Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynner å gjøre vondt nå..tar turen på føden

Bare tre cm åpning...vondtvondt vondt

Faan så vondt 4 cm nå

(den fødendes far liker dette, kommenterer: stå på jenta mi)

+++ osv

Oversharing men likevel..bittelitt fascinerende :sjenert:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overskriften sier vel det meste:)

Jeg kan begynne.

Statuser av typen:

"slimproppen er gått:)))"

"tante rød er i byen, blir sjokolade på meg da"

Gravide, fødende og nybakte mødre som har mistet all sjenanse.

Her om dagen kom et bilde av en morkake rett opp i fleisen på meg.

God morgen, lissom.

Your turn :popcorn:

En gammel skolevenninne fortalte på Facebook at hun skulle endelig få hjelp på en navngitt klinikk. En klinikk for mennesker som har vært offer for seksuelt misbruk og incest.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"R.I.P. mormor <3"

Dette kom 1,5 time etter at dama sovnet inn. Alle barnebarna var ikke varslet ennå, og minst en av de leste det på FB.. det var ikke hyggelig.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å gjøre vondt nå..tar turen på føden

Bare tre cm åpning...vondtvondt vondt

Faan så vondt 4 cm nå

(den fødendes far liker dette, kommenterer: stå på jenta mi)

+++ osv

Oversharing men likevel..bittelitt fascinerende :sjenert:

Ja fascinerende at vi mennesker er blitt så opptatt av sosiale medier og internett at vi ikke greier å legge det fra oss når vi er i ferd med å føde engang.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite at en av ungene mine hadde giftet seg- på FB. Riktignok stille og rolig hos sorenskriver, men likevel.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et gift par som driver og krangler om hus og hjem og byturer og barn og whatnot på fb... Fyttigrisen, altså! Det synes jeg de kan ta hjemme, privat!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"R.I.P. mormor <3"

Dette kom 1,5 time etter at dama sovnet inn. Alle barnebarna var ikke varslet ennå, og minst en av de leste det på FB.. det var ikke hyggelig.

Jeg får helt vondt i magen av sånt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite at en av ungene mine hadde giftet seg- på FB. Riktignok stille og rolig hos sorenskriver, men likevel.

Fy flate! :nei:

Dette er vel hva man kaller undersharing? :fnise:

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor lang tid det tar før vi får updates på når mennesker dør, av den døende selv. Typ; "trekker snart siste åndedrag", "farvel verden"

Hahaha!!! det skal jeg gjøre når jeg en gang dør, om det ikke kommer brått på da..

Har bare kjedelige facebookvenner, jeg.. :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

"R.I.P. mormor <3"

Dette kom 1,5 time etter at dama sovnet inn. Alle barnebarna var ikke varslet ennå, og minst en av de leste det på FB.. det var ikke hyggelig.

Kanskje vi har samme venn? Den samme dukket opp her for noen dager siden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi har samme venn? Den samme dukket opp her for noen dager siden...

Dette var i fjor, og bestevenninna mi var barnebarnet som leste det kusina hadde skrevet. Hun hadde ikke fått beskjed fordi telefonen hennes var gått tom for strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Nå dukket det opp et bilde av en kvinne i 20-årene, sittende på do med strømpebuksen på knærne.

Bildet viser ALT, baderommet i sin fulle størrelse, toaletter og personen på det, samt et speil over vasken som gjør at man ser situasjonen fra to vinkler.

Teksten til bildet er som følger: "Bli ferdig og tisse da!!! Kjeder meg", og hun som tisser er tagget. Smilende.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå dukket det opp et bilde av en kvinne i 20-årene, sittende på do med strømpebuksen på knærne.

Bildet viser ALT, baderommet i sin fulle størrelse, toaletter og personen på det, samt et speil over vasken som gjør at man ser situasjonen fra to vinkler.

Teksten til bildet er som følger: "Bli ferdig og tisse da!!! Kjeder meg", og hun som tisser er tagget. Smilende.

Og her diskuteres det side opp og side ned om det er feil med fellesdusj etter gym på skolen...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å gjøre vondt nå..tar turen på føden

Bare tre cm åpning...vondtvondt vondt

Faan så vondt 4 cm nå

(den fødendes far liker dette, kommenterer: stå på jenta mi)

+++ osv

Oversharing men likevel..bittelitt fascinerende :sjenert:

Da hadde jeg faktisk kommentert "men ikke vondt nok til at du ikke klarer å dele det med Gud og hvermannsen på facebook.."

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dukket det opp et bilde av en kvinne i 20-årene, sittende på do med strømpebuksen på knærne.

Bildet viser ALT, baderommet i sin fulle størrelse, toaletter og personen på det, samt et speil over vasken som gjør at man ser situasjonen fra to vinkler.

Teksten til bildet er som følger: "Bli ferdig og tisse da!!! Kjeder meg", og hun som tisser er tagget. Smilende.

:fnise:

Nå ble jeg nesten litt missunnelig, du beskriver det så morsomt så jeg omtrengt hungrer etter å så bildet selv :skratte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal prøve Ladycompen fra i dag...*spennende*

Jeg mener.. Vil jeg vite dette? Nei.. Vil noen andre vite dette? Sannsynligvis ikke..

Samme dama skrev tidligere:

Vel, fint at XXXX viser naboen at foreldrene hennes har sikker sex.....

Med påfølgende kommentar om hvordan ungen blafret med kondompakken når det kom besøk og hvor flaut dette var.

Hvor flaut er det når du spred det på facebook rett etterpå?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på vennelisten som til stadighet oppdaterer om sine tilbakevendende urinveisinfeksjoner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener.. Vil jeg vite dette? Nei.. Vil noen andre vite dette? Sannsynligvis ikke..

Samme dama skrev tidligere:

Med påfølgende kommentar om hvordan ungen blafret med kondompakken når det kom besøk og hvor flaut dette var.

Hvor flaut er det når du spred det på facebook rett etterpå?

Ladycomp??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en jeg nettopp så på news feeden min:

"Jaja, da satt man her da. Helga har kommet, og det renner utav ræva, så da blir det hverken fest eller pulings... :( "

WTF??

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...