Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og så har vi han som hr profiler for alle hundene sine, og som kommenterer med hundens profil i sine egne statuser, der bikkja kaller eieren for "fatter".

Haha! :skratte:

Au da!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

har en som skriver ALT hun driver med....at hun er på sykehuset å hva slags medisiner hun får osv....syn es det blir for mye...

og så skrev hun en status: ikke snakk til meg...å jeg skjønte ikke helt poenget med det men;P

og en som skrev: kan noen hjelpe meg å flytte! søstra mi ble trassig da vi begynte å bære..hun var ikke mye til hjelp..så begynte de å krangle nedover kommentarfeltet....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har vi han som hr profiler for alle hundene sine, og som kommenterer med hundens profil i sine egne statuser, der bikkja kaller eieren for "fatter".

Haha, jeg skjønner virkelig ikke greia med å lage Facebook-profil til bikkja si! Har sett et par slike tilfeller jeg og, og kommentarene og statusene som "hunden" skriver er gjerne med skrivefeil, SkRiVeS pÅ dEnNe MåTeN eller lignende. Liker egentlig ikke å bruke dette ordet på forum, men; LOL!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det pinligste jeg ser er folk som legger ut statusmeldinger der de er åpenbart rasistiske.

En jeg har sletta nå gjør alltid et stort poeng av hvor viktig det er at noen er NORSKE. ("Hadde nå håpa at noen NORSKE skulle vinne" om MGP f.eks) En annen skriver konsekvent sexistiske ting.

Også kjenner jeg en (gjennom jobb, ikke som nær venn) som stadig skriver depressive meldinger. "Jeg har mange venner på Facebook, men telefonen ringer aldri...." Generelt veldig tungt syn på livet. "orker snart ikke flere år uten dame" "I dag er det xx år siden yy døde" (første gangen er greit altså, men når dødsdager nevnes oftere enn fødselsdager...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Guilty

Har ei i vennelista som oppdaterer statusen sin hele tiden. Det mest slitsomme er når hun ser på kamp og skriver hvert 2.minutt hvordan det går i kampen. Det blir også sagt ting som i mine øyne er veldig private(at de skal i senga og kose seg, at hun spontanaborterte osv..), hun skriver flere ganger om dagen hvor mye hun elsker kjæresten(som gjerne sitter i samme rom)og hun poster ofte bilder av at han sover. Blokkerte henne fra newsfeeden til slutt :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje overshare akkurat... men dei j :kjefte: a hjertene folk skal bruke i tide og utide samma ka dei skriv ... t.d " <3 <3 <3 frokost va godt <3 <3" Evt. bruker hjerter som punktum i alle setninger.. særlig godt voksne folk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst bare en spøk. Desverre ;)

Hrmf. På en måte lettet, samtidig litt skuffet på en morbid måte. :sjenert:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

"Yeeeessss fuck;) skatten har allerede fått på seg no sexy undertøy til kvelden;) da tenker jeg at noen drammer til så kan jeg steppe inn og varme opp 2'ern hennes med litt tunge og olje.. så kansje jeg klarer å få inn sjølvaste! For en gang skyld haha:) har man lyst skal man få lov, LOL! LOVE YOU BIG TIME;) "

thank you very much... :ironi:

edit: er denne for dirty for denne delen av forumet?

:hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

"Yeeeessss fuck;) skatten har allerede fått på seg no sexy undertøy til kvelden;) da tenker jeg at noen drammer til så kan jeg steppe inn og varme opp 2'ern hennes med litt tunge og olje.. så kansje jeg klarer å få inn sjølvaste! For en gang skyld haha:) har man lyst skal man få lov, LOL! LOVE YOU BIG TIME;) "

thank you very much... :ironi:

edit: er denne for dirty for denne delen av forumet?

Dette blir faen meg for dumt. Håper at han enten ble facerapa eller at noen ga beskjed i kommentarfeltet.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir faen meg for dumt. Håper at han enten ble facerapa eller at noen ga beskjed i kommentarfeltet.

