Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde ei på facebooken min som la ut an hel avhandling om hvordan søstra hennes hadde blitt misbrukt for å ødelegge livet hennes..

Anonymous poster hash: a8cd5...f29

Ojsann..

Ja det var jo...

:daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk for faen ikke dritt om aborten min og det jeg var igjennom etter det!!!

Det er vondt og tungt nok som det er, om du ikke skal rippe opp i det og slenge dritt om det!!!

HOLD HELT KJEFT!!!

Takk for at du klarte å tråkke på det såreste punktet jeg har!!

Anonymous poster hash: a25e1...431

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nettopp denne. Vi er ikke venner, men en felles venn har kommentert.

"BER DEN/DE SOM HAR SENDT MEG DETTE ANONYME BREVET MOTATT I DAG VENNLIGST MELDE SEG AV MIN FB. Leave my FB you who sent me this anonymous insulting letter today!" med bilde av en konvolutt med håndskrevet navn og adresse, og et ark med følgende skrevet på:

Vi har lenge vært venner på FB, og vi trodde du var en smart kvinne.

Så ser vi at du er en selvdiggende person, som elsker å fremheve deg selv! Du til og med "liker" alle bildene du legger ut av deg selv!!!

Et godt råd er at du slutter med det.

Du er ikke den personen vi trodde du var. Dessverre!

I tillegg ber vi deg holde deg unna andres menn.

Bare gode råd fra noen som håper du ser at venner er bedre prioritering enn selvdigging.

FB-venner.

Ok, innspill? Her er det jo for det første minst fem nivåer av batshit crazy, både fra hun som la det ut, og de som sendte dette brevet.



Anonymous poster hash: e1adb...580
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle virkelig likt å sett kommentarene som kommer til det bildet! :fnise:

Her er et utvalg. :blomst:

Herregud så patetisk. Bare til å flire av! Ps: vedkommende trenger kanskje et lite grammatikk kurs i rettskrivning;) ( :icon_lol: - fem likes)

Du kjenner ikke meg, våre foreldre er venner. Anonyme brev er verste sort, feiginger som ikke våger å stå for det de sier. Hev deg over det, stol på deg selv og POSITIVE tilbakemelding du får fra folk som vil deg vel!! Lykke til videre (Sju likes :ler: )

Vær den du er du *navn*.Glem slik feige latterlige anonyme brev.Du har alltid vært en glad jente. (Sju likes på denne støttende erklæringen til gladjenta)

Lenge leve misunnelsen.. ( :hoho: fire likes)

Håper at det mennesket får svi! Dette skal vi finne ut av! Hvis "Hun" er smart tar hun kontakt med deg! Hvis ikke kommer hun til å angre "Bittert" (Oida, men fire likes likevel)

Bra at du legger det ut, *navn*. Da mister det mye av sin "makt". <3 (Også sju personer maktet å trykke like her)

Anonymous poster hash: e1adb...580

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så patetisk. Bare til å flire av! Ps: vedkommende trenger kanskje et lite grammatikk kurs i rettskrivning;) ( :icon_lol: - fem likes)

Det tror jeg jammen vedkommende som skrev den kommentaren trenger selv.

Anonymous poster hash: 097de...1de

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så nettopp denne. Vi er ikke venner, men en felles venn har kommentert.

"BER DEN/DE SOM HAR SENDT MEG DETTE ANONYME BREVET MOTATT I DAG VENNLIGST MELDE SEG AV MIN FB. Leave my FB you who sent me this anonymous insulting letter today!" med bilde av en konvolutt med håndskrevet navn og adresse, og et ark med følgende skrevet på:

Vi har lenge vært venner på FB, og vi trodde du var en smart kvinne.

Så ser vi at du er en selvdiggende person, som elsker å fremheve deg selv! Du til og med "liker" alle bildene du legger ut av deg selv!!!

Et godt råd er at du slutter med det.

Du er ikke den personen vi trodde du var. Dessverre!

I tillegg ber vi deg holde deg unna andres menn.

Bare gode råd fra noen som håper du ser at venner er bedre prioritering enn selvdigging.

FB-venner.

Ok, innspill? Her er det jo for det første minst fem nivåer av batshit crazy, både fra hun som la det ut, og de som sendte dette brevet.

