AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #241 Skrevet 4. februar 2012 Men hvem fikk flest stemmer i dag da?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. februar 2012 #245 Skrevet 4. februar 2012 Jaja vitner bare om at de med dårlig smak synes det er greit å kaste bort penger på å stemme :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #246 Skrevet 4. februar 2012 Ja dere, hvem tror dere får wildcardet da?
challenger Skrevet 4. februar 2012 #248 Skrevet 4. februar 2012 Koslig låt, men ikke helt MGP akkurat.. De litt eldre som har stemt fram denne, og fjortisene som har stemt fram de to wannabe-gansterne.
loffen Skrevet 4. februar 2012 #249 Skrevet 4. februar 2012 Heier på Tooji jeg, den kommer til å slå an i Aserbadjan! Uff.. Det programmet som går på nrk mens vi venter på resultatene er så kjedelig og teit :PHar tv'n på på nrk i bakgrunnen mens jeg venter. Ikke sant? Det programmet er helt håpløst!!!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #250 Skrevet 4. februar 2012 Koslig låt, men ikke helt MGP akkurat.. De litt eldre som har stemt fram denne, og fjortisene som har stemt fram de to wannabe-gansterne. Jeg grøsser bare med tanken på den sangen og movesa til de der to Synes heller ikke dagens vinnerlåt er så veldig MGP, men synes den er tusen hakk (kvalitetsmessig) over de som kom på tredjeplass.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #251 Skrevet 4. februar 2012 Syns låta er veldig bra, men det er jo så langt fra Mgp som man kommer tror jeg..
challenger Skrevet 4. februar 2012 #252 Skrevet 4. februar 2012 Ja dere, hvem tror dere får wildcardet da? Sikkert Lisa Stokke om det er opp til NRK.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #253 Skrevet 4. februar 2012 Heier på Tooji jeg, den kommer til å slå an i Aserbadjan! Ikke sant? Det programmet er helt håpløst!!! Enig, den passer godt å sende syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #254 Skrevet 4. februar 2012 Hvordan skal wild cardet velges? Har ikke fulgt med.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #255 Skrevet 4. februar 2012 Hvordan skal wild cardet velges? Har ikke fulgt med. Ingen som vet? Fikk bare med meg at det annonseres på torsdag i hvertfall.
Shinigami Skrevet 4. februar 2012 #256 Skrevet 4. februar 2012 Den har virkelig ingenting å gjøre i Eurovision å gjøre den countrylåta. Den var grei nok ellers, men håper ikke at den skal representere Norge. Tror faktisk at Tooji kan komme langt om vi sender han videre. 1
loffen Skrevet 4. februar 2012 #257 Skrevet 4. februar 2012 Den har virkelig ingenting å gjøre i Eurovision å gjøre den countrylåta. Den var grei nok ellers, men håper ikke at den skal representere Norge. Tror faktisk at Tooji kan komme langt om vi sender han videre. Ja! Bare folk skjønner det! 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #258 Skrevet 4. februar 2012 Vi må alle stemme på Tooji på lørdag!! 2
Meaty Skrevet 4. februar 2012 #259 Skrevet 4. februar 2012 Ja dere, hvem tror dere får wildcardet da? Cocktail slippers eller hun Multicyde-dama som sang i dag. Hvorfor i all verden har hun skiftet navn, het hun ikke Anea eller noe før? Forøvrig ser det ut som om det bare er jeg som liker Linda Eide og hennes norske (el svenske) attraksjoner. Jeg synes hun er en veldig forfriskende dame.
challenger Skrevet 4. februar 2012 #260 Skrevet 4. februar 2012 Forøvrig ser det ut som om det bare er jeg som liker Linda Eide og hennes norske (el svenske) attraksjoner. Jeg synes hun er en veldig forfriskende dame. Joda, hadde de bare tekstet henne! Skjønner jo ikke en dritt av hva hun sier:p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå