Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, hvem var de mennene der? MGP-klubben? :P

Skrevet

Nora er flink! Likner litt på Islandske jenta for et par år siden. Men noen burde ha bundet hendene hennes fast! :D

Skrevet

Jeg synes Nora synger kjempefint! Men jeg er litt usikker på hvor lurt det er å sende en ballade til Europa...

• Liker 1
Skrevet

Nora; fin dame, flott sang, men sanker nok ikke særlig poeng utenlands er jeg redd.

Skrevet

Haha, hvem var de mennene der? MGP-klubben? :P

Hehe, ja. Og som om de bryr seg om cleevegen :gjeiper:

Skrevet

Hørtes ut som noe fra en Disenyefilm, den sangen til hun Nora.

Gjest Thessie!
Skrevet (endret)

Nora er flink, men KJEDELIG! Det skal være liv i mgp-sanger.

Endret av Thessie!
Skrevet

Nora har jo en helt nydelig stemme :) Og er sinnsykt pen, hun ser mye eldre ut enn hun er. Men som dere andre sier, litt skummel sang å sende videre med tanke på konkurransen ja.

• Liker 1
Skrevet

Nora er flink. Men sangen minner meg så innmari om Somewhere over the rainbow. Flere av setningene i den er ganske like.

Ballader slo ikke noe særlig an i fjor, så kanskje det gjør det i år?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Nora er flink, men KJEDELIG! Det skal væreliv i mgp-sanger.

Tja, det hender at ballader når langt i finalen da.

Skrevet

Hehe, ja. Og som om de bryr seg om cleevegen :gjeiper:

Hahaha, nei, det har du kanskje rett i :P

De er nå søte da :)

• Liker 1
Skrevet

Nora må vinne, ihvertfall over Plumbo. Men Tooji er vel kanskje den som burde vinne med tanke på den internasjonale finalen.

Skrevet

Nora er flink. Men sangen minner meg så innmari om Somewhere over the rainbow. Flere av setningene i den er ganske like.

Ballader slo ikke noe særlig an i fjor, så kanskje det gjør det i år?

Var ikke det en ballade den sangen som vant?

Skrevet (endret)

Mulig det.. jeg så ikke hele.. For da skulle Vinni synge på TV2.. Bare stress dette her :fnise: Dumme PVR boks som ikke funker.

:ler:

..sailing.... :fnise: ALT er bedre enn Plumbo i mine ører. Det blir altfor sidreva.

Å, tusen takk! :smilbla:

Jeg synes Nora synger kjempefint! Men jeg er litt usikker på hvor lurt det er å sende en ballade til Europa...

Enig!

Jeg har vasket håret mens Malin og Plumbo sang, men nå er jeg på plass igjen. :fnise:

:popcorn:

Endret av loffen
Gjest Thessie!
Skrevet

Tja, det hender at ballader når langt i finalen da.

Men jeg synes at det skal være litt liv i mgp, og synes ikke ballader hører hjemme i denn konkurransen.

Skrevet

Syns dette rockebandet hermer etter de finske, som jeg ikke husker navnet på nå,hehe. Stemmen iallefall.

Skrevet

hmm, har litt blanda følelser ang. Carbburettos... De er egnetlig litt kule, men om de kommer noe særlig langt (om i det hele tatt til) i finalen er jeg svært usikker på...

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Men jeg synes at det skal være litt liv i mgp, og synes ikke ballader hører hjemme i denn konkurransen.

Det er jeg enig i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...