Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har ei på vennelista som har litt vel kraftige meninger om alt, og om andre mener noe annet så kan de dra til helvette (yup, hennes ord)

hun deler 1000 forskjellige ting pr dag med en bitteliten kommentar som "uff", "jaha", "au" osv osv. jaaa man blir "kjempesmart" av å kommentere alt mulig.

å videoer/bilder av dyremisshandling med et lite skriv fra henne om hvor fælt det er....

Javel men så gjør noe med det da isteden for å lage kvalme på face. ja folk veit at det skjer!! trenger ikke å se det til alle døgnets tider! hva hjelper de bildene liksom?

om noen våger å si imot henne så er det ute på face med en gang om hvor lite det går ann å stole på folk osv.

å hvis hun er syk noen gang! å gud hjelpe meg :P

når jeg tenker over det så er dette den mest irriterende personen på vennelista mi.....



Anonymous poster hash: 1a8e2...213
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En meget perifer bekjent med over 1200 venner skrev:

"Endelig kommet ut av fengselet, noen som har 200 spenn å låne bort til over helga så jeg kan få kjøpt meg noe mat? Skal på NAV på mandag".

Regner med at denne gikk ut til alle "vennene", i og med at han og jeg ikke er nære bekjente men jeg fikk det synlig likevel.

Greit å få det sagt liksom, uten blyghet....



Anonymous poster hash: 841ad...635
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger en fødsel minutt for minutt på Facebook nå.

Faren som oppdaterer, hver hun får rier, i detaljer så klart. Og bruker i tillegg tid til å svare på kommentarene. Han har holdt på hele natt.

Selv når en av de går på do, oppdateres det fra toalettskåla.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger en fødsel minutt for minutt på Facebook nå.

Faren som oppdaterer, hver hun får rier, i detaljer så klart. Og bruker i tillegg tid til å svare på kommentarene. Han har holdt på hele natt.

Selv når en av de går på do, oppdateres det fra toalettskåla.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Gjenstår å se om han greier å legge fra seg mobilen idet krabaten kommer ut, da. Har hørt om at jordmødre må be fedre om å legge bort mobilen og konsentrere seg om det som faktisk skjer der og da.

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenstår å se om han greier å legge fra seg mobilen idet krabaten kommer ut, da. Har hørt om at jordmødre må be fedre om å legge bort mobilen og konsentrere seg om det som faktisk skjer der og da.

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Er det ikke delt, har det ikke skjedd tross alt! :P

Anonymous poster hash: d30a9...bfd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic:

Når jeg leser alt dette, så er jeg glad jeg fikk ungene mine i en tid vi nesten ikke hadde kamera, haha.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt offtopic:

Når jeg leser alt dette, så er jeg glad jeg fikk ungene mine i en tid vi nesten ikke hadde kamera, haha.

Enig! Og vi var glade for jungeltelegrafen, så slapp vi å spre budskapet selv. Dyre tellerskritt den gangen! :ler:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Enda mer offtopic: Da riene var begynt og vi skulle ringe sykehuset, måtte vi først løpe rundt og leite etter en telefonboks ute i gata der telefonen virket!)

Poenget er at idag så har pendelen gått altfor langt til andre sida, etter min mening. Og det får vi bekreftelse på her, eller på FB.

Enig! Og vi var glade for jungeltelegrafen, så slapp vi å spre budskapet selv. Dyre tellerskritt den gangen! :ler:



Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic:

Når jeg leser alt dette, så er jeg glad jeg fikk ungene mine i en tid vi nesten ikke hadde kamera, haha.

Jeg leste: Jeg er glad ungene mine en tid nesten ikke hadde kamerater.

On topic: En fyr fra ungdomsskolen min har blitt far. På veggen hans står det en flott gratulasjonsmelding. Gidder ikke skrive den nå, for det er svaret fra barnefaren som er viktig.

Svaret: Tusen takk, men neste gang er deg kanskje best at vi får dele nyheten med omverden selv. Det er tross alt ikke du som har fått barn.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kaster jeg sikkert en brannfakkel,men det får gå.

Hva er egentlig greia med Facebook? Hvorfor er det så positivt ,så "sosialt" og noe man "må" ha for å følge med?

Jeg forstår det bare ikke.

Når ble det vanskelig å ta en telefon eller sende melding?og hvorfor i himmelens navn må noen par "snakke" sammen på Face istedet for å ta samtalen når de treffes?

Hvorfor skal jeg se bilder av middagen din,eller snørra til ungen din?

Jeg forstår ikke poenget med å ha kontakt med "venner" som en ikke egentlig har kontakt med bortsett fra å trykke "liker" på et intetsigende bilde .

Jeg hadde Facebook i et år.Det var nok.

Men opplys meg gjerne om fordelene.



Anonymous poster hash: d7956...967
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Det er en fordel når venner og familir er spredt rundt hele verden.

Istedenfor å måtte sende bilder til alle så er det bedre å ha alt på ett sted.

