne gjøre det i fylla. Tør ikke ellers:)

Jeg har fjernet henne fra newsfeeden og titter bare innom siden hennes iblant, etter at jeg kom over denne tråden.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Du har nå i alle fall sagt det :) Endret av Store My
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv "takk for at du tenkte på meg". Og så ikke noe mer.

Takk :)

Anonymous poster hash: 6177b...e9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

Det var da voldomt :ler: (Bra kommentar fra deg da sommernatt :hoho: )

Er det noen som tilbyr dem hjelp (i blant) eller? Får de noe som helst respons på

disse statusene?

På disse kjørestatusene pleier det å komme noen sånne "hvordan går det med lappen" kommentarer, hvorpå det stortsett kommer fra dama med noe om nav og ikke råd. Ingen som har kommentert på hagemøbler og malingstatusen, men på den hvor han spør etter grill har han selv kommentert: Takk til #tagging for grillen vi fikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...