Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Tykkjer faktisk Plumbo var ganske bra, eg, litt fengande, og så diggar eg at dei syng på norsk, tykkjer verkeleg fleire burde gjere det. Elles var det mykje dårlege greier - sangar ein gløymer sekundet etter at dei har slutta å synge...

Joa, men husk at målet er å vinne internasjonalt da. Tror ikke vi kommer langt med en sang på norsk.

Noen land tviholder på språket sitt, men de vinner jo ikke.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joa, men husk at målet er å vinne internasjonalt da. Tror ikke vi kommer langt med en sang på norsk.

Noen land tviholder på språket sitt, men de vinner jo ikke.

Eg trur det er vel så viktig med ein fengane melodi, og diverse effektar...

• Liker 1
Skrevet

Malin videre! :hoppe: Søt jente. Og for ei bra låt. Hun sang litt surt, men pytt :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes Plumbo sin sang er kjempefin, de har det moro og det er ikke sånn "ignorer at jeg synger surt, se heller hvor deilig jeg er!" som det ofte er mye av i Grand Prix.

Det at de synger på norsk burde jo heller ikke være noe problem, vi vant jo med La det svinge og Nocturne og jeg har ofte likt sangene fra andre land selv om jeg ikke forstod språket. Grand Prix handler jo om å representere sitt land, ikke å være mainstream.

• Liker 2
Skrevet

Malin videre! :hoppe: Søt jente. Og for ei bra låt. Hun sang litt surt, men pytt :fnise:

Malin er søt nok, men sangen var grusomt intetsigende og kjedelig.

Skrevet

Malin er søt nok, men sangen var grusomt intetsigende og kjedelig.

Jeg likte den :)

Skrevet (endret)

Malin hører fortsatt hjemme i MGP junior, synes jeg.. Søt jente og hun er flink til å synge, men det var mye surt og sangen var veldig junior.

Men at Plumbo gikk videre, DET er knall! :hoppe:

Endret av Mamaloco
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Synd ikke hun siste Rikke gikk videre :snurt:

Skrevet

Synd ikke hun siste Rikke gikk videre :snurt:

Ja, heller henne enn Malin. :jepp: Rikke var jo med i fjor også, sammen med Åste. Kom ikke til finalen i Oslo da heller..

Gjest Swipper
Skrevet

Ja, heller henne enn Malin. :jepp: Rikke var jo med i fjor også, sammen med Åste. Kom ikke til finalen i Oslo da heller..

Jo de kom til finalen da!

Skrevet

Jo de kom til finalen da!

*tenketenke*

JA! Det gjorde de vel, det hadde jeg glemt! :sjenert:

Skrevet

Nok en gang USJ, kan ikke begripe at Plumbo gikk videre, for en møkkasang! Heldigvis fikk de følge av Tommy, GO Tommy! :duskedame:

Skrevet

Nå bryr jeg meg ikke nevneverdig om MGP, men hva er greia med at alle avdanka realitydeltakere skal delta der?

Sangen til Tommy ble totalslaktet på forhånd, og jeg syns også den var veldig kjedelig. Ikke noe ved den var catchy. Syns også han bør bestemme seg om han skal ha et fløtepus- eller kjekkasimage. Den frisyren han har nå er ikke så kledelig til han.

Ang. Rikke så var sangen grei nok, men jeg liker ikke stemmen hennes. Klarer ikke helt å forklare det, men det blir litt smurfete/heliumsaktig for meg.

Skrevet

Fy f.........så blodharry Plumbo er!!!!

Blir flau over å snakke samme språk som denne harry gruppa, og vil IKKE assosieres med dette søppelet i Eurovisionn song contest.

For dere damer som syns at dette er en sjarmerende gruppe,

syns dere denne teksten er sjarmerende?

Alle Damer! SONG LYRICS

by

Plumbo

-Hei Tommy, jeg fikk med den dama hjem i hælja!

- Pfft! Åssen fikk du til det a?

- Nei, jeg bare lurte i a no pils og greier jeg så..

Et vorspiel, ut på byen og et nachspiel likeså,

samme hvor du skal hen så er sminka alltid på.

På vorspielet er det ofte kult å shotte lite grann,

da blir vi fin i farta og kåte alle mann.

Tonnevis med sminke, for å dolle seg opp.

Silikon i puppa for å stramme dem opp.

Men vi gir vel faen det er'kke puppa vi skal ha,

nei gi oss ei fitte så blir vi så gla..

Klokka nærmer seg 2,

får jeg 'kke dame nå så må jeg runke på do.

Men kjenner jeg den rett, så får jeg det til,

for ner i buksa har jeg noe som gjør dem vild

Alle damer er så lette å lure,

bare gi dem no' pils så er det bare å pule.

Vi tar dem med på rommet, for vi gir vel faen,

for en time eller to så har vi

finni en annen.

Når du kommer ut på byen blir stemninga på topp,

det strammes litt i buksa når vi finner oss en kropp.

Men alle stygge damer har en kjempesøt venninne,

når jeg blir drita full så er dem vanskelig å finne

På nachspillet vi drar, hun dama hun er med,

tissen min er stram, jeg skal nok få det te.

Begge er så kåte vi finner oss et rom,

jeg stikker'n inn i musa, men hun er faen ikke dum

Klokka nærmer seg 2,

får jeg 'kke dame nå så må jeg runke på do.

Men kjenner jeg den rett, så får jeg det til,

for ner i buksa har jeg noe som gjør dem vild

Alle damer er så lette å lure,

bare gi dem no' pils så er det bare å pule.

Vi tar dem med på rommet, for vi gir vel faen,

for en time eller to så har vi

finni en annen.

x2

• Liker 3
Skrevet

Blir flau over å snakke samme språk som denne harry gruppa, og vil IKKE assosieres med dette søppelet i Eurovisionn song contest.

Alle Damer! SONG LYRICS

*snip*

Så vidt jeg vet var det ikke denne teksten de sang på ESC? Så hva er poenget? Jeg tåler godt å høre på svinsanger nå og da. Er da ikke verre enn mange andre tekster fra godt profilerte musikere, men det klinger kanskje bedre på engelsk?

Gjest Consensio
Skrevet

Nei det er ikke denne låta de konkurrerer med, så ser ikke problemet.

Er det noe bedre med "I wanna lick your lollipop"- tekster bare det er på engelsk og av internasjonelle artister?

Selv om disse gutta har noen låter av det litt mer *kremt* grisete slaget, så betyr ikke det at de et noen griser selv.

Skrevet

Nå bryr jeg meg ikke nevneverdig om MGP, men hva er greia med at alle avdanka realitydeltakere skal delta der?

Sangen til Tommy ble totalslaktet på forhånd, og jeg syns også den var veldig kjedelig. Ikke noe ved den var catchy. Syns også han bør bestemme seg om han skal ha et fløtepus- eller kjekkasimage. Den frisyren han har nå er ikke så kledelig til han.

Ang. Rikke så var sangen grei nok, men jeg liker ikke stemmen hennes. Klarer ikke helt å forklare det, men det blir litt smurfete/heliumsaktig for meg.

Tror at du snakker om hu X-faktor Rikke...

Er hu andre som het Rikke som de fleste av oss heiet på.

Skrevet

Nordmenn flest er nå nordmenn flest og liker sanger som heter rompa mi, mot i brøstet og ketchup på maten. Men tror ikke det er noe sjakk trekk og flagge dette i Eurovision song contest, men er stygt redd for at det er det som kommer til å skje.....

• Liker 1
Skrevet

Jeg digger Plumbos bidrag!

Men tror ikke norsk tekst slår an i MGP dessverre.

Skrevet

Alle Damer! SONG LYRICS

by

Plumbo

Jens, jeg er så ENIG med deg! Og jeg kommer til og med fra samme bygda som Plumbo, har vokst opp sammen med vokalisten, og har spilt i band med ham... Altså, han er egentlig en kjernekar, ikke et vondt ord om ham, men musikken til Plumbo kan jeg ikke fordra. Gutten har mer talent enn dette, vanvittig musikalsk og han kan spille hvilket som helst instrument, men de mer seriøse sidene av seg selv har han lagt vekk, for de slo ikke an hos publikum.

Men jeg heier altså ikke frem et band som skriver tekster som den du nevner, like lite som jeg liker artister som skriver sånne tekster på engelsk. Jeg var tilfeldigvis i hjembygda mi på lørdag, og der sto alt på hodet pga Plumbo. Heretter får jeg heller si jeg er fra Drammen, der jeg bor, for det er tross alt mindre harry enn å være fra Plumbobygda!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...