Gå til innhold

Tiden med Lillegullet i magen!

tingeling90

Anbefalte innlegg

Hmm.. snart fire dager igjenn, og ingen tegn til mensmerter.. er skremmenes redd vi ikke traff, og at tr er forsinget igjenn jeg... Fysj.. ikke noe gøy! Man skal vell merke noen symptomer dagene før ikm vell :sjenert:

Idag var vi på besøk til fetteren av min kjære og fikk servert pizza, å spillte mangen brettspill! Jeg HATER å spille spill, men det var overaskende gøy! Han har en herlig familie, som er lett å føle seg velkommen i! Det kjennes veldi godt ut...

Fikk servert pizza med krem fresh og spekeskinke! Var overaskende godt!

Jeg er litt for tradisjonmenneske, så hadde aldri trodd jeg ville likt pizza UTEN kjøttdeig!! Men godt var det! :spise:

Men, nå blir det natt på meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ingen symptomer fram mot ikm. Hadde noen tendenser ca en uke før, men satt til og med på ikm og merket absolutt ingenting! Her kom symptomene ukene etter :fnise:

Krysser fingrene for deg, Tingeling :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi krysser fingrene for at tr holder seg unna og som Rhiannon sier, ingen symptomer kan være et symptom i seg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det KAN jo det, men hvis jeg sier det, tror jeg det, å da vil jeg bare bli ekstra skuffet.. Men vi får se! Føler egentlig tr snart kommer.. men lite smerter er det.. Det har det vist vert lite av i det sisste.. Ikke at jeg klager :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆH.. ikm, forsat ikke tegn til tr..

Trodde jeg såg litt i går, men var så trøtt, så kan jo bare være litt innbilning..

Jeg har såve så utroli mye idag, men klarer ikke å vokne.. :kjefte:

Denne uken har jeg vert så utroli trøtt, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det!!

Går runt på jobb å sjangler å ser ut som jeg har drukket, å føler jeg mister all kontroll.. egentlig litt ekkelt.. Håper jeg får såve ut i morgen å at det hjelper!!

I morgen blir det 17 mai, og grilling! Har ikke grillet før i år.. Det er egentlig veldig lenge for oss.. Fant ikke grillen før i går, så det har kanskje vært en av grunnene :sjenert:

Så nå skal jeg glo litt på dataen, slappe av, prøve å vokne, å gå på jobb!!

Ha en fin dag allesammen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om presis besøk av tr ja!!

Gikk på jobb, å var glad jeg har et lite lager på toaletet på jobb :sjenert:

Så nå går jeg og depper litt for meg selv.. Var på mega å handlet idag, var tilbud på sjokolade, så fikk kjøpe to store sjokoladeplater :rodmer: Goe mannen min, så lar mer trøste spise litt :fnise:

Sitter her å lurer på om jeg skal bestille el tester... Er redd jeg klarer å legge for mye tro på de testene, å bli enda mer skuffet..

Men det kan jo ikke gå dårligere en det er nå! Er jo enda ikke gravid... Er kanskje vert et forsøk...

Endret av tingeling90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duste-mensen! :kjefte:

Det kan jo være verdt et forsøk med el-tester, da finner du i det minste ut om det er noe for deg eller ikke :)

Litt sjokolade må man unne seg når tr dukker opp ;)

Ønsker deg en fin 17.mai :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr er kjedeli ja, men heldevis er den nessten garrantert borte i morgen :lur: Det er jo positivt!! Så dagen i går ble brukt til en tur til byen å handle litt, å slappe av..

fant meg en bh til 150 kr, å det er meget rimlig for meg som har så store pupper at det er klin umuli å finne bh på en hm butikk osv,.. men på Lindex har de begynt å få inn en type i stor størrelse, så de er jo veldi greit!!

å økonomisk.. her i rogaland har jeg funne to butikker som fører min størrelse til nå.. å der koster de 4-500 kr... :filer: LITE økonomisk..

Idag vaskker jeg kler for fullt.. burde vaske leiligheten og, men spørs om jeg kommer til å gidde det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe BH som passer til store pupper er dyrt ja! Jeg finner bher jeg er fornøyd med bare på H&M, veldig sjelden de har størrelsen min, men når jeg finner den kjøper jeg alltid 2-3 stykker :jepp:

Er ikke aktuelt for meg å bruke mange lapper på undertøy som blir slitt altså, da er det bedre å kjøpe billig og heller kjøpe oftere! :gjeiper:

Håper du har en fin dag og at tr er ute av hus :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr er borte ja!! Dagen har vert VARM!!! har nessten smeltet bort på jobb.. Var så varmt på jobb! nessten 30 grader idag.. å det finnes jo ikke noen plass med kulde heller i butikken.. eller jo.. et gammelt skifterom som var litt kjøli. sikkert ikke mer enn 15-20 grader :sjenert: Oh-joy ;)

Nå er det heldevis kaldt hjemme.. så vi har slappet av med serie, å jobb, å bare kos! :) heldi kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr er borte ja!! Dagen har vert VARM!!! har nessten smeltet bort på jobb.. Var så varmt på jobb! nessten 30 grader idag.. å det finnes jo ikke noen plass med kulde heller i butikken.. eller jo.. et gammelt skifterom som var litt kjøli. sikkert ikke mer enn 15-20 grader :sjenert: Oh-joy ;)

Nå er det heldevis kaldt hjemme.. så vi har slappet av med serie, å jobb, å bare kos! :) heldi kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært skikkelig varmt her i dag også, heldigvis startet jeg ikke før 16 i dag :) Herlig med sol og varme, håper det holder seg lenge! :jepp:

Masse lykke til med prøvingen, håper det klaffer for oss begge snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det skal klaffe ja!! :rodmer:

Jeg fikk en liten nyhet av en på jobb i går.. Ikke den besste nyheten akkurat..

Hun er 18 år, akkuratt gjort det slutt med typen sin, å nå sitter hun med en positiv graviditetstest i hånden.. Å best av alt, hun er litt i tvil om det er xen eller en tilfeldi hun går på skulen med.. Jeg syns så synn på hun.. stakkars er i tvil om hun skal beholde eller ikke..

Føler alle andre blir gravid.. ikke en gøy følese.. ser rundt meg å alle blir gravid! Men snart blir det vell meg og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke noe morsom situasjon hun har kommet i nei.. Nesten litt urettferdig at så mange blir ufrivillig gravid, mens noen prøver og prøver..

Jeg føler også at det spretter ut gravidmager overalt og syns alle rundt meg blir gravide :sukk:

Men snart er det vår tur tingeling :klemmer:

Håper du får en super helg med kanskje litt prøving også?! Kan vel ikke være lenge til el nå vel?

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei nå er vel el rett rundt hjørne!! Satser på litt kos i helga, å grilling å hele pakken!! Er så varmt her i rogaland at det er nessten for mye!! Spessielt når jeg jobber :( men det blir heldevis helg uansett!! er jo fri på mandag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. tror vi traff med el denne gang, så nå er det å vente i spenning! :sjenert: IKKE gøy.. Snart er det heldevis ferie å da går vell tiden fort.. ikm blir vell 12/13 rett etter mannens bursdag, så er vi heldige får han en god bursdagsgave! :)

Hva ellers jeg kan gi til han vet jeg ikke..

Hva i all verden kan en gi til han som har at, og ikke ønsker seg noe.. Ikke lett dette.. Kanskje vi finner noe i london til han! :)

Tips anyone?? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger du bare 3-4 dager før meg :)

Håper det klaffer for oss begge to denne perioden!

:rodmer:

Vanskelig det med gaver syns jeg... Hva med en skikkelig klokke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Gave til den som har alt er slitsomt! Jeg gav gubben min tur i år, det var en av de få tingene jeg kom på som han faktisk kunne tenkt seg... Konsertbilletter eller lignende er jo stas da. Hvis han er en klokkemann så kan jo det være ordentlig kult, som Mala sier - min er ikke en klokkemann, så den klokka tror jeg ble brukt to ganger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...