Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, fanken, nå gikk jeg glipp av disse rockerne.. Har hørt den på radio - og mener å huske jeg likte den. I eurovision sammenheng kan den gå begge veier. Enten veldig bra eller veldig dårlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke det en ballade den sangen som vant?

Det var kanskje det :klo: Husker bare at land som Irland og.. ehh.. var det ikke en 5-6 land som hadde ballader som gjorde det dårlig.. Eller blander jeg kanskje med året før jeg :klo:

Skrevet

Off nei, ikke Bobby Bare i MGP.

• Liker 2
Skrevet

Det var kanskje det :klo: Husker bare at land som Irland og.. ehh.. var det ikke en 5-6 land som hadde ballader som gjorde det dårlig.. Eller blander jeg kanskje med året før jeg :klo:

Joda, det stemmer det. Det var mange balader som var fine (i motsetning til den som vant!) som gjorde det dårlig. Og det som vant var bare kjempefæl sang! Kan nesten begynne å lure om de betalte for å vinne :fnise:

Skrevet

Uff, håper ingen stemmer på den køntrisangen. :eseh:

• Liker 1
Skrevet

Off nei, ikke Bobby Bare i MGP.

Hehe, synes den er koselig :)

Gjest Thessie!
Skrevet

Den sangen som kommer nå er forferdelig! Merker at det er veldig få sanger jeg liker i år. Hvorfor har vi ikke bedre bidrag med? Vi har da virkelig noen bra sangere og låtskriver i Norge, hvorfor er det ingen av dem som vil vise seg?

Skrevet

Uff, denne her liker jeg ikke i det hele tatt.. Fint budskap, men...

• Liker 2
Skrevet

Håper ingen stemmer på de barna som er på scenen nå. Falskt og norskt :forvirret:

• Liker 1
Skrevet

Den sangen som kommer nå er forferdelig! Merker at det er veldig få sanger jeg liker i år. Hvorfor har vi ikke bedre bidrag med? Vi har da virkelig noen bra sangere og låtskriver i Norge, hvorfor er det ingen av dem som vil vise seg?

Nei, det kan vi jo bare lure på!

Den her er jo helt talentløs. :roll:

Å, hun jenta burde i alle fall ikke vært med. Nå ble det enda verre. :fnise:

Skrevet

Hehe, synes den er koselig :)

Sangen er grei og koselig nok, men ikke i MGP.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Håper ingen stemmer på de barna som er på scenen nå. Falskt og norskt :forvirret:

OG så er refrenget sykt likt en Erik og Kriss sang. Men husker ikke akkurat hva den heter.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Forresten, litt OT, men jeg så en dokumentar på en svensk kanal om Eurovision i østblokkland.

I Aserbajan (skrev jeg det riktig tro?) kom faktisk polititet på døra til noen som hadde stemt på ett-ellerannet land jeg ikke kommer på hva er (men som Aserbj er i konflikt med) og banket opp de som hadde stemt osv.. SYKT!

Og sorry, skikkelig dårlig forklart... :sjenert:

Denne Sammen-sangen liker jeg litt. Den har jo et godt budskap, og jeg fenges hvertfall. Men får de ha med seg alle disse koristene på scenen hvis de går videre til Eurovision da? Det er en regel om max 5 eller 6 på scnenen.

Endret av Mynona-83
Skrevet

Sangen er grei og koselig nok, men ikke i MGP.

Nei, sant!

Synes i grunn det er bare Tooji som kan representere Norge i Baku. Resten kommer til å falle rett gjennom...

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes den engelske biten er klein.

Var den engelske delen med i delfinalene? :klo:

Skrevet

Jeg synes den engelske biten er klein.

Jeg synes hele sangen er klein..

Skrevet

Dauer av moovsa til hun Sammen-dama. Litt vel mye knekk i knea kanskje?

• Liker 3
Skrevet

Dauer av moovsa til hun Sammen-dama. Litt vel mye knekk i knea kanskje?

Mangler bare en sæggebukse ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...