Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2012 #121 Skrevet 19. februar 2012 Kanskje fordi dette er tøys og tull fra ende til annen? Det kan jo ikke være tull og tøys når man ser dette hver gang noen dør og aldri ellers. Tror fugler og fjær er budbringere jeg da. 1
Calypso Skrevet 19. februar 2012 #122 Skrevet 19. februar 2012 Disse "englene" kan være Satan i forkledning for alt du vet. Det ville vært kreativt i såfall, så kudos til Satan.
Gjest MorAase Skrevet 19. februar 2012 #123 Skrevet 19. februar 2012 La nå Märtha og de som vil få tro på engler om de vil det. Jeg ser ingenting galt i det om de finner trøst og veiledning i å tro på dem, det skader jo ingen av oss.. hadde de tilbedt Satan eller drevet med voodoo så hadde jeg kanskje vært mer skeptisk. Så når engleksolen til bedragerske Märtha lurer folk for penger så skader det ingen?
Gjest MorAase Skrevet 19. februar 2012 #124 Skrevet 19. februar 2012 Det kan jo ikke være tull og tøys når man ser dette hver gang noen dør og aldri ellers. Tror fugler og fjær er budbringere jeg da. Det er tull og tøys som din familie har bestemt dere for. Dere har skapt et vrengebilde av verden som dere tviholder på for å virke interessante.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #125 Skrevet 19. februar 2012 Det ville vært kreativt i såfall, så kudos til Satan. Er ikke det minste kreativt det vel, det er jo et av hans eldste triks. Menmen, så lenge det virker, så hvorfor ikke fortsette å bruke det?
Gjest skeptisk Skrevet 19. februar 2012 #126 Skrevet 19. februar 2012 Ingen har svart meg på hvordan det kan ha seg at man ser brystet på fugler før noen dør i ens slekt! "Fugl i ruta, dau mann på puta" kloke ord fra vis mann. Men seriøst- de fleste ser vel brystet på en fugl rimelig ofte uten at noen dør av den grunn?? 1
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2012 #127 Skrevet 19. februar 2012 Det er tull og tøys som din familie har bestemt dere for. Dere har skapt et vrengebilde av verden som dere tviholder på for å virke interessante. ¨ Ingen andre vet om dette. Og jeg synes det er skremmende å få slike varsler jeg da. Det er da ikke noe jeg ønsker å se. Heldigvis har det bare vært eldre mennesker og de med dødelige sykdommer som har dødd.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2012 #128 Skrevet 19. februar 2012 "Fugl i ruta, dau mann på puta" kloke ord fra vis mann. Men seriøst- de fleste ser vel brystet på en fugl rimelig ofte uten at noen dør av den grunn?? Ikke jeg ihvertfall. Må se brystet helt nært da. Mulig det er et ordtak også, men da betyr det vel bare at det er alment kjent!
Gjest Iah Skrevet 19. februar 2012 #129 Skrevet 19. februar 2012 Tråden er ryddet for identifiserende innlegg. Iah, mod
Gjest MorAase Skrevet 19. februar 2012 #130 Skrevet 19. februar 2012 ¨ Ingen andre vet om dette. Og jeg synes det er skremmende å få slike varsler jeg da. Det er da ikke noe jeg ønsker å se. Heldigvis har det bare vært eldre mennesker og de med dødelige sykdommer som har dødd. Det beste er at du aldri vet at dette er et varsel før etterpå. Tilfeldig? Nei... 1
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2012 #131 Skrevet 19. februar 2012 Det beste er at du aldri vet at dette er et varsel før etterpå. Tilfeldig? Nei... Jeg vet vel at det er et varsel når jeg erfaringsmessig vet hva som skjer. Det har hendt jeg ikke har trodd på det, eller nektet å tro det. Men senere viser det seg som vanlig å komme dødsfall.
Gjest MorAase Skrevet 19. februar 2012 #132 Skrevet 19. februar 2012 Jeg vet vel at det er et varsel når jeg erfaringsmessig vet hva som skjer. Det har hendt jeg ikke har trodd på det, eller nektet å tro det. Men senere viser det seg som vanlig å komme dødsfall. Takk for å bekrefte min påstand.
