Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk

Har en på vennelista mi som hele tiden "skriker" høyt om idiotene på nav, den elendige politikken i landet, innvandring osv osv, men som samtidig legger ut quotes o.l. som handler om forståelse, kjærlighet, toleranse osv.

Ganske komisk å se på

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en på vennelista mi som hele tiden "skriker" høyt om idiotene på nav, den elendige politikken i landet, innvandring osv osv, men som samtidig legger ut quotes o.l. som handler om forståelse, kjærlighet, toleranse osv.

Ganske komisk å se på

Har et par sånne jeg også

. Der kjærligheten, omsorgen og hjertene står i høysetet, bortsett fra: #fyll inn#. :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei på facebooken min som la ut an hel avhandling om hvordan søstra hennes hadde blitt misbrukt for å ødelegge livet hennes..

Anonymous poster hash: a8cd5...f29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg screenshotta dette og viste til ei venninne, og hun har syyykt lyst til å se hvem det er <3 Hun ville forresten ha kommentert (hvis de var venner) at ja, hun trengte silikon. :fnise:

Anonymous poster hash: 2cfd8...2a3

Vet ikke om det er noe lurt å legge ut Facebook-siden her. Hvis hun absolutt vil ha den kan du sende PM eventuelt. ;) Hun slettet dessverre silikon-bildet etter mange negative kommentarer. :P

Så har vi jo moren til en kompis av meg som er godt over 40 som alltid skriver hvor flink hun har vært som har lagd middag, vasket huset, tatt oppvasken, at hun gjerne skulle hatt en armkrok å kose i (hun hinter veldig til at hun vil ha en kjæreste). Ganske flaut...

Endret av kenpet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny runde ang en overgrepsak inne på en gruppe som omhandler mat. Skjønner ikke helt hvorfor noen vil dele dette med tusenvis av ukjente mennesker...

Anonymous poster hash: d30a9...bfd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 60+ på min venneliste: Nå er jeg Supermann igjen. Haha!

Middelaldrende kvinne på hans venneliste (som forresten opplyser under "om" at hun har studert ved livets harde skole og jobbet for NAV) kommenterer: Har Xxx fått " frokost " på senga???? Hi hi hi

:sprettoy:



Anonymous poster hash: 9535f...a69
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei på vennelisten som KONSTANT klager over kjærestene sine. Hun bytter dem ut annenhver uke, ligger rundt med hele bygda, klager over at gutter bruker hu og stikker, men hu vil bli tatt seriøst. Hver uke er det en ny fyr og masse dramastatuser om dette.

I går la hun ut nakenbilde på facebook også, stående med søstra naken i gresset med pupper her og der :klaske::klaske: Kommentar hun fikk "Oi. Nå ble jeg helt satt ut..." svarte hun med "Vitsen med å være så negativ a??? ta deg en kjeks. drama ass..se vekk om du ikke liker nakenhet da ;) ;)"



Anonymous poster hash: 365b1...24f
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på vennelisten som KONSTANT klager over kjærestene sine. Hun bytter dem ut annenhver uke, ligger rundt med hele bygda, klager over at gutter bruker hu og stikker, men hu vil bli tatt seriøst. Hver uke er det en ny fyr og masse dramastatuser om dette.

I går la hun ut nakenbilde på facebook også, stående med søstra naken i gresset med pupper her og der :klaske::klaske: Kommentar hun fikk "Oi. Nå ble jeg helt satt ut..." svarte hun med "Vitsen med å være så negativ a??? ta deg en kjeks. drama ass..se vekk om du ikke liker nakenhet da ;) ;)"

Anonymous poster hash: 365b1...24f

Milde makter......

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er noe lurt å legge ut Facebook-siden her. Hvis hun absolutt vil ha den kan du sende PM eventuelt. ;) Hun slettet dessverre silikon-bildet etter mange negative kommentarer. :P

Så har vi jo moren til en kompis av meg som er godt over 40 som alltid skriver hvor flink hun har vært som har lagd middag, vasket huset, tatt oppvasken, at hun gjerne skulle hatt en armkrok å kose i (hun hinter veldig til at hun vil ha en kjæreste). Ganske flaut...

