Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei på min fb er på togtur akkurat nå, virker som vi får oppdatering fra hver eneste stasjon ... "Skifter bleie i Trondheim", "Går tur med hunden på Hamar" osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anuket
:fnise: Jeg tror vennelisten min har lest denne tråden i det siste, ingen merkelige oversharing facebook statuser på lenge nå! :ler:
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fyren, han er ikke fra asker? :P Eller, når jeg tenker meg om så kjenner jeg to som holder på akkurat sånn. Han andre fra mjøsområdet, men bor i oslo. Men det er mulig det er mange sånne folk der ute?

Ja, jeg tror faktisk han er fra det området der! :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversharing eller bare dumt, jeg vet ikke, men denne dukket opp på statusen hos en av mine "venner i går":

Faen steike så forbanna man kan bli!! Eller tris, eller lei eller... veita faen jeg... Men nå er det faen meg nok!! Nå er jeg helt ferdig medvisse folk som står meg nært... Rettelse, STO meg nært !!

Selvsagt etterfulgt av mange som lurer på hva som har skjedd, men DET ønsker han ikke å si noe om, for "er nok ikke rette stedet å ta det her, tror jeg".....

Har også en kompis som lager profiler for alle kattene sine. jeg avslår konsekvent alle venneforespørsler fra katter, men da får jeg alltid en ny forespørsel, for jeg hadde sikkert bare "glemt" å godta....

Pst..poster som anonym da jeg tror dama til "den forbanna" vet at jeg er på KG....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

også fått venneforespørsel fra hunden til ei jeg kjenner som bor i en annen del av landet. ble visst avslått den også gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oversharing eller bare dumt, jeg vet ikke, men denne dukket opp på statusen hos en av mine "venner i går":

Faen steike så forbanna man kan bli!! Eller tris, eller lei eller... veita faen jeg... Men nå er det faen meg nok!! Nå er jeg helt ferdig medvisse folk som står meg nært... Rettelse, STO meg nært !!

Selvsagt etterfulgt av mange som lurer på hva som har skjedd, men DET ønsker han ikke å si noe om, for "er nok ikke rette stedet å ta det her, tror jeg".....

Har også en kompis som lager profiler for alle kattene sine. jeg avslår konsekvent alle venneforespørsler fra katter, men da får jeg alltid en ny forespørsel, for jeg hadde sikkert bare "glemt" å godta....

Pst..poster som anonym da jeg tror dama til "den forbanna" vet at jeg er på KG....

Nå skal jeg rett inn på facebook å lage profil til katten min. Mjau.

"prr prr deilig å krølle seg sammen i sofaen gitt, tror kanskje jeg skal vurdere å legge oppå hylla etterpå prr prr".

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Dette skal jeg prøve å gjøre før jeg dør, om jeg er i stand til det da :gjeiper:

Ler så jeg griner av denne tråden, har en del slike eksemplarer på facebooken min, og jeg elsker det! Har bl.a en som driver en del med stoff, han legger ut psykotiske meldinger og bilder av hasj, piller etc. Legger også ut en del videoer hvor han tagger eller gjør andre ulovlige ting. Han er veldig dramatisk til tider, og annenhver uke kan han finne på å skrive at han er blitt nykter og en ordentlig person, men så er det alltid tilbake på det samme dagen etter. Han havner også i div. forhold 2-3 ganger i mnd, hvor de varer i 4 dager og etterfølges av statuser som: JÆVLA HORE!!! Du bare brukte meg for stoffene mine og stjal penger!!! Regla er den samme hver dag, måned, året igjennom. Jeg synes jo dette er veldig underholdende, men egentlig så er det jo veldig trist. Hvorfor blir ikke denne personen innlagt?

Og så er det ei anna ei, som oppdaterer 25 ganger i døgnet. "Nå har jeg stått opp" "Nå går jeg til bussen" "Nå venter jeg på bussen" "Nå sitter jeg på bussen" "Jeg er fattig" osv.. Hun legger også ut om alle sine økonomiske problemer, og legger gjerne ut 10 linker fra YouTube med triste sanger i samme slengen. Skal ikke si for mye nå, kanskje hun blir gjenkjent, men hun deler det jo ellers med alle..

Dette var to av dem jeg følger med på, nå skal jeg inn på Facebook og se etter flere :fnise:

Uff:( jeg kjenner igjen dette, og desverre.. jenta som alltid la ut slike oppdateringer og hadde vært på rehab 4-5 ganger, byttet kjæreste ofte og gikk på harde stoffer - døde til slutt. Kanskje bør du vurdere å ta kontakt med en venn eller familie til vedkommende "før det er for sent"? Jeg angrer på at jeg ikke strakk ut en hånd, for å si det sånn.. vi var ikke nære på noen måte, men jeg visste jo hvem hun var. Vi har vel alle på sett og vis et ansvar for de rundt oss, selv på fb:S

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

En venninne av en venninne la en gang ut et bilde av en annen venninne som satt på huk og tissa! Jenta var tydelig brisen og lo til kamera mens hun satt der på huk og tissa. Kunne se tisset på bakken under henne. Stakkars jente!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av en venninne la en gang ut et bilde av en annen venninne som satt på huk og tissa! Jenta var tydelig brisen og lo til kamera mens hun satt der på huk og tissa. Kunne se tisset på bakken under henne. Stakkars jente!

Har ikke folk i dag noen grenser i det hele tatt?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ladycomp??

:opplyser: OT: En liten rund datamaskin som du skal ta tempen med hver dag, for å finne ut hvilke dager du har som er "sikre" mtp. sex. Altså, når du har eggløsning og ei ;) Prevansjon uten hormoner :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venn på facebook som skriver en del rare ting:

I just booked my next sexual health exam, are you embarrassed by this? If so then why? Who wants a diseased penis?

There's still an hour and 15 minutes until my birthday is over. Therefore there is still a chance I get a hot black man ;)

Not my birthday anymore :( still have not received a hot black man.... Awkward. Worst. Birthday. Ever.

Blitzing my room, so far have found 2 pairs of the exes underwear! He may have broken my heart, but I've gained some pants ;)

Ikke så ille som mange av eksemplene her i tråden, men fortsatt. Han får meg til å le da :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fyr på FB som jeg kun har møtt en eneste gang, i sammenheng med at vi var på et seminar sammen i august. Han går på studiet mitt, men er aldri i forelesning. Hadde ikke ofret han en tanke siden den gang, før han plutselig for et par uker siden la til meg og alle mine klassekamerater på FB. Synes det er LITT oversharing når han lager statusoppdateringer som dette:

"IKKE BARE SVAR MEG I KOMMENTAR FELTET! KOMMENTER TILBAKE PÅ BLOGGEN MIN DIN EGOISTISKE SELVOPPTATTE JÆVLA HORE! DET ER DERFOR JEG LEGGER IGJEN ADRESSEN MIN! HVEM TROR DU AT DU ER? MICHAEL JACKSON?".

Ja, dette er copy paste av hva han sa. Problemer med sinne?

Forøvrig har han ganske konservative holdninger angående hvor kvinner hører hjemme, at abort ikke burde være lov og diverse annet.

Endret av Ethereal
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silvermist

"IKKE BARE SVAR MEG I KOMMENTAR FELTET! KOMMENTER TILBAKE PÅ BLOGGEN MIN DIN EGOISTISKE SELVOPPTATTE JÆVLA HORE! DET ER DERFOR JEG LEGGER IGJEN ADRESSEN MIN! HVEM TROR DU AT DU ER? MICHAEL JACKSON?".

Ja, dette er copy paste av hva han sa. Problemer med sinne?

Forøvrig har han ganske konservative holdninger angående hvor kvinner hører hjemme, at abort ikke burde være lov og diverse annet.

Oh, dear. Tikkende bombe, hei! :goodbye:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

En fjern bekjent på facebook skrev nettopp:

"A jealous girlfriend is a faithful girlfriend.

If she doesn't get jealous when someone has your attention, it’s because someone has hers!"

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fyr på FB som jeg kun har møtt en eneste gang, i sammenheng med at vi var på et seminar sammen i august. Han går på studiet mitt, men er aldri i forelesning. Hadde ikke ofret han en tanke siden den gang, før han plutselig for et par uker siden la til meg og alle mine klassekamerater på FB. Synes det er LITT oversharing når han lager statusoppdateringer som dette:

"IKKE BARE SVAR MEG I KOMMENTAR FELTET! KOMMENTER TILBAKE PÅ BLOGGEN MIN DIN EGOISTISKE SELVOPPTATTE JÆVLA HORE! DET ER DERFOR JEG LEGGER IGJEN ADRESSEN MIN! HVEM TROR DU AT DU ER? MICHAEL JACKSON?".

Ja, dette er copy paste av hva han sa. Problemer med sinne?

Forøvrig har han ganske konservative holdninger angående hvor kvinner hører hjemme, at abort ikke burde være lov og diverse annet.

Jeg ville vist min mening ved å unfriende han.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Elihol

Har skjer dessverre ikke så mye oversharing i min newsfeed.

Men har svært mange som tror dette er det facebook skal brukes til;

Altså opptil 50 statusoppdateringer per dag om ting ingen i hele verden bryr seg om. At de orker altså, jeg sjekker innom Fb en gang om dagen eller så...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oversharte en gang. Er med i en hemmelig gruppe med meg og barselgruppa mi.. vi satt og mimra etter fødslene våre og jeg skulle poste et bilde til de fra fødselen. Posta det seff på veggen min!! Der lå jeg og skrevde i ei seng med ei sykehusskjorte som hang rundt meg, svær mage ute og kun et bittelite håndkle over skrittet. Og fy så grusom jeg så ut, svett, herja og oppblåst så til de grader!! Og med kommentaren: "jaja, når vi først er i gang med halvnakenbilder!!! ;D" Er flau enda :takke:

:klappe:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oversharte en gang. Er med i en hemmelig gruppe med meg og barselgruppa mi.. vi satt og mimra etter fødslene våre og jeg skulle poste et bilde til de fra fødselen. Posta det seff på veggen min!! Der lå jeg og skrevde i ei seng med ei sykehusskjorte som hang rundt meg, svær mage ute og kun et bittelite håndkle over skrittet. Og fy så grusom jeg så ut, svett, herja og oppblåst så til de grader!! Og med kommentaren: "jaja, når vi først er i gang med halvnakenbilder!!! ;D" Er flau enda :takke:

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Ufff... det må jo ha vært grusomt å oppdage at du posta feil. :fnise: Hvor lenge lå det ute?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...