Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke alt som er "oversharing" nødvendigvis, men kanskje en smule "over the top" iallfall. Alle fra samme person:

"Tror jeg skal slette Facebook kontoen min, synes alle blir dritt sure hele tiden. Hvis folk ikke vil ha meg i livet dems, trenger jeg ikke kommentere eller skrive noe, for alt blir jo tydeligvis FEIL for folk... Folk vet jo hvordan jeg er, endten hater du meg, eller så liker du meg.... Jeg har jo ikke noe liv uansett..."

"Snakk om å få en tube trøsket ned halsen.... Helt utrolig...(!)... Ha ha, vi sensurerer alt jeg måtte vaske bort i hele leiligheta etterpå! Det er litt synd i meg nå, nå er det over, jeg gleder meg til mandag da kommer xxxx.... :D Ser fram til deg, å glemmer tuben i kveld..."

Person X skriver i sin status: "Har jeg noen venner som kan være så snill og hjelpe meg å skru på noe føtter på en sofa??? Jeg er ikke sterk nok, å behøver nesten akutt hjelp!"

Venn svarer: "Håper noen kan hjelpe deg. Hadde jeg bodd nærme deg,hadde jeg kommet med en gang :)"

Hvorpå person x svarer tilbake: "ja det er lett å si når du sitter på andre siden av landet og trygg på å slippe å hjelpe meg ja, men vi får se om jeg har noen venner som orker å hjelpe meg....."

Samme person pleier også å legge ut masse detaljer om alle sykdommene sine, sykehusbesøk i den forbindelse, behandlinger osv osv - definitivt overshare, men ikke ting jeg vil dele her.

Wow. Jeg trooor vi har samme venn. Kjenner i alle fall igjen en av statusene der.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare litt korttenkt av deg tror jeg. Men alle driter seg ut på sånt av og til. :)

Var litt korttenkt ja. Har litt teit humor iblant, og tenker ikke over at andre kan bli støtt av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå jeg skal skrive: hva var så galt med dette? Psykisk syk kjønnsykdommer er så tabu, så det er godt noen er tøffe og forteller. Godt at vennen din søker hjelp. Vi trenger mer åpenhet rundt kjønnsykdommer, så vi får fjernet stigmaet.

:gjeiper:

Det er viktig med åpenhet rundt kjønnsykdommer selvfølgelig, for å få folk til å ta bedre vare på seg selv.

Forskjellen mellom psykiske lidelser og kjønnsykdommer er at sistnevnte stort sett er et resultat av dumskap. Det vil si å droppe kondom når man har mer eller mindre tilfeldig sex. Selvfølgelig har man de som blir smitta av en utro partner. Men de aller fleste tilfeller av sos kunne vert unngått om folk tenkte litt lenger enn til tuppen av klitten/kuken :opplyser:

Psykiske lidelser blir man ikke smitta av og man kan ikke beskytte seg like enkelt.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alt som er "oversharing" nødvendigvis, men kanskje en smule "over the top" iallfall. Alle fra samme person:

"Tror jeg skal slette Facebook kontoen min, synes alle blir dritt sure hele tiden. Hvis folk ikke vil ha meg i livet dems, trenger jeg ikke kommentere eller skrive noe, for alt blir jo tydeligvis FEIL for folk... Folk vet jo hvordan jeg er, endten hater du meg, eller så liker du meg.... Jeg har jo ikke noe liv uansett..."

"Snakk om å få en tube trøsket ned halsen.... Helt utrolig...(!)... Ha ha, vi sensurerer alt jeg måtte vaske bort i hele leiligheta etterpå! Det er litt synd i meg nå, nå er det over, jeg gleder meg til mandag da kommer xxxx.... :D Ser fram til deg, å glemmer tuben i kveld..."

Person X skriver i sin status: "Har jeg noen venner som kan være så snill og hjelpe meg å skru på noe føtter på en sofa??? Jeg er ikke sterk nok, å behøver nesten akutt hjelp!"