Det der armkrok-maset til voksne damer, altså...begynner å hate det ordet. :fnise:

Anonymous poster hash: 9685c...ba1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på vennelisten som KONSTANT klager over kjærestene sine. Hun bytter dem ut annenhver uke, ligger rundt med hele bygda, klager over at gutter bruker hu og stikker, men hu vil bli tatt seriøst. Hver uke er det en ny fyr og masse dramastatuser om dette.

I går la hun ut nakenbilde på facebook også, stående med søstra naken i gresset med pupper her og der :klaske::klaske: Kommentar hun fikk "Oi. Nå ble jeg helt satt ut..." svarte hun med "Vitsen med å være så negativ a??? ta deg en kjeks. drama ass..se vekk om du ikke liker nakenhet da ;) ;)"

Anonymous poster hash: 365b1...24f

Høres ut som en meget oppegående og reflektert person - not! Men høres ut som god underholdning :fnise:

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der armkrok-maset til voksne damer, altså...begynner å hate det ordet. :fnise:

Anonymous poster hash: 9685c...ba1

De bør skaffe seg en slik: http://www.ebay.co.uk/itm/Funny-Boyfriend-Arm-Soft-Throw-Pillow-Body-Hug-Washable-Girlfriend-Cushion-Bed-/231188852266?pt=UK_Home_Garden_Duvets_Pillows_Toppers&hash=item35d3edee2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mange spør om vi venter gutt eller jente...
Greia er at vi ANER IKKE!
Babyen vår er et lite gull på ca 5 cm og om ca 6-7 uker har den blitt såpass at vi kan se litt mer hvem vår lille er <3"

Det er ikke rart at mange spør når dere har annonsert det helt siden unnfangelsen nesten at du var gravid.



Anonymous poster hash: b71a8...5ec
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dette er singeluken! Kopier denne om du er singel! Sender noen deg et <3 i chat så betyr det at h*n vil endre på det!"

Rart det er "singeluken" hver uke...

Endret av kenpet
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Mynona, denne personen skriver nøyaktig den samme statusen hver uke. Og han går alltid i et nytt forhold med jenter fra langtvekkistan. Så blir det slutt etter 1 dag eller to, før han skriver: "Chat meg for dem som vil vite :'(". Buhuu, skikkelig kjærlighetssorg når du har vært sammen med ei i 1 dag, 160 ganger i året!

Så går han inn i et nytt "forhold" på Facebook etter en uke eller to, og endrer til "singel" igjen et par dager etter. Blir så flau på andres vegne. Han er 18 år.

Endret av kenpet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Jeg har opptil flere som deler hver minste detalj om livet sitt, og jeg har blokkert flere av dem. Blir jo aldeles matt av å lese statusene, og orket til slutt ikke mer.

Den som tar kaka, er ei som er rundt 50 år, har aldri jobbet en dag i hele sitt liv, har 5 unger med forskjellige menn og oppfører seg som en tenåring. Kort i hodet, rett og slett.

For noen uker siden la hun ut noen kryptiske statuser som man kunne tolke i retning av at det var en ny mann på gang. Så oppdaterer hun med at de skal ha sin første date. Dagen etter har hun oppdatert "i et forhold med XXX", og skriver i statusen sin "elsker kjæresten min <3<3<3". Okej....du elsker noen etter første møte, og er allerede i et forhold :klaske:

Så er det rosenrøde statuser i en og en halv uke med masse "elsker deg" og hjerter, før det på dag 12 plutselig er slutt. Og da er det tåredryppende statuser hver dag i ei uke, før livet er fantastisk igjen. Sikkert enda en mann på gang. Jeg synes oppriktig synd på ungene hennes, som jo er venn med henne på FB.

Også har jeg henne som ser ut som Madam Mim i alt for liten kjole, og som elsker å trykke puppa opp i kamera. lage duckface og tror hun er deilig. Hun skriver plutselig lange statuser om stygge meldinger hun får fra folk som synes hun legger ut alt for lettkledde bilder av seg. De er jo bare MISUNNELIGE og SMÅLIGE, og janteloven LENGE LEVE! Dama er snart 50 hun og, og lever i ekteskap halve året og i et åpent forhold halve året. Det må selvfølgelig også annonseres på FB. Sikkert artig for barna hennes å se alt dette :bond:

Og til slutt de to jeg har som er uføre, og som aldri er utenfor døra lenger. Der oppdateres det hele dagen, og det er jo helt utrolig hvor store ting kan bli for dem, men som er aldeles tåredryppende kjedelig og intetsigende for andre. Stakkars folk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Mynona, denne personen skriver nøyaktig den samme statusen hver uke. Og han går alltid i et nytt forhold med jenter fra langtvekkistan. Så blir det slutt etter 1 dag eller to, før han skriver: "Chat meg for dem som vil vite :'(". Buhuu, skikkelig kjærlighetssorg når du har vært sammen med ei i 1 dag, 160 ganger i året!

Så går han inn i et nytt "forhold" på Facebook etter en uke eller to, og endrer til "singel" igjen et par dager etter. Blir så flau på andres vegne. Han er 18 år.

HUff.. tragisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opptil flere som deler hver minste detalj om livet sitt, og jeg har blokkert flere av dem. Blir jo aldeles matt av å lese statusene, og orket til slutt ikke mer.

Den som tar kaka, er ei som er rundt 50 år, har aldri jobbet en dag i hele sitt liv, har 5 unger med forskjellige menn og oppfører seg som en tenåring. Kort i hodet, rett og slett.

For noen uker siden la hun ut noen kryptiske statuser som man kunne tolke i retning av at det var en ny mann på gang. Så oppdaterer hun med at de skal ha sin første date. Dagen etter har hun oppdatert "i et forhold med XXX", og skriver i statusen sin "elsker kjæresten min <3<3<3". Okej....du elsker noen etter første møte, og er allerede i et forhold :klaske:

Så er det rosenrøde statuser i en og en halv uke med masse "elsker deg" og hjerter, før det på dag 12 plutselig er slutt. Og da er det tåredryppende statuser hver dag i ei uke, før livet er fantastisk igjen. Sikkert enda en mann på gang. Jeg synes oppriktig synd på ungene hennes, som jo er venn med henne på FB.

Høres NØYAKTIG ut som svigermoren min, som er rundt 40. Har aldri jobbet i hele sitt liv hun heller og skriver statuser om hvor høyt hun elsker kjæresten med masse hjerter og hvor høyt hun elsker livet sitt. Poster fjortisbilder av seg selv... Og når hun hver fredag skriver "Endelig helg <3 <3"... Ja, lett for deg å si, som aldri jobber. Hun har 3 unger med 3 forskjellige menn. Men er ikke bare negative ting med henne, hun skapte jo dama mi. :fnise:

Endret av kenpet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Høres NØYAKTIG ut som svigermoren min, som er rundt 40. Har aldri jobbet i hele sitt liv hun heller og skriver statuser om hvor høyt hun elsker kjæresten med masse hjerter og hvor høyt hun elsker livet sitt. Poster fjortisbilder av seg selv... Og når hun hver fredag skriver "Endelig helg <3 <3"... Ja, lett for deg å si, som aldri jobber. Hun har 3 unger med 3 forskjellige menn. Men er ikke bare negative ting med henne, hun skapte jo dama mi. :fnise:

:ler:

Hun høres da i det minste positiv ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra samme person med få dagers mellomrom;

"Deilig å vite at jeg har over 200 000 kr på sparekonto. Hva gjør man med dem mon tro?"

"Trist nyhet:( Emnet jeg vil ta koster over 20 000 kr. Hvor skal jeg få pengene fra?"

Har hun fått alzheimers og glemt at hun har over 200 000 på sparekonto? :klo:

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...