Hm.. Skrevet 19. februar 2012 #133 Skrevet 19. februar 2012 ¨ Ingen andre vet om dette. Og jeg synes det er skremmende å få slike varsler jeg da. Det er da ikke noe jeg ønsker å se. Heldigvis har det bare vært eldre mennesker og de med dødelige sykdommer som har dødd. Bare sånn for orden skyld, hvor mange ganger har dette skjedd? Opplever dere det sammen eller hver for dere? M.a.o. ved hvor mange dødsfall har dette skjedd og hvor mange av dere har erfart disse fuglebrystene? Kommer de noen meter fra dere da, og vender seg til dere og ser mot dere? Er det noen grense for hvor langt fra fuglen står når de signaliserer dødsfall? Eller er et fuglebryst 10 m unna også et tegn? Man ser vel alltid et fuglebryst når man ser en fugl forfra? Jeg skjønner ikke en gang at det er mulig å knytte fuglebryst til dødsfall. Hvorfor ikke fugler i det hele tatt? Har dere opplevd å se fugler bakfra som hvis de hadde vært vendt den andre veien ville betydd dødsfall? Og hvordan i alleste dager kom dere til å sette fuglebryst (fuglebryst?) i sammenheng med disse forventede dødsfallene? 1
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2012 #134 Skrevet 19. februar 2012 Takk for å bekrefte min påstand. Din påstand om hva da? Man kan da aldri vite om en forutsigelse er sann før etterpå.
MalloryK Skrevet 19. februar 2012 #135 Skrevet 19. februar 2012 Du som fant et bilde av de fjærene, post de her da, dette er tredje gangen jeg spør om bilder. 1
Gjest skeptisk Skrevet 19. februar 2012 #136 Skrevet 19. februar 2012 Din påstand om hva da? Man kan da aldri vite om en forutsigelse er sann før etterpå. Øh... Ser du i et fuglebryst og "vet" at idag dør noen, eller dør noen og du husker plutselig at du så et fuglebryst tidligere ?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2012 #137 Skrevet 19. februar 2012 Bare sånn for orden skyld, hvor mange ganger har dette skjedd? Opplever dere det sammen eller hver for dere? M.a.o. ved hvor mange dødsfall har dette skjedd og hvor mange av dere har erfart disse fuglebrystene? Kommer de noen meter fra dere da, og vender seg til dere og ser mot dere? Er det noen grense for hvor langt fra fuglen står når de signaliserer dødsfall? Eller er et fuglebryst 10 m unna også et tegn? Man ser vel alltid et fuglebryst når man ser en fugl forfra? Jeg skjønner ikke en gang at det er mulig å knytte fuglebryst til dødsfall. Hvorfor ikke fugler i det hele tatt? Har dere opplevd å se fugler bakfra som hvis de hadde vært vendt den andre veien ville betydd dødsfall? Og hvordan i alleste dager kom dere til å sette fuglebryst (fuglebryst?) i sammenheng med disse forventede dødsfallene? Fuglene flyr mot vindusruta. Vet ikke hvor ofte andre ser dette da dette sjeldent er noe man snakker om. Må være synd å aldri oppleve noe slikt, sier jeg. Å være så kald og rasjonell alltid. Man ser det man vil se tenker jeg. Og hva gjør det deg eller andre om vi tror på dette? Jeg er høyst rasjonell og fornuftig ellers!
Hm.. Skrevet 19. februar 2012 #138 Skrevet 19. februar 2012 Fuglene flyr mot vindusruta. Vet ikke hvor ofte andre ser dette da dette sjeldent er noe man snakker om. Må være synd å aldri oppleve noe slikt, sier jeg. Å være så kald og rasjonell alltid. Man ser det man vil se tenker jeg. Og hva gjør det deg eller andre om vi tror på dette? Jeg er høyst rasjonell og fornuftig ellers! Du har jo sagt at flere i slekten/familien din har opplevd dette når noen dør. Og da lurte jeg på hvor mange av dere har erfart det og hvor mange av dere var da sammen, og ved hvor mange dødsfall. Du svarte heller ikke på mine andre spørsmål. Det er godt at du sier at du er rasjonell og fornuftig ellers. 2
Gjest Jadda Skrevet 20. februar 2012 #139 Skrevet 20. februar 2012 MalloryK: kanskje vedkommende ikke har vært inne på KG, etter du har spurt om dette, vettø!! Bildet var visst å finne på Facebook hos en engleelev, om jeg ikke husker feil?
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2012 #140 Skrevet 20. februar 2012 Du har jo sagt at flere i slekten/familien din har opplevd dette når noen dør. Og da lurte jeg på hvor mange av dere har erfart det og hvor mange av dere var da sammen, og ved hvor mange dødsfall. Du svarte heller ikke på mine andre spørsmål. Det er godt at du sier at du er rasjonell og fornuftig ellers. Jeg forteller det sjelden for å ikke opprøre noen. Jeg vet jo ikke hvem som snart har sitt endelikt av oss. Min mor ser det ihvertfall. Husker ikke hvor ofte det har skjedd, 3-4 ganger kanskje. Hvorfor skulle jeg ikke være fornuftig ellers?? Det er da ikke akkurat en psykisk lidelse. Jeg er heller ikke synsk eller har andre overnaturlige evner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå