Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har mange statusoppdateringer fra folk hver dag, både morsome, teite, tragiske og søte. :)

Har ei søt ei: "har fått hvitklokker i hagen...et BRA tegn på litt vår...sjøl om d e vinterferie:) sjøl om eg ikkje har vinterferie..."

Og de der sytestatusene...:

"Fun nå bler nesten heile ferien ødelagte pga de dustete visdomstennene å betennelsen! Glede mg te eg har fått trokke jævlane ud!!"

"Eg e ganske sikkår på at d e høstferie å ikkje vinterferie.. Se på d drittvere dååå :("

"Begynnne å ble ganske leie av 3 klasse -.- Bil ditt å bil datt, russ ditt å russ datt..."

Alle disse sutrestatusene er fra samme person, på under 3 uker. Og det er bare noen av dem. TING BLIR IKKE BEDRE AV Å SYTE PÅ FACEBOOK!! :kjefte:

Og har ei, som er fra Spania(er brite) som skriver så mye tull.. :klaske:

Som f.eks:

"Never waste your tears crying over someone who doesn’t even deserve to see you smile.♥"

"If you still think about it,you still care about it.♥"

"facebook aint a diary so stop posting your problems all the time." Dobbelmoralsk much? :klaske:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner visst også folk som er innenfor, men heldigvis deler dere:) Men jeg tenker at noen av dere kanskje burde revurdere vennskapet om dere synes det er overshare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

det verste tilfellet mitt er bare trist (og ubehagelig), og det var bilder av parets dødfødte baby (som moren også brukte som profilbilde).

Å nei...! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: Her var det mye rart, det er nesten sånn at jeg vurderer å opprette en profil på facebook :jepp:
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babyfirefly91

Har mange statusoppdateringer fra folk hver dag, både morsome, teite, tragiske og søte. :)

Har ei søt ei: "har fått hvitklokker i hagen...et BRA tegn på litt vår...sjøl om d e vinterferie:) sjøl om eg ikkje har vinterferie..."

Og de der sytestatusene...:

"Fun nå bler nesten heile ferien ødelagte pga de dustete visdomstennene å betennelsen! Glede mg te eg har fått trokke jævlane ud!!"

"Eg e ganske sikkår på at d e høstferie å ikkje vinterferie.. Se på d drittvere dååå :("

"Begynnne å ble ganske leie av 3 klasse -.- Bil ditt å bil datt, russ ditt å russ datt..."

Alle disse sutrestatusene er fra samme person, på under 3 uker. Og det er bare noen av dem. TING BLIR IKKE BEDRE AV Å SYTE PÅ FACEBOOK!! :kjefte:

Og har ei, som er fra Spania(er brite) som skriver så mye tull.. :klaske:

Som f.eks:

"Never waste your tears crying over someone who doesn’t even deserve to see you smile.♥"

"If you still think about it,you still care about it.♥"

"facebook aint a diary so stop posting your problems all the time." Dobbelmoralsk much? :klaske:

stavangår dialekt? :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stavangår dialekt? :)

For dere som bor utenfor Rogalands grenser, så kan man vel si Stavanger :P Selvom jeg ikke bor i den kommunen.. :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei søt ei: "har fått hvitklokker i hagen...et BRA tegn på litt vår...sjøl om d e vinterferie:) sjøl om eg ikkje har vinterferie...

Hvitklokker? Har jeg aldri hørt om. Er det det samme som snøklokker? :vetikke:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange statusoppdateringer fra folk hver dag, både morsome, teite, tragiske og søte. :)

Har ei søt ei: "har fått hvitklokker i hagen...et BRA tegn på litt vår...sjøl om d e vinterferie:) sjøl om eg ikkje har vinterferie..."

Og de der sytestatusene...:

"Fun nå bler nesten heile ferien ødelagte pga de dustete visdomstennene å betennelsen! Glede mg te eg har fått trokke jævlane ud!!"

"Eg e ganske sikkår på at d e høstferie å ikkje vinterferie.. Se på d drittvere dååå :("

"Begynnne å ble ganske leie av 3 klasse -.- Bil ditt å bil datt, russ ditt å russ datt..."