Venn svarer: "Håper noen kan hjelpe deg. Hadde jeg bodd nærme deg,hadde jeg kommet med en gang :)"

Hvorpå person x svarer tilbake: "ja det er lett å si når du sitter på andre siden av landet og trygg på å slippe å hjelpe meg ja, men vi får se om jeg har noen venner som orker å hjelpe meg....."

Samme person pleier også å legge ut masse detaljer om alle sykdommene sine, sykehusbesøk i den forbindelse, behandlinger osv osv - definitivt overshare, men ikke ting jeg vil dele her.

Tube??? Er det et dialektord jeg ikke skjønner??

Jeg har en venninne som la ut bilde av når hun var hos gynekologen, når hun lå i gynekologstolen. Var heldigvis tatt utover da :fnise:

Vi så bena hennes og gynekologen i bakgrunnen.

Og under sto det: må sjekke at sakene er friske.

:sjokkert:

Endret av Mynona-83
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Jeg har en venninne som la ut bilde av når hun var hos gynekologen, når hun lå i gynekologstolen. Var heldigvis tatt utover da :fnise:

Vi så bena hennes og gynekologen i bakgrunnen.

Og under sto det: må sjekke at sakene er friske.

Grøss :haar:. Har du flere fra denne venninnen? For det må da finnes flere? :trampe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tube??? Er det et dialektord jeg ikke skjønner??

tube m1 (lat. tuba 'rør')

1 avlang beholder av metall el. plast med trang åpning (som en klemmer innholdet ut av) majones, smelteost på t- / kaviart-, tannpastat-

2 med.: eggleder

3 med.: forbindelsen mellom svelg og mellomøre

4 med.: rørformet instrument til å undersøke og behandle med gjennom kroppsåpningene

:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tube m1 (lat. tuba 'rør')

1 avlang beholder av metall el. plast med trang åpning (som en klemmer innholdet ut av) majones, smelteost på t- / kaviart-, tannpastat-

2 med.: eggleder

3 med.: forbindelsen mellom svelg og mellomøre

4 med.: rørformet instrument til å undersøke og behandle med gjennom kroppsåpningene

:)

Da skjønner jeg ikke setningen denne tuben var i.. :sjenert:

Føler meg litt fjern som ikke forstår dette :fnise: Men det gir ingen mening for meg :fnise: Kan noen dytte det inn med t-skje?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva vedkommende refererte til, men det som slo meg var en sonde. Evnt andre rør og slanger.

Endret av Viljaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke er alene :fnise:

Håper ikke det er en eggleder hun får trøsket ned i halsen da :fnise:

Påtvunget oralsex 65.gif

Ok, it`s WAY past my bedtime :sovne::fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Er vel kanskje ikke oversharing, but still..

Hadde en fyr på 23 som KONSTANT søt og klaget over hvor forferdelig livet hans var, hvor ille han hadde det, at "han måtte vel bare se det positive i det", "jeg har det så fælt på sykehuset" osv osv..

Og hva skjedde når folk spurte hva det var? Nei, "da ville han ikke snakke om det" :klaske:

Forferdelig slitsom fyr, han var ikke lenge på min venneliste for å si det slik :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow. Jeg trooor vi har samme venn. Kjenner i alle fall igjen en av statusene der.

Det skal du ikke se bort fra... Initialer S.S.?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg ikke setningen denne tuben var i.. :sjenert:

Føler meg litt fjern som ikke forstår dette :fnise: Men det gir ingen mening for meg :fnise: Kan noen dytte det inn med t-skje?

Når sannheten skal sies er ikke engang jeg sikker på hva vedkommende som skrev det på FB mente, og vedkommende er min venn... :fnise: Men hele greia hørtes bare så ekkel ut, at den måtte med her :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Leopard

"Trykk liker om du liker meg som venn. Om ikke, så forstår jeg."

Det var overraskende at de resterende 587 av hennes 600 venner ikke likte statusen hennes. :filer:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns det er dødsirriterende når noen skriver oppdateringer som:

ååh, hadde verdens værste dag! :(

hvor noen kommenterer: hva er skjedd?

hvor de svarer: nei det kan jeg ikke skrive på face, snakkes senere.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...