tingeling90 Skrevet 15. september 2012 Forfatter #241 Del Skrevet 15. september 2012 Fant en tidlig ultralyd til 500, så fikk bestilt time! Hun skal ha ferie først så blir ikke før litt over to uker, men gleder meg veldi til det!! Blir koselig å få se lille knøttet!! Tror jeg må lære meg å ikke klage, å bare ta lite sykdom og kvalme med stor takk, for de sisste to dagene, har jeg virkelig kjent kvalmen... ikke så gale som jeg hadde forberedt meg på, men den var der.. Men ltit av og på, så alt for ille var det heldevis ikke! Stakkars mannen sitter fortsatt syk hjemme.. Jeg starter vertfall å bli bedre da, endeli! Blir litt og litt bedre for hver dag! Lurer på hvorfor det skulle ta mannen så veldig og ikke meg! Men men.... får håpe han snart blir frisk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 17. september 2012 #242 Del Skrevet 17. september 2012 så bra! tidlig ultralyd er storkos så bra at du er bedre! trenger ikke sykdom på toppen av svangerskapskvalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 17. september 2012 Forfatter #243 Del Skrevet 17. september 2012 Jaa.. Var litt bedre.. frem til i går... Nå ligger jeg hjemme fra jobb for første gang på aldri så lang tid.. Startet å kastet opp i går.. om det er svangerskapskvalme eller noe annet, aner jeg ikke, men mat vil ikke magen min ha!! Startet dagen med å stå opp etter lite søvn, å mye snu og vending om natten.. voknet alt for mangen ganger og såv kjempe dårligt.. Så gikk jeg på jobb, å kjendte fort at jeg måtte bare gi opp.. så var det å ringe rundt å finne en erstatning så jeg fikk gå hjem.. Så nå ligger jeg her.. sulten men kvalm.. å vonn i magen min... Heldevis er mannen på jobb igjenn nå, så jeg får sofaen for meg selv Mye greiere å være alene hjemme i noen timer syntes jeg, når jeg er syk, enn å ha mannen her hele dagen! Blir godt når han kommer hjem igjenn, men er litt glad jeg får være hjemme allene i noen timer først.. så håper jeg at jeg blir bedre til i morgen! Har ikke tid til å være syk.. det er lite gøy.. Men er så lenge siden jeg var hjemme fra jobb, så det kom ikke som et sjokk at jeg skulle bli syk nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. september 2012 #244 Del Skrevet 17. september 2012 Huff, sender deg en god klem og håper at det bare er forbigående og at du ikke må slite med svangerskapskvalme i lang tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 23. september 2012 #245 Del Skrevet 23. september 2012 Nei så kjedelig med kvalme!! Det er gøy å være gravid, men alle disse plagene er jo veldig unødvendig! Men du kan i hvert fall glede deg til ultralyd:) herlig å høre hjertet til lille gullet <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 23. september 2012 Forfatter #246 Del Skrevet 23. september 2012 Oj det er virkeli lenge siden jeg var her sisst.. Jeg lever enda, men har vert mye syk, og mye vekke fra jobben denne uken.. Har nessten ikke spist, å kastet mye opp, men det går bedre nå.. prøvde å få legetime på fredag, men hadde ingenting "ring tilbake på mandag å få haste time da" Ikke det kjekkeste å høre når du nessten ikke har spist på 5 dager , og har ingen krefter! Men gikk bedre etter hvert.. Har aldri kastet så mye opp før i hele mitt liv!! Veldi merkeli følese.. Men i morgen skal jeg prøve meg på jobb i gjenn! Så får snart legge meg! Skal bli godt å komme seg utav huse, har vært sengeligendes i nessten en uke!! Er ganske lei nå ja.. Men var godt med litt fri fra jobb, skal hel ærlig si det, men skal bli greit å komme seg ut fordeom.. ÅH jeg gleder meg til ul nå!! Få se et bankene hjerte, å få vite at alt er bra med gullet!! Nå er det jo bare litt over en uke til, så håper tiden går fort! Merkeli å tenke at jeg snart er 8 uker på vei!! Har altid visst tiden kom til å gå raskere, men dette er jo helt utroli! det verste var å komme seg over 6 uker.. så gikk det utroli nokk raskere! Nei! Jeg får finne sengen, IGJENN! Håpe jeg blir utkvilt og slipper kvalmen i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 24. september 2012 #247 Del Skrevet 24. september 2012 Uff, så kjipt å kaste opp hele tida... Håper det gir seg snart, og at det er sykdomskvalme heller enn svangerskapskvalme! Krysser fingre for at du får legetime kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 25. september 2012 Forfatter #248 Del Skrevet 25. september 2012 Jeees, en uke til ul, å idag har jeg hålt på all mat jeg har spist, og nessten ikke vært kvalm!! Dette er en god dag! Men fytti jeg er sliten etter jobb nå.. Blir mye gåing på jobb, så kjenner det litt på ryggen nå.. godt jeg har gode sko!! Nå vet sjefen min på jobb at jeg er gravid.. Hun forsto jo det raskt når jeg har vært kvalm en uke og ikke har mye forklaring på det.. Kan jo ikke lyge heller når hun spør meg rett ut "Er du gravid" Men er glad hun vet det og! Blir mye lettere å komme på jobb når hun forstår hvorfor jeg er så dårlig! Det første hun sa til meg var faktisk "Det som bekjymerer meg er løftingen din" Og det hadde jeg ikke trodd! Er godt å høre hun bryr seg! Jeg løfter jo ikke sååå tungt! Bare litt.. sikkert for mye og av og til, men har blitt flinkere å høre på kroppen min etter jeg ble gravid da.. Blir jo en det tunge løft i en butikk! I morgen skal jeg tidlig opp og ringe legen å få legetime før jobb! Får håpe jeg ikke blir dårlig av å stå opp tidlig i morgen og.. er vell når jeg får såve lenge å slappe av en stun jeg er minst kvalm.. Blir vell sikkert flere kveldsvakter på meg viss det er det som skal til for å ikke bli så dårlig! Huff.. blir vell godt å få komme seg til legen snart! Rekner med det ikke er noe galt så skal bli godt å få bekreftelse på det! Nei, nå får det bli kveld på meg! Trenger mye søvn! Hvem skulle trodd det var så slitsomt å være gravid! Den er jo så liten at skulle ikke tro den skal stjele så mye krefter!! Men det er så verdt det, så er ikke noe klage! Jeg hadde ikke byttet det vekk for noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #249 Del Skrevet 2. oktober 2012 Var på tidlig ul i dag! Var utroli gøy!! Fikk se et bankende hjerte, høre det!! Har enda ikke gått opp for meg!! Fikk med bilde hjem så mannen får sett og! Han har akkuratt startet i ny jobb, så kan ikke spør om fri enda.. Men bilde får han se! Fikk bekreftet at jeg er 8+6 dager i dag, så stemmer helt med min beregning og.. fikk termin 10 mai! Åhh.. det går vell snart opp for meg, etter jeg fikk sett lille bønnen vår! Må vell få bestilt legetime snart! Akkuratt skiftet legekontor! Fikk aldri time med den andre legen, så ga opp til slutt! Nå er det snart jobb! litt film og avslapping først, så jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. oktober 2012 #250 Del Skrevet 2. oktober 2012 Så herlig tingeling Veldig spesielt å se et bankende hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 2. oktober 2012 #251 Del Skrevet 2. oktober 2012 DEt er så deilig med det bankende hjertet på første ultralyden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #252 Del Skrevet 2. oktober 2012 Åh.. Det å se et bankende hjerte var utroli godt! Men å høre det! Besste lyden jeg har hørt på lenge! Var helt utroli å høre! Hun satte lyden på full guffe, å fikk høre mangen fine dunk! Å det varmet mitt hjerte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #253 Del Skrevet 12. oktober 2012 Oj jeg er sløv her inne... Tiden går rett og slett fra meg!! Har vert så utroli dårlig i det sisste, å får nessten ikke såve om kveldene, at