Det er dessverre ekte. Hans dame kommenterte (på en lystig måte!) at det ikke var alt som man trengte å dele på face, og noen timer senere var den fjernet. Han hadde et ganske rotete av og på-forhold med en annen tidligere, med lange barnslige facebookkrangler ( blant annet om barnet deres som ingen av dem har omsorgen for) i lang tid. Han har vært med denne nye dama i noen måneder nå, og kommer stadig med nye updates om hvor flott han har det med hun nye (mest out of spite for den gamle tror jeg), men denne statusen tok kaka.

Har lyst til å vaske hjernen min med klorin i en måned :spy:

Endret av melly666
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I forhold til mye annet i denne tråden er ikke dette så ille.. men jeg har noen på vennelista på mi som LEVER på FB.. vedkommende er der 24/7 og "liker" og kommenterer absoultt alle oppdateringer på våre felles venner i det øyeblikk de legges ut. Vedkommende er helt blottet for sosiale antenner, og skriver kommentarer som i beste fall er småpinlige, i verste fall framstår som direkte frekke. Blander seg GJERNE inn i samtaler der h*n ikke kjenner noen andre enn meg, og sier ting som tråkker vennene mine på tærne. H*n hadde en periode med statuser som "trykk liker hvis du vil fortsette å ha meg som venn" og "skriv :) hvis du liker meg, :-* hvis du er glad i meg, osv.. fikk lite respons på disse, hvilket ble fulgt opp med, "ikke mange som svarte der nei, neivel, jeg er vel kjedelig da..." Vedkommende har total kontroll på hvem som trykker "liker" på statusene h*n skriver, en gang kom det noe slikt som "hadde forventet at S.S skulle trykke "liker" på denne, ettersom jeg er den som har trykket flest ganger "liker" på din status".

Kan ikke slette dette mennesket ettersom vedkommende er i min nærmeste familie, og dessuten ble blodig fornærmet da h*n fant ut at jeg hadde sagt opp abonnementet på oppdateringene fra den kanten. Dette er en person godt over 40 år, gift og har barn...

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ikke oversharing men...lurer på hva som er vitsen med å legge ut slike statuser hver bidige kveld: ZzzzzzZ....sleeping time... NATTA...:-))

Og slike som denne, stakkars unge sier jeg bare:

Kjørte XXX på skolen, på stopp plassen går hun fint ut av bilen og sier HØYT og tydelig .." Mamma skal du hjem å ribbe høna "...alle foreldre og barn ser på meg .....så kommer hun bort å plukker ut ei fjær av dyn jakka ...ler og går

(og det er en 6 åring)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er greia med "likes"?!

Folk har jo misoppfatta hele greia.

Jeg hadde glatt sletta meg fra face, hadde det ikke vært for at det er veldig kjekt å kunne kommunisere med hele klassen i en gruppe, og holde kontakt med folk i utlandet/andre siden av landet...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et foreldremøte der blant annet sosial medier ble diskutert, var det noen foreldre som mente at barna ikke burde være på FB fordi de da fikk innblikk i at foreldrene drakk og festet... Løsningen på et slikt problem er mao ikke å slutte å skrive om at du drikker og fester, men heller nekte barn å lære seg å bruke sosiale medier. Jadda... (og som om disse barna ikke utmerket godt har oversikt over alt foreldrene gjør fra før...)

Jeg irriterer meg forøvrig over de som bestandig skal fortelle at de skal ha "litt rødt i glasset" fordi det er helg, onsdag, kveld, fri, ikke fri, osv. Og de som poster flere bilder av barna sine, og mer informasjon om barna sine, enn av seg selv. Uten at jeg vil komme med konkrete eksempler.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

melly666: Jeg får lyst til å klore ut øynene mine. Og jeg kan ikke sitere innlegget ditt, for jeg har ikke lyst til å lese det én gang til. :fnise: Stakkars deg som må lese innlegget og til og med knytte det opp til mennesker du kjenner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...