Gå til innhold

Prinsesse M.L og engler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Episoden som er beksrevet i boken ( ref: meditasjon på et stort område i skogen, og fjær ) - er faktisk sant.

Jeg var der.

Vi var riktignok ikke dekket av fjær a`la fra topp til tå - men det var fjær ved siden av oss, i lommer, under gensere, i håret osv....

Vi ble ganske sjokkerte hver eneste en av oss som var der - inkludert Prinsessen & Elisabeth Nordeng.

Hva disse fjærene var - det vet jeg ikke - men jeg har aldri sett slike fjær noensinne før - hverken fra fugler eller dyner eller hva enn.

De var utrolig myke og hadde en helt spesiell farge.

Jeg og mange med meg, tok vare på " vår ".

Den er et spesielt minne som jeg holder svært kjært & jeg har ingen behov for å hverken DNA-teste eller annet; for jeg vet godt hvilken spesiell totalopplevelse vi hadde den helgen.

Lev godt.Lev positivt. Smil & gi glede. :)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet

Episoden som er beksrevet i boken ( ref: meditasjon på et stort område i skogen, og fjær ) - er faktisk sant.

Jeg var der.

Vi var riktignok ikke dekket av fjær a`la fra topp til tå - men det var fjær ved siden av oss, i lommer, under gensere, i håret osv....

Vi ble ganske sjokkerte hver eneste en av oss som var der - inkludert Prinsessen & Elisabeth Nordeng.

Hva disse fjærene var - det vet jeg ikke - men jeg har aldri sett slike fjær noensinne før - hverken fra fugler eller dyner eller hva enn.

De var utrolig myke og hadde en helt spesiell farge.

Jeg og mange med meg, tok vare på " vår ".

Den er et spesielt minne som jeg holder svært kjært & jeg har ingen behov for å hverken DNA-teste eller annet; for jeg vet godt hvilken spesiell totalopplevelse vi hadde den helgen.

Lev godt.Lev positivt. Smil & gi glede. :)

Hvorfor ikke DNA-teste den? Det skjønner jeg ikke.

• Liker 2
Skrevet

jeg har ingen behov for å hverken DNA-teste eller annet; for jeg vet godt hvilken spesiell totalopplevelse vi hadde den helgen.

Fordi du er redd for å få vite svaret?

Skrevet

Silvermist: Jeg kunne selvsagt DNA-testet den - men for hvem ville jeg gjort det for, når jeg selv ikke føler et stort behov for å gjøre det?

- For " alle andre" ??

- for en PR-kåt professor??

- For å rettferdiggjøre opplevelsen?? - Og hvem skulle jeg føle at måtte rettferdiggjøre den for??

:)

• Liker 3
Skrevet

Anonym Bruker: Nei, jeg er på ingen måte redd for noe svar! - Jeg har bare ikke et behov for å DNA-teste den! :)

• Liker 2
Gjest Silvermist
Skrevet

Silvermist: Jeg kunne selvsagt DNA-testet den - men for hvem ville jeg gjort det for, når jeg selv ikke føler et stort behov for å gjøre det?

- For " alle andre" ??

- for en PR-kåt professor??

- For å rettferdiggjøre opplevelsen?? - Og hvem skulle jeg føle at måtte rettferdiggjøre den for??

For alle andre (les: meg). Jeg er nysgjerrig og vil gjerne vite hva slags fjær det er.

• Liker 4
Skrevet

Etter å ha stått fram som pilgrimreisende lysfontene, synsk helbreder, nesegrus fan av åndsgrisen Paulo Coelho og latt seg psykoanalysere av hesten Justus på TV, skulle det lite til før prinsessen mistet all bakkekontakt.

Endelig noen som sier det jeg mener om Coelho. Jeg er så vanvittig lei av folk som spammer ned facebook med de "dype" sitatene hans. Jeg vil heller lese Märthas bøker enn Coelhos. :sjenert:

Skrevet

Silvermist: Hehehehe..... jeg skjønner nygjerrigheten - men det er liksom ikke god nok grunn for meg. :) Jeg har rett og slett ikke et behov for å hverken å DNA-teste den, eller å " bli trodd " av " alle andre ". :)

• Liker 1
Skrevet

Så om ML spretter ei dunpute fra Ikea og hiver en neve fjær over dere mens dere mediterer synes du det er helt ok at hun innbiller dete at de er tegn fra engler?

Og det er helt ok for deg at du har betalt i dyre dommer for dette?

• Liker 1
Skrevet

Anonym Bruker: Nei, jeg er på ingen måte redd for noe svar! - Jeg har bare ikke et behov for å DNA-teste den! :)

Og sånn tenker nok alle de andre som også tok vare på sine fjær. Synd i grunn, det hadde jo vært spennende å få et slags bevis på at engler finnes, eller ihvertfall å oppdage fremmed DNA.

Gjest Silvermist
Skrevet

Jaja...sukk. Hvis jeg hadde funnet englefjær eller andre rariteter i lommeboken hadde det vært rett til laben for testing pronto.

:sukk:

• Liker 5
Skrevet

Post ihvertfall et bilde av disse fjærene

• Liker 2
Skrevet

Anonym Bruker: Ja - for jeg vet med 100% sikkerhet at ingen gjorde dette, da jeg mediterte med øynene åpne; det er slik jeg foretrekker det!!

Derfor.

Skrevet

Det er bare en periode av livet prinsessen har som flere må igjennom. Om 10 år sier hun nok at hun ikke fatter hva hun drev med.

Tror jeg kommer til å lure nå hvis jeg går forbi et område i parken der det har vært "fuglekamp" etter mediapeset om fjærene denne uka. :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Anonym Bruker: Ja - for jeg vet med 100% sikkerhet at ingen gjorde dette, da jeg mediterte med øynene åpne; det er slik jeg foretrekker det!!

Derfor.

de bare falt fra "himmelen"? nøyaktig hvor falt de fra

• Liker 1
Skrevet

En annen morsom kommentar under VG-artikkelen:

"For en værden vi lever i. ABB blir kalt sinnsyk fordi han ikke liker at norge invaderes av muslimer og lever på norsk trygd, mens i vårt eget kongehus drives det engleskole.

Definisjonen av sinnsyk er sinnsyk i seg selv. Når en person har vrangforestillinger så er man sinnsyk, når mange har stemmer i hodet så kalles det religion og skal få statstøtte.

..."

• Liker 1
Skrevet

Anonym Bruker:

Hehehe....de " falt ikke " - plutselig bare var de der - rett og slett!!??!! :)

( Må ut å handle nå - speak later!! :) )

Skrevet

Det er jo egentlig ganske bemerkelsesverdig og sjeldent: Hele media-Norge latterliggjør og gjør narr av henne nå. Norsk media har vel ellers hatt en lang tradisjon for å være veldig lojale mot kongefamilien.

Skrevet

Vil gi prinsessen litt kred jeg, for hun tør jo virkelig å stå fram med sin annerledeshet og stå for det hun tror på. Vi kan syns at dette er både merkelig og usunt, men at det skader noen er vel ikke så veldig sannsynlig. Det er jo derimot en del mennesker som sier de har hatt gode opplevelser, som Amathea.

• Liker 5
Skrevet

Vil gi prinsessen litt kred jeg, for hun tør jo virkelig å stå fram med sin annerledeshet og stå for det hun tror på. Vi kan syns at dette er både merkelig og usunt, men at det skader noen er vel ikke så veldig sannsynlig. Det er jo derimot en del mennesker som sier de har hatt gode opplevelser, som Amathea.

Kred?

Dette er jo big business for henne.

Hun narrer folk til å kjøpe humbug for dyre priser, bevisst bruk av- og godt hjulpet av medias dekning, som synes saken er interessant, utelukkende pga hennes tilhørighet til kongefamilien!

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...