Gå til innhold

1. gangsgravid <3

tr.heimspia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner jeg blir litt sentimental, skulle gjerne hulka et par ganger men tar seg ikke ut på jobb..

Det er så spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UPDATE - ALARM!!!

Ny melding:

Liten oppdatering fra oss :)

Kom inn kl 5 inatt med kun 1-2 cm åpning og regelmessige rier hvert 4-5 minutt. Fikk fødestue pga høyt blodtrykk. Nå kl 12 var det 2-3 cm åpning og jordmor foretok en hinneløsning.Riene er ofte og vonde. Heldigvis har de siste 6 timene resultert i mere åpning. Vi er nå ute å kjører en tur for å besøke foreldrene mine. Greit å få tiden til å gå litt fortere :)

Vi drar nok ikke hjem uten baby iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UPDATE!!

"Huff... Er det lov å sutre litt? Kun 3 cm åpning og riene har dabbet litt av de siste timene. Vi har vært hjemme hos den beste mamman min :-) fått en time med massasje og hun viste L hvordan å massere for smertelindring <3 deilig!

Kan se ut som om vi har en lang kveld forran oss dessverre.... Allerede hatt rier i 18 timer og begynner å bli sliten og lei. Litt kjedelig at det er så lite åpent, men vi er iallefall i gang :-)

Så jeg håper virkelig at det kan skje noe snart...."

:hjerte:

..så nå må vi heie og krysse fingrene for Tr.heimspia og lillegutten, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UPDATE!!

Mottatt 09:39

"Har nå passert 28 timer på sykehuset med regelmessige rier. Kun 4 cm åpning og energien er på bånn. Legevisitt om litt for å avgjøre hva vi gjør videre. Regner med at de vil prøve å ta vannet før event drypp.

Noe forbanna dritt at så vonde rier ikke gir mere resultat.... Det blir baby i dag på en eller annen måte iallefall :-) Begynner virkelig å håpe på keisersnitt nå gitt......"

:bond: På tide med høylytt heiing til høyere makter, tror jeg!! Stakar tr.heimspia!! :(:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UPDATE!!

"Vannet ble tatt rundt kl 10 og resulterte i helvettes sterkere rier. Lystgassen har ikke fungert noe særlig. Fikk epidural for en time siden og drypp nå nettopp. Elsker epidural :hjerte: "

Nåååå skjer det helt sikkert noe snart!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UPDATE!!

"Hei. Småen tåler ikke riene mine noe særlig etter at de satte igang dryppet rundt 12. Får vite om det blir haste- ks innen kort tid...."

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...