Anonymous poster hash: e1adb...580

DET ER SÅ MYE RART

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra samme dama:

"Hadde besøk av venninne m barnebarnet på 5 år i går, ler enda av den gutten !Utrolig hva de kan spørre om ::Han oppdaget posen min (Stomien ) , sa at det var min måtte å "bæsje "på, vel da kom det ::Har du 2 rasshøl ??Hvordan tisser du da ??Barn er barn, og herlige verden kor flott !!Ha en flott dag folkens !!"

"Glad æ kan le av min egen sykdom , og at æ har venner som å ser det komiske i det !!Selv om det var ei dame, vel ho var noen år yngre en meg ( tror æ ) kjefta på meg i dag,ho trodde at æ stod å prompa i kassakøa, velgjorde jo det da, men æ har ikke kontroll på det !!Sånn er det å ha sykdom som ikke visses utpå !!Kan jo ikke være inne hele tiden heller !!"

"Blir så irritert på stomien i dag, skulle vært i begravelse , men her er det så nye lyder og luft ++ at æ nok nå holde mæ hjemme !!Vel sånn er det når æ ikke kan kontroller tingene selv ! Surt.....også så typisk !!"

Lurer på hvor mye jeg har lest om den stomien hennes i løpet av de siste årene, og før hun fikk den gikk det veldig mye i generell avføring. Når det er sagt så er hun ei rå dame, men dronninga av oversharing likevel :tongue:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt en stomi-oversharer på facebook før. :ler: Synes jeg fikk vite i overkant mye om bæsjen hennes altså…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt en stomi-oversharer på facebook før. :ler: Synes jeg fikk vite i overkant mye om bæsjen hennes altså…

Statuser om bæsj er aldri bra. Det gjelder både om lille nurket ditt har bæsja en fin bæsj, om det er du selv som sliter med dritten eller om det er bestemora di som har problemer med avføringen.

Anonymous poster hash: 69fe8...208

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt en stomi-oversharer på facebook før. :ler: Synes jeg fikk vite i overkant mye om bæsjen hennes altså…

Det kan bli litt mye, ja, men er mest bare morsomt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ble postet igår kveld.

20 bilder med tekst, Jeg kommer til å savne deg tante.

Altså, tante til en på vennelista som ble begravet igår. Det var bilde av kisten, både gråtende og smilende fjes og flere bilder av kisten i kirka og da kisten ble båret ut og inn i bilen.

Det er sært!



Anonymous poster hash: 6e253...16c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ble postet igår kveld.

20 bilder med tekst, Jeg kommer til å savne deg tante.

Altså, tante til en på vennelista som ble begravet igår. Det var bilde av kisten, både gråtende og smilende fjes og flere bilder av kisten i kirka og da kisten ble båret ut og inn i bilen.

Det er sært!

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Jeg glemte å nevne at ett av bildene er en selfie av h*n på som la ut bildene, med tårer i øynene og kisten i bakgrunnen.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte å nevne at ett av bildene er en selfie av h*n på som la ut bildene, med tårer i øynene og kisten i bakgrunnen.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Herregud, det er å dra selfie-trenden litt for langt. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 69fe8...208

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli litt mye, ja, men er mest bare morsomt :fnise:

Min stomi-venn hadde mest sånne belærende statuser, så det var bare noe jeg ble oppgitt over. Hadde hun nå enda oppdatert når det gikk dritt (pun intended) med stomien kanskje det hadde vært litt komisk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min venninne som går på UNIVERSITETET og leser i lese salen, og har verdens beste mann, barn, mat , møbler, o.s.v., har vært på besøk hos en venninne og oppdaterer (mens hun er på besøk) : koser meg masse sammen med Lise, men savner verdens beste mann, hjerte, hjerte, hjerte.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne som går på UNIVERSITETET og leser i lese salen, og har verdens beste mann, barn, mat , møbler, o.s.v., har vært på besøk hos en venninne og oppdaterer (mens hun er på besøk) : koser meg masse sammen med Lise, men savner verdens beste mann, hjerte, hjerte, hjerte.

Huff. En som leser i "lese salen" burde kanskje sette universitetesutdannelsen på vent og få seg et par år norskundervisning på barneskolen.

Anonymous poster hash: bb1b4...103

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tagger alle vennene sine på profilbildet sitt. Attention seeker...

Gjør folk det? Har utrolig nok ikke sett det.. enda.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...