Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en bekjent på Facebook som møtte ei dame på internett. Jeg har ikke snakka med han på mange, mange år, men jeg har likevel full oversikt over kjærlighteslivet hans pga facebook. Til å begynne med var alt var fryd og gammen og veggen hans ble overfylt av "I can't wait to meet you" "We're soon gonna meet finally" o.l. Så møttes de, det var en suksess. Veggen hans ble overfylt av sussebass-meldinger, "i miss you", "can't wait to talk to you", "can't wait to meet you again. Så gjorde hun tydeligvis noe dumt, og veggen hans ble full av "I'm so sorry", "Please call me", "Please forgive me". Han tilga henne tydeligvis, for plutselig var de kjærester. Og veggen hans ble overfylt av "I love you"s. Så skulle hun flytte til hans hjemsted, og da var veggen hans full av meldinger om at hun gledet seg til det. Og vel framme var veggen hans full av hun var så lykkelig. Straks etter ble de forlova. Veggen var igjen full av I love yous. Raskt etterpå ble de gift. Nå er veggen hans mest full av hva de skal ha til middag, eller at hun synes så synd på han for at han er syk, eller at de vært sammen i helga. Mye drama, og mye offentlige følelser. Jeg føler meg litt slem, men jeg sitter halvveis og venter på skilsmisse... :sjenert:

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag skrev (ex)dama til en jeg har på lista mi:

"kan noen komme og hente XXXXX i "byen de bor"og ta ham med til "en annen by" snarest??????!"

Med masse meldinger under om hvor fæl og dum han er som har truet med selvmord, hun vil ikke ha ham der lenger, han må bo en annen plass osv osv. Mens han bønnfaller henne om å slette denne, og hun svarer "NEI". Andre skriver at dette er kanskje ikke noe man skal ta over facebook? Hvorpå hun sier "jeg skriver hva jeg vil!!!!" osv osv osv...

Stakkars fyr, de har vært sammen i 5 år, og så er hun så barnslig :(

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på vennelista mi som hadde denne statusen for en stund siden:

"*person* liker lukten av sin egen fjert."

Hun har også diverse "forever alone" statuser, og legger ut bilder av f.eks. grupper med mennesker, og midt i bildet står det ei jente alene.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Har ei på vennelista mi som hadde denne statusen for en stund siden:

"*person* liker lukten av sin egen fjert."

Hun har også diverse "forever alone" statuser, og legger ut bilder av f.eks. grupper med mennesker, og midt i bildet står det ei jente alene.

Første avsnitt: ganske pinlig.

Andre avsnitt: det er jo bare trist. :tristbla: . Hun har det vel ikke så greit og prøver vel bare å formidle det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre avsnitt: det er jo bare trist. :tristbla: . Hun har det vel ikke så greit og prøver vel bare å formidle det.

Enig.

Det kan være lett å føle seg ensom i menneskemengder, og å føle seg alene midt i facebook"vennegjengen".

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Litt lei av alt min "svigermor" (moren til samboeren min) legger ut om på face.

f. eks at hun er så lei av at alle menn på hennes alder er så utgått seksuelt, mens hun er på topp. Eller om gårsdagens ONS.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bekjent som ble frelst før jul en gang. Siden da har newsfeeden min blitt overfylt med "Jesus Daily", "Daily Bible Verse", velvalgte gudsord og statuser ala "Husk at Jesus er din venn! <3 <3 <3", "Skal på ungdomsmøte i kveld og treffe bestekompisen min, vår bror Herren <3 <3" og lignende. Det begynner å bli litt slitsomt...

På den andre siden har jeg en ateist-misjonær av de grader, og jeg har begynt å bli litt lei av h*ns kontinuerlige religionshakking, videospamming og tilsvarende statuser som personen som er nyfrelst.

Etter at nyfrelstpersonen fikk seg kjæreste og attpåtil ble forlovet (alt i løpet av februar) vurderer jeg sterkt å slette personen, for i tillegg til "Jesus<3"-statusene er det "<3<3schærstenuskeduskepjuske<3<3" i tillegg.

Endret av Surriball
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Det kan være lett å føle seg ensom i menneskemengder, og å føle seg alene midt i facebook"vennegjengen".

Helt enig med dere, men tråden handler om oversharing. Dette er ei venninne av ei venninne, jeg har møtt henne en eneste gang. (Og da fortalte hun meg forsåvidt at hun hadde blitt voldtatt, så det er ikke bare på facebook hun oversharer). Det er trist, men jeg synes det likevel er ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med dere, men tråden handler om oversharing. Dette er ei venninne av ei venninne, jeg har møtt henne en eneste gang. (Og da fortalte hun meg forsåvidt at hun hadde blitt voldtatt, så det er ikke bare på facebook hun oversharer). Det er trist, men jeg synes det likevel er ubehagelig.

Skjønner den, og er enig med deg. Jeg føler meg innimellom ensom i mengden jeg også, men jeg deler ikke det med hele facebook. Ble vel bare en liten avsporing i tråden. :sjenert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Har en bekjent som skrev om sin første intimbarbering daglig i en uke, fra h*n bestemte seg for det, etterpå ("Godfølelse, ja!") til dagene etter ("KLØØØR!") og den beste nesten dukket opp nesten to uker etter... ("Faen, ingrodde hår mellom beina er j*** vondt. Ævveh."

Er en god stund siden, men minnet sitter vondt i kroppen ennå. :P

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den, og er enig med deg. Jeg føler meg innimellom ensom i mengden jeg også, men jeg deler ikke det med hele facebook. Ble vel bare en liten avsporing i tråden. :sjenert:

Siste OT om dette temaet fra min side:

Jeg tror alle føler det sånn av og til :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nica.
Får ikke jeg høne i kveld, så hopper jeg i elva! Med litt fleksing med bicepsen så tenker jeg vi har det i boks! Sug og svelg, god helg ;)

:popcorn:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en bekjent som skrev om sin første intimbarbering daglig i en uke, fra h*n bestemte seg for det, etterpå ("Godfølelse, ja!") til dagene etter ("KLØØØR!") og den beste nesten dukket opp nesten to uker etter... ("Faen, ingrodde hår mellom beina er j*** vondt. Ævveh."

Er en god stund siden, men minnet sitter vondt i kroppen ennå. :P

:skratte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Haha! Jeg merker at jeg føler meg nesten litt truffet her når det gjelder statusoppdateringer om både graviditet og spedbarnstid :fnise: Ikke at jeg faktisk har kommet med sånne statuser, men jeg ser ikke problemet med det. Ei jeg kjenner, som også er her på KG hadde en statusoppdatering som gikk som følger:

"dritt på sofaen, i bodyen, på buksen, på teppet, på dynen og magen. drittunge indeed"

For meg så gjorde dt faktisk ingenting å lese dette på feeden min, men jeg gjetter på at noen av dere andre ville reagert på dette? :Hehe:

HAHAHA din NERD!

Edit: jeg kjenner ei som gjerne legger ut masse sære bilder av ungen sin. Hver sin smak!

:fnise:

Endret av frøken am
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rivera

Overskriften sier vel det meste:)

Jeg kan begynne.

Statuser av typen:

"slimproppen er gått:)))"

"tante rød er i byen, blir sjokolade på meg da"

Gravide, fødende og nybakte mødre som har mistet all sjenanse.

Her om dagen kom et bilde av en morkake rett opp i fleisen på meg.

God morgen, lissom.

Your turn :popcorn:

:spy:

En kompis la ut et bilde hvor dama ga han en blowjob...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:spy:

En kompis la ut et bilde hvor dama ga han en blowjob...

Uffda, det fikk vel ikke ligge ut så lenge? Finnes jo en del regler om bilder på fb.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rivera

Uffda, det fikk vel ikke ligge ut så lenge? Finnes jo en del regler om bilder på fb.

Det ble fjernet etter et par dager, men samme dag som bildet ble fjernet la han ut samme bildet, bare at denne gangen var bildet "kuttet" slik at kjønnsorganet ikke var synlig. Det var allikevel lett å se hva som "foregikk" på bildet. Amerikanere... hehe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...