jeg føler meg som en zombie, der jeg går! På onsdag var jeg på første svangerskapskontroll! Var utroli merkeli! Må innrømme det enda ikke har gått helt opp for meg enda, at jeg er gravid, men starter litt nå da.. Alt står bra til vist nokk! Legen mente jeg er en dag lenger på vei enn da jeg var på tidlig ul, men det er nå så.. så er vell igrunn 10+3 idag.. Merkeli og tenke på! Tiden har gått så fort i det sisste! I går var jeg helt skutt etter jobb, og hadde feber og ikke krefter igjenn, så gikk og la meg før klokken var 8!!! Kan ikke huske sisst det skjedde! Låg våken en stunn, men såv allikevell til klokken var 10 idag, og er fortsatt trøtt! Er helt vilt! Nå får jeg subbe meg til badet og kle på meg å gjøre meg klar til jobb... Må vel innom rema og handle litt før jobb! Huff skulle gjærne hatt fri nå.. men må jobbe i morgen og Nesste uke får jeg fri på fredagen, så da skal jeg og mannen stå opp grytidlig og reise til svigers i tr.heim! Blir koseli og få se svigerfamilien igjenn! Så skal de få beskjed at jeg er gravid og! Noe de igrunn har ventet på siden vi giftet oss for to år siden.. Jaja.. Utolmodige som de er har de spurt et par ganger og... men ikke i det sisste heldevis! Utingen med å reise dit å fortelle det personlig er at det blir så mye oppmerksomhet og styr utav det!! Jeg er jo absolutt ikke glad i oppmerksomhet! så kommer til å slite litt den helgen tror jeg.. Nei, blir nå koseligt uansett Nå får jeg ta meg turen på jobb! Ha en go dag alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #254 Del Skrevet 21. oktober 2012 I'm still alive!! neida.. Eller er jo forsåvidt det... Nå er jeg og mannen enndelig kommet hjem fra tur til svigers i tr.heim! Var utroli koseli, men ganske slitsomt i helgen!! nå vet vell begge sine foreldre med søssken om gullet! Fortalte det til hans foreldre og søssken litt før vi reiste opp, slik de skulle få "roet" seg litt før vi kom opp! Det er jo snakk om begeistring på høgt nivå!! Og ikke en eneste person i vår familie er sjokker! Min bror sin kommentar var vell "Først nå?? Grattulerer" Hmm.. alle har vellventet på det.. på lørdag var vi på et kjøpesenter som vist var litt nytt i tr.heim! Sirkus senter? Kan det stemme? Ikke at jeg klarer å følge så godt med på navn på senter.. Var veldi greit! Da skulle vis svigermor ha oss til å se litt på barnevogn! Her har ikke jeg en gang fått mage, å det har vell igrunn ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid, så skal vi se på barnevogn!! Litt drøyt i mine øyner.. Var koseligt og alt, ikke noe med det, men du og du.. litt tidlig ute kanskje! Barnevogn får vi kanskje i gave av svigermor og svigerfar! Er jo kjempesnilt da! Merker vi er helt uenige om barnevogn svigermor og jeg.. vi er egentlig helt ulike av person, men kommer heldevis godt overens! Svigemor mener vi skal kjøpe simo, for den er jo så stoor og god, å hele pakken (ikke rart, den er på størrelse med en liten el-bil i mine øyne) Er jo kjempegod, men jeg syntes den er så tung å trille på! Svigersøster heier på emmaljunga, mens jeg selv er mest glad i tfk.. Huff... godt vi har god tid å tenke på enda! Må få låne noen tantebarn å få trillet litt på dem før jeg kan bestemme meg (oss)! Nå sitter jeg plantet i sofaen med mye godt! Lakriiiis! Har alltid vert veldi glad i lakris, men etter jeg ble gravid er det fakktisk om mulig BEDRE!! Nei! Håper alle har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. oktober 2012 #255 Del Skrevet 23. oktober 2012 Så bra du har hatt det fint hos svigers! Sirkus åpnet 5. oktober, så det er relativt nytt ja. Har ikke fått vært der enda jeg, men får vel ta meg tid en dag Når det kommer til vogn så må dere velge en dere syns er best for deres