Meaty Skrevet 4. februar 2012 #261 Skrevet 4. februar 2012 Joda, hadde de bare tekstet henne! Skjønner jo ikke en dritt av hva hun sier:p Tekst-TV side 777! Neida, jeg er egentlig enig med deg, hun kan være vanskelig å skjønne. Synes forresten det er rart at det ikke ble gjort noe større nummer ut av at vokalisten i Spin Doctors var med i MGP i dag. Denne sangen her er jo temmelig kjent:
Shinigami Skrevet 4. februar 2012 #262 Skrevet 4. februar 2012 Må ærlig innrømme at jeg ikke likte Tooji sin låt første gangen jeg hørte den, men etter jeg har hørt den et par ganger, så er jeg overbevist om at det er akkurat den låta vi må sende videre. Er bare redd for at de fleste stemmene skal gå til Plumbo eller som vi så ikveld, countrysangen. Tror ikke vi kommer langt med Plumbo for å være ærlig, og countrysangen passer som sagt ikke inn i ESC. Ellers er jeg redd for at noen av 16-åringene går videre. Isåfall håper jeg at det blir Nora...
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #263 Skrevet 4. februar 2012 Tekst-TV side 777! Neida, jeg er egentlig enig med deg, hun kan være vanskelig å skjønne. Synes forresten det er rart at det ikke ble gjort noe større nummer ut av at vokalisten i Spin Doctors var med i MGP i dag. Denne sangen her er jo temmelig kjent: Var han med? Var det han som snakka engelsk i den kano-gruppa eller?
Meaty Skrevet 5. februar 2012 #264 Skrevet 5. februar 2012 Var han med? Var det han som snakka engelsk i den kano-gruppa eller? Jepp!
Chiyo Skrevet 5. februar 2012 #265 Skrevet 5. februar 2012 Jeg er dypt skuffet. Jeg ville at hun der Silya skulle komme til finalen.
Lutetium 71 Skrevet 5. februar 2012 #266 Skrevet 5. februar 2012 Synes forresten det er rart at det ikke ble gjort noe større nummer ut av at vokalisten i Spin Doctors var med i MGP i dag. Er bare redd for at de fleste stemmene skal gå til Plumbo eller som vi så ikveld, countrysangen. Tror ikke vi kommer langt med Plumbo for å være ærlig, og countrysangen passer som sagt ikke inn i ESC. Ellers er jeg redd for at noen av 16-åringene går videre. Isåfall håper jeg at det blir Nora... Samme band? Så ikke MGP.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 5. februar 2012 #267 Skrevet 5. februar 2012 Forøvrig ser det ut som om det bare er jeg som liker Linda Eide og hennes norske (el svenske) attraksjoner. Jeg synes hun er en veldig forfriskende dame. Neida, du er ikke den eneste. Jeg synes at hun er ei tøff dame Synes forresten det er rart at det ikke ble gjort noe større nummer ut av at vokalisten i Spin Doctors var med i MGP i dag. Denne sangen her er jo temmelig kjent: Jeg fikk store forventninger til det bandet da jeg hørte hvem som var medlemmer i det. En kan si at jeg ble en smule skuffet, jeg trodde at de hadde ambisjoner om å vinne.
Shinigami Skrevet 5. februar 2012 #268 Skrevet 5. februar 2012 Samme band? Så ikke MGP. Mente de som fikk flest stemmer igår, som var den amerikanske countrysangeren Bobbi Bare og vokalisten i Sie Gubba som sang en duett sammen.
Gjest Consensio Skrevet 5. februar 2012 #269 Skrevet 5. februar 2012 Er det bare meg som syns MGP har vært veldig mørkt og dystert når man ser på scenen, lyset, rekvisittaer osv? Syns det har vært utrolig kjedelig å se på rent utseendemessig. 1
mocci Skrevet 5. februar 2012 #270 Skrevet 5. februar 2012 Djeeeez, ser ut til at det bare er oldtimers og fjortiser som gidder å stemme. Og meg da, men som vanlig nådde ikke min favoritt opp, håper wildcardet går til Lise Karlsnes.
Mamaloco Skrevet 5. februar 2012 #271 Skrevet 5. februar 2012 Cocktail slippers eller hun Multicyde-dama som sang i dag. Hvorfor i all verden har hun skiftet navn, het hun ikke Anea eller noe før? Forøvrig ser det ut som om det bare er jeg som liker Linda Eide og hennes norske (el svenske) attraksjoner. Jeg synes hun er en veldig forfriskende dame. Neineinei, håper ikke dem får det! Det var jo helt forferdelig.. (synes jeg da. )
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. februar 2012 #272 Skrevet 5. februar 2012 Tekst-TV side 777! Neida, jeg er egentlig enig med deg, hun kan være vanskelig å skjønne. Synes forresten det er rart at det ikke ble gjort noe større nummer ut av at vokalisten i Spin Doctors var med i MGP i dag. Denne sangen her er jo temmelig kjent: Joda jeg var derfor full av forventninger til disse gutta. Og jeg er sabla svak for Erik Røe (fra Baba Nation) og det ble for meg en lykkens dag å se han opptre igjen. Selv om han har blitt litt mer voksen siden jeg var på Baba Nation sin aller første konsert Og det at Herr Spin Doctor var med vitner jo om at dette her er ekte musikere. Men kanskje det bare er et PR-stunt for å skape litt blest om The Canoes? Håper ihvertfall vi får høre, og ikke minst, se litt mer til disse her. Og at det da rocker litt mer.
MissStiles Skrevet 6. februar 2012 #273 Skrevet 6. februar 2012 Lise Karlsnes har fått den siste finaleplassen i MGP.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. februar 2012 #274 Skrevet 6. februar 2012 Lise Karlsnes har fått den siste finaleplassen i MGP. Æsj da. Hadde håpa på Silya.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #275 Skrevet 6. februar 2012 Hvordan ble Lise valgt? Jeg heier på TOOJI!!!
mocci Skrevet 6. februar 2012 #276 Skrevet 6. februar 2012 Lise Karlsnes har fått den siste finaleplassen i MGP. Yay! Endelig litt rettferdighet i verden.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #277 Skrevet 11. februar 2012 Det blir spennende hvem som vinner i kveld! Hvem heier dere på? Jeg håper TOOJI vinner!!
MissDesiree Skrevet 11. februar 2012 #278 Skrevet 11. februar 2012 Jeg heier på Nora Men er nok redd for at det er en stor sjans for at Plumbo går av med seiren
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #279 Skrevet 11. februar 2012 Jeg mener at Reidun har den beste sangen, at Nora har den beste stemmen, at Tooji har størst sjanser internasjonalt, og at Plumbo vinner.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #280 Skrevet 11. februar 2012 Vi må jo stemme på den som vi tror kan gjøre det best i den internasjonale finalen. Og jeg tror Tooji er den eneste som kan slå an der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå