Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hvorfor i svarte svingende kaller Marte Stokstad plassen for ØRLAND(høres jo ut som hun er på Øland i Sverige)??? Det heter ØRLANDET!!

:kjefte:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjolen til Benedicte var litt feil til den sangen, syns jeg. Bare for å kommentere noe.....

:overrasket::vin:

Haha, helt enig! :fnise:

Skrevet

Jeg synes ikke Benedikte passet inn i sangen

• Liker 2
Skrevet

Det heter jo Ørland kommune?

Skrevet

Det heter jo Ørland kommune?

Jo men det kalles ØrlandET.

Skrevet

Jeg synes ikke Benedikte passet inn i sangen

Helt enig. Ble litt for sært etter min smak.

Håper at Nora går videre. Ellers var kanskje Reidun best. Men er ikke akkurat kjempeimponert av noen av sangene så langt egentlig... Men blir jo egentlig sjeldent det i grand prix. Er bare gøy å følge med på:)

Skrevet

Skulle ønske TOne Damli hadde Butterflies i år. Synd at hun og Rybak var samme året.

• Liker 1
Skrevet

Likte den siste låta best, men de mistet min stemme da han ene gjorde et (dårlig) forsøk på å knuse gitaren.

• Liker 1
Skrevet

Det så så utrolig teit ut at alle hadde matchende skinnjakker syns jeg. Så nesten mer ut som et boyband :P

• Liker 1
Skrevet

De første var veldig Ace of Base, spesielt i repetisjonen

Skrevet

Tenk at det skrålet der kom på 2. plass

• Liker 1
Skrevet

Det var uventet!

Skrevet

Neineinei.. Ikke The Carburetors!! :sur:

Håper ikke det fortsette slik, at så dårlige låter kommer videre, da blir det som hvert år da jo.. :lete: Men hater at de tok plassen som Irresistible skulle hatt!

Jammen bra Reidun og Nora er videre! :):danse:

Skrevet

nah. Helt forventa egentlig. Hu har jo også fått litt mediedekning de siste dagene, noe de fleste andre ikke fikk.

Skrevet

Synes folk at dette er en bra mgp-kandidat? :klo:

Skrevet

Liten, ung og søt med en søt sang?

Mange kommer jo langt med det?

• Liker 1
Skrevet

Kan noen fortelle meg hvordan det norske folk egentlig stemmer? Hvert bidige år er det jo de dårligste bidragene som går videre:s

Skrevet

Haha! Tipper Lisa Stokke er skuffa da.. Hun som trodde MGP-deltagelsen skulle føre til en karriere i Hollywood og greier:p

Skrevet

Noen som vet hvor kjolen til Nora er fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...