Gå til innhold

Barnehatere på KG

Fremhevede innlegg

Skrevet

Se der ja.Der kom det jeg ventet på,at man blir fremstilt som unormal bare fordi ikke liker barn.

Dessuten hvordan kan du vite at det barn disse menneskene er så irriterte over.Man kan ha mange grunner for hvorfor man ser misfornøyd ut uten at det nettopp må ha noe med deg og dine barn å gjøre.Syns kanskje man overtolker litt vel mye om man tror at folk automatisk har noe imot barn bare fordi de gir deg et surt blikk.

Hvorfor lar du deg provosere av sure blikk uansett?

Er man utenfor verden så kan man desverre ikke forvente seg at alle har folkeskikk da vi alle er forskjellige,men det man kan gjøre er å la være å bry seg om ting som egentlig ikke har noen innvirkning på en selv.

Men det er et faktum at en del unge kvinner skuler irritert på barn og stønner oppgitt over dem bare det er barn i nærheten, og høylydt må gi uttrykk for hvor forferdelige de er. Det er også mange unge kvinner som klager på facebook om at det er barn på kaffebaren og sånt.

Det har ikke med å være unormal å gjøre. Det er jo veldig mange som er sånn. Jeg synes likevel det er dårlig folkeskikk. Byen er faktisk ikke bare for unge, barnløse kvinner.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser hva du mener. Men, jeg hadde en kunde som skulle "avvenne" sønnen mot å skulle ha denne handlevogn bilen hver gang de skulle på butikken (bare de skulle handle en banan skulle han sitte i bilen!). Ble en runde og to med gråt da. Moren gav seg ikke. Syns det er greit jeg, barn skal oppdras utfor hjemmet også.

Ser at det ikke er dette du mener altså, liker kkke sure grineunger som ikke får viljen sin selv, bare så det er sagt.

Jada, det mener jeg også er helt greit, mener ikke at ungen ikke skal få gi lyd fra seg. Det jeg ville frem til her er at mange foreldre ikke tar hensyn til at det finnes andre enn de og gullungen sin her i verden og at det er det som irriterer meg og ikke selve ungen. :)

• Liker 3
Skrevet

Jada, det mener jeg også er helt greit, mener ikke at ungen ikke skal få gi lyd fra seg. Det jeg ville frem til her er at mange foreldre ikke tar hensyn til at det finnes andre enn de og gullungen sin her i verden og at det er det som irriterer meg og ikke selve ungen. :)

Enig med deg :)

Skrevet

Ja, jeg skuler på skrikerunger på bussen midt i rushtrafikken og det har jeg tenkt å fortsette med.

• Liker 4
Skrevet

Byen er faktisk ikke bare for unge, barnløse kvinner.

Den er faktisk ikke bare for småbarnsmødre heller.

• Liker 7
Skrevet

Men det er et faktum at en del unge kvinner skuler irritert på barn og stønner oppgitt over dem bare det er barn i nærheten, og høylydt må gi uttrykk for hvor forferdelige de er. Det er også mange unge kvinner som klager på facebook om at det er barn på kaffebaren og sånt.

Det har ikke med å være unormal å gjøre. Det er jo veldig mange som er sånn. Jeg synes likevel det er dårlig folkeskikk. Byen er faktisk ikke bare for unge, barnløse kvinner.

Du synes det er dårlig folkeskikk? JMen å dra ungen sin med på kafè for å skifte drittbleien i all offentlighet for deretter å bli sur for de som stønner oppgitt, eller det å ta ungen med på bussen der den skriker uten stopp i tjue minutter. Det er ikke dårlig folkeskikk? Som nevnt tideligere så er det ikke alle som synes ungen din er like søt som det du selv gjør.

• Liker 7
Gjest Nenya82
Skrevet

Det var den siste setningen i innlegget som ble quoted jeg reagerte på.Syns det var rimelig latterlig å fremstille at det skulle være noe galt med noen bare fordi de ga uttrykk for at de ikke liker barn.

Jeg kan også sukke oppgitt hvis en unge skriker,løper rundt og hyler på kafe/butikk eller hvis ungen er frekk og ufordragelig.Ellers er det sjeldent at jeg bryr meg,for jeg ser på barn,som alle andre mennesker, som en naturlig del av samfunnet.

Syns det er overdrevent at unge jenter sitter og sukker bare fordi en unge kommer inn på bussen for eksempel.

Nei,byen er ikke bare for en gruppe.Den er for alle som ønsker å være der.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er overbevist om at disse "kvinnene" har et svært vanskelig forhold til sin egen seksualdrift og menstruasjon, og at de ennå er i en psykologisk modningsfase. Indre deler av egen kropp er et såpass intimt område at de blir aggressive i selvforsvar, som et tafatt forsøk på å gjenvinne følelsen av kontroll når noen (mødre og barn) utløser disse problematiske følelsene og får dem til å føle seg nedverdiget, sårbare og hjelpesløse i det offentlige rom.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke barna i seg selv vi hater, det er foreldrene deres.

Småbarnsforeldre forventer at vi skal ta hansyn til barna deres absolutt hele tiden, mens de selv er blinde for hvor bråkete og ubeleilige barn kan være for oss barnløse.

Ditt barn er ikke viktigere enn meg. Vi er alle mennesker på denne jord.

Jeg er mor til to jenter som jeg selv mener er verdens hærligste jenter!

og jeg forventer at alle skal ta hensyn til dem! Ikke mer enn andre barn..men på samme måte som jeg mener at alle bør vise hensyn for hverandre ellers.

Mine barn er langt fra perfekte.. de kan mase hull i hodet på alle og enhver og kan sikkert irritere en stein av og til! Men de oppfører seg og er høflige.

Jeg HATER de stygge blikkene folk kan gi når man sitter på cafè klokken 14.00 en søndags ettermiddag bare fordi jentene ler høyt å koser seg. Hadde klokken vært 21.00 om kvelden hadde saken hvert noe annet.. Men det er ikke værre om man hører barna på en cafè enn voksne som sitter å koser seg å er litt høylytt.

Jeg lærer mine barn å ta hensyn til andre på samme måte som jeg forventer at andre skal ta hensyn til dem!!

Men jeg kan forstå at folk irriterer seg over barn som løper rundt i butikkene forran bena deres.. Men jeg kan ikke forstå disse som mener at om det er ett barn som skriker på en butikk, så burde moren tatt barnet ut av butikken. hvordan skal moren da få handlet denne melken hun skal ha i full fart før hun skal hjem å lage middag så denne 2 årige "skrikerungen" får i seg mat da? kan ikke sette 2åringen i bånd uttafor som en bisje!

• Liker 1
Skrevet

Altså, ungen dør ikke om han ikke får varm middag hver dag. Her i gården fikk vi varm middag en gang i uka ( søndager ), og vi lever da ;)

• Liker 4
Skrevet

Altså, ungen dør ikke om han ikke får varm middag hver dag. Her i gården fikk vi varm middag en gang i uka ( søndager ), og vi lever da ;)

Hehe! :P

Men jeg som mor vil ha middag vettø :P

Så om jentungen skriker de raske 5 minsa det tar meg å kjøpe det jeg trenger..so be it! Not my prob :P

_MEN_ jeg handler ikke inn for en uke å står i KØ med en skrikerunge på armen!

For det er helt forferdelig å høre på! Storhandel blir når barna er i bhg:P

Jeg er ikke noe barne-menneske selv.. Liker mine egne veldig godt:) og tar hensyn til andre sine.

Skrevet

haters gonna hate =DD

OT - men det å åpenbart provosere for så å kalle folk for haters når de svarer med samme mynt vitner om veldig lav selvinnsiktog intelligens. Er så håpløst når randoms begynner å bruke begrep som haters om andre. "You don't have haters - people just dont like you" passer bedre her.

Nå var jeg i utgangspunktet på "barnehaterne" sin side, men etter å ha lest svarene i denne tråden fikk jeg totalt avsmak på hele bunchen av dere.

Skrevet

Jeg er overbevist om at disse "kvinnene" har et svært vanskelig forhold til sin egen seksualdrift og menstruasjon, og at de ennå er i en psykologisk modningsfase. Indre deler av egen kropp er et såpass intimt område at de blir aggressive i selvforsvar, som et tafatt forsøk på å gjenvinne følelsen av kontroll når noen (mødre og barn) utløser disse problematiske følelsene og får dem til å føle seg nedverdiget, sårbare og hjelpesløse i det offentlige rom.

Har du tatt brevkurs i å tolke alle andre som har en annen mening en deg som unormal? Jeg vet ikke hvor normalt det er å bestemme seg for at alle dem som irriterer seg over skrikende småunger har et problem, det er vell heller du som skal gå inn i deg selv når du klarer å lire av deg noe sånt som det der...

• Liker 3
Gjest gurimalla
Skrevet

Jeg vet ikke hvor normalt det er å bestemme seg for at alle dem som irriterer seg over skrikende småunger har et problem, det er vell heller du som skal gå inn i deg selv når du klarer å lire av deg noe sånt som det der...

Det er ikke snakk om de som irriterer seg over skrikende og uoppdragne barn, det er noen som irriterer seg bare de ser barn - alle barn.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke snakk om de som irriterer seg over skrikende og uoppdragne barn, det er noen som irriterer seg bare de ser barn - alle barn.

Ja, så skriv som det er det dere mener også da! Dessuten. Om en person ikke liker unger, hva gir noen en rett til å skrive den psykologijournalen om vedkommende av den grunn? Det er ikke alle som har like verdier her i livet, og der kommer det inn igjen med hysteriske mødre. De er totalt blokket fra alt annet enn det som handler om ungen og en selv.

Og igjen, for jeg føler jeg må gjøre det klart 120 ganger i denne tråden. JEG HAR INGENTING I MOT SELVE UNGENE.

• Liker 1
Gjest Spinell
Skrevet

Jeg HATER de stygge blikkene folk kan gi når man sitter på cafè klokken 14.00 en søndags ettermiddag bare fordi jentene ler høyt å koser seg. Hadde klokken vært 21.00 om kvelden hadde saken hvert noe annet.. Men det er ikke værre om man hører barna på en cafè enn voksne som sitter å koser seg å er litt høylytt.

Du vet jo ikke om de samme folkene ville sett stygt på høylytte voksne også. Det gjør i alle fall jeg når jeg opplever folk som dominerer hele lokalet når de er ute på en vanlig kafé.

• Liker 5
Gjest gurimalla
Skrevet

...og der kommer det inn igjen med hysteriske mødre. De er totalt blokket fra alt annet enn det som handler om ungen og en selv.

Og igjen, for jeg føler jeg må gjøre det klart 120 ganger i denne tråden. JEG HAR INGENTING I MOT SELVE UNGENE.

Kanskje du ikke har noe i mot barn generelt, men da er ikke tråden rettet mot deg personlig. Det finnes mennesker (mange unge jenter) som stønner og bærer seg hvis de får et barn foran seg på bussen, og det er tydelig at det er barnet de er oppgitt over. Disse menneskene bør sjerpe seg!

Hysteriske mødre som tror barnet er verdens midtpunkt er kjipt, men de er faktisk i mindretall.

• Liker 2
Skrevet

Det er mange gode eksempler på bitre og sure (unge) kjerringer i tråden om å ha med barn i begravelse.

I rest my case.

Gjest just words
Skrevet

Lurer på hvorfor jeg ikke er venneløs, ensom og singel så bitter, sur, empatiløs, egoistisk og hatfull som jeg er.. Min vennegjeng og kjæreste liker tydeligvis empatiløse, biter mennesker de da, jaja jeg får heller leve med det! you can't please everyone every time...

Liker også å se at min seksualitet har sneket seg inn her.. :skratte: samens med menstruasjonen min og mine indre innvoller, i en tråd som dette faktisk.. Stusser kanskje litt på hva min menstruasjon og indre innvoller har med at jeg ikke liker å se korte mennesker drite i bleien eller smøre snåttet sitt over alt? Men nå er ikke jeg verken gynekolog eller psykolog, så den biten lar jeg være til andre som tydeligvis har mer greie på det enn meg!! Jepp de elste skal en ikke spøke med, de kan gi en psykolog utredning hvor tid som helst.. Vel give me more people, elsker underholdningen :popcorn:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...