Koselig å väre en del av livene til hverandre samtidig, istedenfor oppdateringer på telefon en sjelden gang.

Kan jo ikke sitte på telefonen hele tiden for å dele nyheter med alle

Endret av Funky Punk
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On topic: En fyr fra ungdomsskolen min har blitt far. På veggen hans står det en flott gratulasjonsmelding. Gidder ikke skrive den nå, for det er svaret fra barnefaren som er viktig.

Svaret: Tusen takk, men neste gang er deg kanskje best at vi får dele nyheten med omverden selv. Det er tross alt ikke du som har fått barn.

Haha, fantastisk! Hadde aldri turt å svare så frekt selv, men elsker det når andre tør å sette folk på plass!

Hvis personen helt oppriktig bare mente å gratulere, hvorfor ikke sende en sms eller en privat melding?

Anonymous poster hash: 3fe33...859

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenstår å se om han greier å legge fra seg mobilen idet krabaten kommer ut, da. Har hørt om at jordmødre må be fedre om å legge bort mobilen og konsentrere seg om det som faktisk skjer der og da. Anonymous poster hash: 9535f...a69

Nå har det vært stille i 20minutter:o

Kanskje noe er i gjære?

Personlig syns jeg det er lavmål å være mer opptatt av Facebook enn sitt barns ankomst. Han får en del kommentarer da.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, fantastisk! Hadde aldri turt å svare så frekt selv, men elsker det når andre tør å sette folk på plass!

Hvis personen helt oppriktig bare mente å gratulere, hvorfor ikke sende en sms eller en privat melding?

Anonymous poster hash: 3fe33...859

Jeg syns egentlig ikke at han var så veldig frekk. Skjønner godt at han ble irritert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på vennelista mi har en kjæreste hun konstant klager på. La meg kalle han for X.

Hun: "X søker dame mellom 20. 26! Haster!!"

Ei tilfeldig som kommenterte: "Er ikke det kærn din a?:/"

Hun: "Jo, men han behandler meg som dritt! :'("

Hvis kjæresten behandler deg så dritt at man må lage Facebook-drama om det, er det ikke bare å slå opp med h*n? Når man er voksen er det vel bedre å snakke med kjæresten om problemene i stedet for å lage drama på FB? Jeg gremmes over enkelte mennesker... :vetikke:

Og hun klager konstant om purken, om at de behandler henne som dritt og aldri lar henne være i fred etc. Kanskje de slutter med det om man slutter å bryte lover og regler?

Endret av kenpet
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger en fødsel minutt for minutt på Facebook nå.

Faren som oppdaterer, hver hun får rier, i detaljer så klart. Og bruker i tillegg tid til å svare på kommentarene. Han har holdt på hele natt.

Selv når en av de går på do, oppdateres det fra toalettskåla.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Da hadde jeg unfriendet vedkommende på flekken. Andre folk sitt fødselsgriseri er definitivt det siste jeg vil ha oppdatering på.

Anonymous poster hash: 841ad...635

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

Jeg syns egentlig ikke at han var så veldig frekk. Skjønner godt at han ble irritert.

Enig.. Det var jo dusten som skrev på veggens han som var frekk (ihvertfall korttenkt og ...ja, frekk).

Etter kommentaren til den nybakte pappa`n, så håper jeg virkelig at skriver`n følte seg skikkelig tvers igjennom dum! Hvor mange likes har kommentaren fra pappa`n fått?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.. Det var jo dusten som skrev på veggens han som var frekk (ihvertfall korttenkt og ...ja, frekk).

Etter kommentaren til den nybakte pappa`n, så håper jeg virkelig at skriver`n følte seg skikkelig tvers igjennom dum! Hvor mange likes har kommentaren fra pappa`n fått?

Var på over 30 da jeg så det tidligere i dag morges. Sikkert mange flere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo enig i at han hadde grunn til å bli irritert, og syns det var på sin plass å svare tilbake. Mente bare at jeg ikke hadde turt å gjøre det selv.

Jeg syns egentlig ikke at han var så veldig frekk. Skjønner godt at han ble irritert.

Anonymous poster hash: 3fe33...859

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk enda en bekreftelse på at folk er som sauer i dag....
Jeg har nettopp blitt bestemor og får selvsagt mange koselige gratulasjoner på FB.
Midt inne i alle "gratulerer med barnebarnet-meldingene" kommer følgende:

"Gratulerer så masse med dagen, Angelheart. Hadde dessverre ikke fått med meg at du hadde bursdag i går. Håper dagen din var fin."

Så, altså, han har sett at noen skriver gratulerer på veggen min, trekker konklusjonen at jeg sikkert har bursdag og tenker at han må jo gratulerer slik at jeg ikke tror han ikke følger med.....

Heldigvis slapp jeg kommentere selv, da en venn av meg (som er litt nærmere...) har kommentert:
"Ikke så rart du ikke hadde fått med deg det, siden hun faktisk ikke hadde bursdag i går, da..."

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...