Alle disse sutrestatusene er fra samme person, på under 3 uker. Og det er bare noen av dem. TING BLIR IKKE BEDRE AV Å SYTE PÅ FACEBOOK!! :kjefte:

Og har ei, som er fra Spania(er brite) som skriver så mye tull.. :klaske:

Som f.eks:

"Never waste your tears crying over someone who doesn’t even deserve to see you smile.♥"

"If you still think about it,you still care about it.♥"

"facebook aint a diary so stop posting your problems all the time." Dobbelmoralsk much? :klaske:

Synes ikke dette var oversharing.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner visst også folk som er innenfor, men heldigvis deler dere:) Men jeg tenker at noen av dere kanskje burde revurdere vennskapet om dere synes det er overshare.

Nå vet jeg ikke hvilke du sikter til, men vil bare si at man er ikke nødvendigvis nære og gode venner selv om man er venner på Facebook. Mange har bekjente, folk de har gått i klasse med men ikke snakket med på 10 år, naboer, venner av venner osv i sine vennelister.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange statusoppdateringer fra folk hver dag, både morsome, teite, tragiske og søte. :)

Har ei søt ei: "har fått hvitklokker i hagen...et BRA tegn på litt vår...sjøl om d e vinterferie:) sjøl om eg ikkje har vinterferie..."

Og de der sytestatusene...:

"Fun nå bler nesten heile ferien ødelagte pga de dustete visdomstennene å betennelsen! Glede mg te eg har fått trokke jævlane ud!!"

"Eg e ganske sikkår på at d e høstferie å ikkje vinterferie.. Se på d drittvere dååå :("

"Begynnne å ble ganske leie av 3 klasse -.- Bil ditt å bil datt, russ ditt å russ datt..."

Alle disse sutrestatusene er fra samme person, på under 3 uker. Og det er bare noen av dem. TING BLIR IKKE BEDRE AV Å SYTE PÅ FACEBOOK!! :kjefte:

Og har ei, som er fra Spania(er brite) som skriver så mye tull.. :klaske:

Som f.eks:

"Never waste your tears crying over someone who doesn’t even deserve to see you smile.♥"

"If you still think about it,you still care about it.♥"

"facebook aint a diary so stop posting your problems all the time." Dobbelmoralsk much? :klaske:

Dette er vel ikke oversharing?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke dette var oversharing.

Dette er vel ikke oversharing?

Agreed. Synes ikke jeg vet for mye om en person ved å f.eks. vite at h*n har problemer med visdomstennene sine.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en barndomsvenn på lista mi, som gifta seg i september.

En mang i mnd ca. står "XXX er gift med YYY". Kona driver altså å fjerner at de er gift når hun er sur. Hun er nesten 30, har 2 barn med andre menn, og poster hele tiden at hun savner XXX, elsker ham mer enn noe annet, for så å si at han er så kjedelig og kjip fordi han ikke gidder å kjøre dritlangt for å handle til henne osv.

Jeg har i tillegg en bekjent jente, som er gift med en skikkelig dritt. HVER helg krangler de på FACEBOOK!

"Gruer meg til helga... JA DET GJØR DU VEL, DOMINERENDE DRITTKJERRING" osv... Ikke særlig hyggelig lesning.

Samlivsproblemer synes jeg ikke er greit å være vitne til på fb.

I tillegg har jeg en venninne som legger ut tusen bilder av seg selv, og av ungen. Jeg trenger bekreftelse...

Jeg har "hide" dem alle sammen :gjeiper:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det kan være slik at folk glemmer at det de skriver kan leses av alle de 675 vennene man har på Facebook, siden man ofte bare kommuniserer med et fåtall av dem.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg sjekket facebooken sin på dataen min. Hun viste meg en morsom status som ei bekjent av oss hadde skrevet, bokstavlig talt :fnise: "Time hos gynekolog, gruer seg :S". Det var kanskje ikke så mye oversharing som enkelte andre ting her, men nok :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...