Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nja. Syns ikke det blir riktig å stemme på noen BARE fordi den har best sjangs internatsjonalt hvis man egentligb ikke kan fordra sangen.

Men jeg håper at Tooji vinner ikveld. Hvis ikke han vinner bør Reidun vinne. Men Plumbo vinner sikkert, og da kommer vi ikke langt. Sangen er altfor intern og slår bare ann i Norge, også er den jo på norsk da. Er også litt bekymret for at Bobby Bare vinner..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi må jo stemme på den som vi tror kan gjøre det best i den internasjonale finalen. Og jeg tror Tooji er den eneste som kan slå an der :)

Nei, det må vi da ikke? Selv ville jeg stemt på den jeg liker best, selv om jeg ikke tror utlendingene forstår den. MGP er ofte minst like morsomt å se på etter at Norge er slått ut. Da slipper man å skjemmes den stunden. :gjeiper:

Skrevet

Hvis NRK var opptatt av å gjøre det best mulig internasjonalt, burde de ikke ha tatt med sanger fra mer "folkelig" norsk sjanger, som Plumbo og den andre køntrisangen. Man vet godt at sånt slår an her hjemme og ikke ute. DDE hadde sikkert gått rett til topps om de hadde deltatt. Men tror ikke øst-europa hadde blitt like begeistret av stussen til Bjarne Brøndbo.

Skrevet

Er ikke målet med konkurransen å vinne internasjonalt da? :klo:

Skrevet

Tror nok dessverre at Plumbo vinner i kveld.. Joda, låten er fengende den, men de kommer virkelig ikke langt internasjonalt med den!

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Tror nok dessverre at Plumbo vinner i kveld.. Joda, låten er fengende den, men de kommer virkelig ikke langt internasjonalt med den!

Det er nok en viss fare for det ja. :(

Jeg tror faktisk de hadde kommet lengre internasjonalt med Møkkamann. Teksten er jo fortsatt på norsk, men melodien er mer fengende. Syns jeg.

Skrevet

Hvis Plumbo vinner så sier jo det litt om nordmenns (de som stemmer i MGP) musikksmak :klaske:

• Liker 4
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Og det var Per Sundnes (og NRKs) forsøk på å få folk til å ikke stemme på Plumbo :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Håper ikke at Plumbo går videre.

• Liker 1
Skrevet

Herreguuuuud, Tooji ser så kvalm ut. Hva skjer med den hetta?

• Liker 2
Skrevet

Og det var Per Sundnes (og NRKs) forsøk på å få folk til å ikke stemme på Plumbo :fnise:

fikk det ikke med meg. hva sa han?

tror forresten vi må sende toji for å ha noen sjanse.

Skrevet

Da ligger mobilen klar til å brukes for å stemme på Plumbo. Krysser fingrene (bortsett fra mens jeg stemmer selvsagt) for at de vinner i kveld :danse:

• Liker 2
Skrevet

Herreguuuuud, Tooji ser så kvalm ut. Hva skjer med den hetta?

Assassin's Creed-inspirert kanskje? :vetikke:

Gjest Thessie!
Skrevet (endret)

Heier på Toojie, tror jeg. Husker ikke alle bidragene. Men bidraget hans virker veldig typisk øst-europeisk, og jeg tror vi kan få noen poeng både derfra og resten av europa.

Endret av Thessie!
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

fikk det ikke med meg. hva sa han?

tror forresten vi må sende toji for å ha noen sjanse.

Jeg husker ikke akkurat, men han fik spørsmål om hva vi burde tenke på når vi stemte. Og da sa han at vi må huske at vi har bare ett venneland, og det er Sverige. Ellers er det østblokklanda vi må imponere. Sier seg nesten selv at Plumbo ikke har noe å bidra med der.

Skrevet

Jeg husker ikke akkurat, men han fik spørsmål om hva vi burde tenke på når vi stemte. Og da sa han at vi må huske at vi har bare ett venneland, og det er Sverige. Ellers er det østblokklanda vi må imponere. Sier seg nesten selv at Plumbo ikke har noe å bidra med der.

Nå kjenner jeg tilfeldigvis en del mennesker fra et par av disse østblokklanda, og overraskende mange likte Plumbos bidrag svært godt :)

Plumbo har så absolutt noe å bidra med. Om man selv liker dem eller ei blir noe annet.

• Liker 2
Skrevet

Åh, hvem har kledd på Lise Karlsen?! Hoftene hennes ser 3 ganger breiere ut, enn det de egentlig er... Blir helt distrahert av klærene hennes... :snurt:

• Liker 1
Skrevet

Lise Karlsnes er dååårlig.

Sangen, dansen, klærne. Ikke skjønner jeg hva hun synger om og om igjen heller. :fnise:

'We could be..what?'

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...