Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

Haha! Tipper Lisa Stokke er skuffa da.. Hun som trodde MGP-deltagelsen skulle føre til en karriere i Hollywood og greier:p

:skratte:

Tror de færreste i USA vet hva mgp er.Og hvis de fikk se det hadde de vel vridd seg i stolen og gremtes :fnise:

Endret av Maria_Marihøne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemte på to av de som ble med videre. Ikke Carburators (selvfølgelig, med min smak som ligger nærmere Rudi Mynteviks vanlige "jobb").

Skrevet

Jeg synes ikke Benedikte passet inn i sangen

Haha holdt på å le meg i hjel da jeg så henne komme inn på scenen og prøve seg på disse hip hop movesa :skratte:

Skrevet

Haha holdt på å le meg i hjel da jeg så henne komme inn på scenen og prøve seg på disse hip hop movesa :skratte:

Det var helt forferdelig grusomt kleint. Fikk litt følelsen av at noen hadde tatt med mora si på fest..også prøvde hu å være kul og danse..

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Var ikke klar over at Melodi Grand Prix hadde begynt

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Var ikke klar over at Melodi Grand Prix hadde begynt

Nå vet du det, så kan du bare benke deg foran tv'n neste lørdag :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet jeg har hørt begynnelsen på Nora Foss Al-Jabri sitt bidrag i en eller annen Disney-film, helt likt, men kommer jo ikke på hvilken film det er...

Skrevet

Jeg vet jeg har hørt begynnelsen på Nora Foss Al-Jabri sitt bidrag i en eller annen Disney-film, helt likt, men kommer jo ikke på hvilken film det er...

Den minner meg veldig om denne iallefall :gjeiper:

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvordan det norske folk egentlig stemmer? Hvert bidige år er det jo de dårligste bidragene som går videre:s

Er enig med deg der, når det gjelder 2 plassen iallefall. Men du mener vel ikke at f.eks. Rudi Myntevik var bedre enn Nora og Reidun??

Skrevet

Reidun sin sang digga jeg! Fengende sang, har den på hjernen nå:) Vil bare danse :fnise:

Skrevet

The Carburators! :bolledeig: Er jeg virkelig den eneste som synes det var det beste bidraget i går? :popcorn: Og så hun som syntes det var det jævligste hun hadde opplevd da :fnise: Det kan jeg forsåvidt si meg enig i. For sangen var ikke spesielt fin. Men en bra stemme det hadde hun!!

Skrevet

Skulle ønske TOne Damli hadde Butterflies i år.

:sjokkert: Å nei, frels oss for guds skyld fra frk. Damli!!!

• Liker 2
Skrevet

Usj, skuffende delfinale syns jeg. Nora hadde den beste stemmen men The Carburators var kveldens beste! :nigo:

• Liker 1
Skrevet

The Carburators! :bolledeig: Er jeg virkelig den eneste som synes det var det beste bidraget i går? :popcorn:

Nope - det syntes jeg også :jepp:

Skrevet

Er enig med deg der, når det gjelder 2 plassen iallefall. Men du mener vel ikke at f.eks. Rudi Myntevik var bedre enn Nora og Reidun??

Nei, men jeg ville heller hatt med United og Irresistible framfor Nora og Trulte..

Fornøyd med at det bandet jeg ikke klarer å uttale navnet på gikk videre da:p

Skrevet

Nope - det syntes jeg også :jepp:

:5:

Skrevet

Da var det dags for ny runde! Noen som følger med?:)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jepp!

Er så spent på Plumbo og hvilken mottakelse de får :sjenert:

Skrevet

Jepp!

Er så spent på Plumbo og hvilken mottakelse de får :sjenert:

Jeg tror Plumbo garantert kommer til å gå videre i kveld!

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg tror Plumbo garantert kommer til å gå videre i kveld!

Tror egentlig jeg å. Bra at de spiller i Larvik da.

IKke spesielt imponert over det første bidraget nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...