bruk. Barnevognjungelen er jo diger, så kan være lurt å begynne å tenke over hvilken vogn du vil ha allerede nå. Og så er det så greit med familie som vil legge i penger i forskjellig utstyr, det er jo mye penger det er snakk om når man tenker på alt som skal kjøpes. Ha en strålende tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #256 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hehe.. tenkt på vogn har jeg igrunn startet med før jeg ble gravid.. Men etter samtalen med svigermor så ble jeg fakktisk litt usikker.. huff.. får se litt på barnevogner om ikke så alt for legne, å kunne sammenligne dem når du ser på de, er jo ganske mye lettere enn å tenke i hodet.. Hehe.. Sirkus senteret var overaskende oversiktlig! Hadde vist ikke mye mammakler sa svigers, men det klarer jeg meg uten litt til.. Men når vi var inne på en klesbutikk for å kjøpe bursdagsgave til nivøen vår, gikk vi forbi nyfødtklær.... Åh jeg trodde jeg skulle dåne av forelskelse!! Turte ikke en gang å stoppe opp å se, for da tror jeg at jeg muligens ville ha gått litt amokk.. Må nessten se hva vi får arvet før vi kjøper noe serligt.. Ene søsteren min har vist et gjesterom full av arv sa hun!! Ha en fin dag du og Mala!! Ooh... passerer visst de grusome 12 ukene idag!!! Det er stas må jeg si!! Så nå må jeg bare vente i spenning til babymagen kommer!! DET gleder jeg meg til... Har jo mage allerede, men den teller ikke.. har jo hatt den i noen år, å er ikke pga en liten gullunge i magen heller så den er ikke gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 24. oktober 2012 #257 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hurra for 12 uker!!!! :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #258 Del Skrevet 24. oktober 2012 Taaakk! Er godt å komme over de første ukene! Nå starter flere å vite det på jobb... Fikk en stooor klem på jobb bak kassen idag.. er jo koseligt da.. Det var en av de to jeg "Smittet" når jeg låg med "spysyken" for en mnd si!! Fikk ledd en del av det idag da.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #259 Del Skrevet 25. oktober 2012 OOh Jubel og glede!!! Idag var første dag jeg jobbet tideligt å ikke var kvalm!! Kan ikke huske sisst jeg ikke var kvalm en morgen vakt!! Spydde ikke en gang!! jeg jubler sikker ALT for tideligt, men føltes godt! Får håpe jeg slipper den store kvalmen som mangen slipper etter uke 12.. Nei, får vente å se litt til før jeg jubler mer.. Kjenner jeg snart må ut å handle klær!! Hadde i grun aldri trodd det skulle skje så tideligt! Men trenger nye klær til den andre jobben uansett, så hvorfor ikke gjøre det når jeg nesten trenger gravidklær.. må finne noen topper med plass til magen og.. trange klær er ikke godt vist..! Nei nei, nå får jeg å mannen finne no mat snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 16. november 2012 Forfatter #260 Del Skrevet 16. november 2012 Et lite livstegn! Har rett og slett ikke orket å oppdatere på flere uker.. er så trøtt å sliten hele tiden! Ny barnehagejobb, å er ganske mye arbeid med ny jobb og gravid i tilleg! Så dermed en lang pause.. Tror magen har startet å vokse litt og! håper det, merker igrunn ikke at jeg er gravid! Har funne meg to gravidbukser, og trenger flere... bare en av dem jeg vil bruke på jobb.. å den andre er litt stor enda.. Så i morgen blir det shopping på meg å håper på en gravidbukse til! Kanskje to! trenger og noen topper og gensrer.. ser fortsatt bare tykk ut... kan vel ikke forvente mer når en bare er 15 uke på vei.. Nå er det bare noen uker til jordmord, og ul! Gleder meg så utroli mye! Nei, jeg er ikke sjokkerende nokk meget trøtt, så skal snart finne senga og min kjære mann! Ha en god helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå