Jens Skrevet 31. januar 2012 #161 Skrevet 31. januar 2012 Jens, jeg er så ENIG med deg! Og jeg kommer til og med fra samme bygda som Plumbo, har vokst opp sammen med vokalisten, og har spilt i band med ham... Altså, han er egentlig en kjernekar, ikke et vondt ord om ham, men musikken til Plumbo kan jeg ikke fordra. Gutten har mer talent enn dette, vanvittig musikalsk og han kan spille hvilket som helst instrument, men de mer seriøse sidene av seg selv har han lagt vekk, for de slo ikke an hos publikum. Men jeg heier altså ikke frem et band som skriver tekster som den du nevner, like lite som jeg liker artister som skriver sånne tekster på engelsk. Jeg var tilfeldigvis i hjembygda mi på lørdag, og der sto alt på hodet pga Plumbo. Heretter får jeg heller si jeg er fra Drammen, der jeg bor, for det er tross alt mindre harry enn å være fra Plumbobygda! Ha, ha...godt å se vi er flere!! 1
Gjest Borghild Skrevet 31. januar 2012 #162 Skrevet 31. januar 2012 Plumbo er ultraharry, ja. Huff. Flaut om de går videre til den internasjonale finalen. Ikke at jeg bryr meg noe om MGP, musikken er elendig uansett, men et sted går jo grensa. Harry rølperock/dænsebænd har INGENTING i MGP å gjøre! Ikke andre steder heller for den saks skyld. 1
Plastaroma Skrevet 31. januar 2012 #163 Skrevet 31. januar 2012 Har ikke MGP/ESC harrystempel også? 1
Mamaloco Skrevet 31. januar 2012 #164 Skrevet 31. januar 2012 Jeg digger Plumbo, men håper IKKE de vinner MGP og kommer til ESC! Selv om jeg liker musikken dems, synes jeg ikke at den har noe som helst å gjøre i denne konkurransen. Må bare få med at det er hovedsaklig melodien i Plumbo sine sanger jeg liker, ikke nødvendigvis tekstene.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #165 Skrevet 4. februar 2012 Dytter opp denne jeg da siden det er i gang nå!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. februar 2012 #166 Skrevet 4. februar 2012 (endret) Yeay. kjolen til hun programlederen var kul! Og superkritiske meg, som syne alle MGP-låtene suger Mokkaballer, likte den første låta. Bra energi på scenen og kult sound. Endret 4. februar 2012 av Belle Gunnes 1
challenger Skrevet 4. februar 2012 #167 Skrevet 4. februar 2012 Marthe Valle synger så fint Men sangen var en smule kjedelig dessverre..
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. februar 2012 #168 Skrevet 4. februar 2012 Typisk MGP ræl... sorry men det er en sang du aldri vil huske uansett hvor mye den blir spilt. Dørgende kjedelig. Synd, for jenta var flink.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #169 Skrevet 4. februar 2012 Heia Tooji!! Spennende låt, tror den kan slå an bra nedover i østeuropa også. 1
Gjest sardintroll Skrevet 4. februar 2012 #170 Skrevet 4. februar 2012 Marthe Valle synger så fint Men sangen var en smule kjedelig dessverre.. Ja, pen dame, fin stemme og et vakkert budskap, men det var kjedelige å høre på.
challenger Skrevet 4. februar 2012 #173 Skrevet 4. februar 2012 Go Petter Øien! Digger den karen der:) Ikke min type musikk, men håper virkelig de går videre for Petter er rett og slett en kjernekar!
Gjest sardintroll Skrevet 4. februar 2012 #174 Skrevet 4. februar 2012 Det var i det minste litt liv over den, da.
Mamaloco Skrevet 4. februar 2012 #175 Skrevet 4. februar 2012 Han første (Tooji?) likte jeg, håper den går videre iallefall! Marte Valle er utrolig flink, men sukk.. skulle ikke hatt den sangen selv om den var nydelig. Countrysangen var egentlig ikke så dum den heller.
Gjest sardintroll Skrevet 4. februar 2012 #176 Skrevet 4. februar 2012 Nå må jeg dempe lyden et øyeblikk, klarer ikke rap.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #177 Skrevet 4. februar 2012 Er det bare meg eller er den "sammen" skikkelig dårlig?
Mamaloco Skrevet 4. februar 2012 #178 Skrevet 4. februar 2012 Han skulle deltatt uten henne, sorry at jeg sier det.. Men med henne så høres det veldig MGP Junior ut.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #179 Skrevet 4. februar 2012 rappe-sangen blir nok ikke en hit i europa
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #180 Skrevet 4. februar 2012 Hun jenta kunne ikke rappe... Huff! Marte Valle er den kjedeligste på denne jord tror jeg, selv om hun har fin stemme. Det er en sånn låt som får 0 poeng i Eurovision:p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå