Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer i hverdagen!


Gjest LonelyAngel

Anbefalte innlegg

Gjest Levitate

ugh. Morsomt? Så harry han høres ut >.< "Skampuler" man fortsatt folk ute i distriktene altså? haha.

Får virkelig unnskylde at vi er for harry for deg. :fnise: Hver sin humor, vet du.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg overhørte noen studenter som snakker om hanukkah. De begynte å snakke om Israel, og da utbryter hun ene; "What? Israel is real? I thought it was a fucking made up country!"

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhørt:

Jeg skal få meg tatovering under puppen, sånn at naturen gjemmer den når jeg blir for gammel til å ha en.

:fnise:

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhørt:

Jeg skal få meg tatovering under puppen, sånn at naturen gjemmer den når jeg blir for gammel til å ha en.

:fnise:

Det var faktisk ingen dum idee! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Overhørt:

Jeg skal få meg tatovering under puppen, sånn at naturen gjemmer den når jeg blir for gammel til å ha en.

:fnise:

Det var dagens! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr i reolen for mel og kakeblandinger på bunnpris ropte til kompisen "Døøh, kor har de egentlig kondomene?", mens han sto og holdt på en pose med ferdig pizzabunn. Veldig lyst til å svare han med "i allefall ikke der" :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ugh. Morsomt? Så harry han høres ut >.< "Skampuler" man fortsatt folk ute i distriktene altså? haha.

Javisst skampuler vi!

Så sant vi i bygdeNorge har tid blant kuvelting og fjøsstell.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen og jeg var på spillkveld hos ei venninne. Vi spilte carcassonne med et par utvidelser, der ene figuren vi bruker regnes som "to" knekter. Under en pause går jeg bort til han og setter meg på fanget hans. Vi koser litt, mens han holder armen rundt livet mitt. Plutselig utbryter han "hvor har du toern din hen?!?". Det ble stille litt før jeg spruter ut i latter og sier "har du virkelig ikke fått med deg det enda??". Det ble en god latter rundt bordet da :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hendte min svigesøster når vi var hjemme hos foreldrene hennes (og min manns, altså mine svigeforeldre). Hun hadde med seg daværende kjæreste og han var ikke akkurat den med det fineste språket. De snakka dessuten grådig stygt til hverandre på gøy hjemme. Så gikk han ut på kjøkkenet for å hente seg kaffe. Svigesøster roper ut om han ikke kan ta med seg kaffe til henne også. På tull roper han da ut mens han stikker hue ut i stua der jeg, kjæresten min, søsteren deres med kjæreste og foreldrene:

"Det kan du gjøre sjøl, di jævla fitte!"

Det ble en liten pinlig stillhet da, ja..

HAHAAA, høy latter her i stua nå gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-klassing som lærer alfabetet? Er ikke det litt sent? :popcorn:

Hva gjorde de i første klasse om de lærer alfabetet i andre?

På Steinerskoler f.eks begynner man i andre klasse. Jeg har aldri gått i første :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på badet og tar kveldsstellet med min 4 år gamle datter. Da hun tar av seg strømpebuksa merker jeg at hun har skrevet navnet sitt med tusj på ene foten.

Jeg: "Har du skrevet navnet ditt på foten?"

Hun: "Ja, for da vet alle at det er meg." :fnise:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en vennine snakket om bunader, husker ikke helt hva jeg sa til å begynne med, men presterte å si "staken" på bunaden istedet for "stakken". Lo godt etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren i går da vi la oss for natta: "Ååh, du e så go å ta på i mørkna....... Øøøøøh æ meine..." (Han oppdaget plutselig hva han hadde sagt :P )

-Noe som resulterte i høylydt latter fra oss begge xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowLeopard

Jeg var vikar i en klasse for noen uker siden. De yngste hadde skidag, resten hadde vanlig skole.

- Går DU på do? Jeg trodde ikke lærere gikk på do, jeg! (sjokkert 2.klassing)

- Bor du også på skolen om natten? (samme 2.klassingen tror lærerne bor der om natten)

- Jeg som trodde at ordene skrev seg selv (3.klassing om skrivetrening)

- Mamma'n min sier at det er nå jeg alltid må på do. Vet du hva, jeg må ikke tisse enda (2.klassing akkurat fullt påkledd før skitur. Hadde han et poeng??)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

2-klassing som lærer alfabetet? Er ikke det litt sent? :popcorn:

Hva gjorde de i første klasse om de lærer alfabetet i andre?

Det er 29 bokstaver i alfabetet og på noen skoler gjøres bokstavinnlæringa veldig nøye, ved at de f.eks bruker to uker på å jobbe grundig med hver bokstav, dog ikke i alfabetisk rekkefølge. Siden et skoleår er på 38 uker (?) så kommer de seg ikke gjennom alle bokstavene i førsteklasse, men må også bruke mye av det neste året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er 29 bokstaver i alfabetet og på noen skoler gjøres bokstavinnlæringa veldig nøye, ved at de f.eks bruker to uker på å jobbe grundig med hver bokstav, dog ikke i alfabetisk rekkefølge. Siden et skoleår er på 38 uker (?) så kommer de seg ikke gjennom alle bokstavene i førsteklasse, men må også bruke mye av det neste året.

Men B er den andre bokstaven i alfabetet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Det er 29 bokstaver i alfabetet og på noen skoler gjøres bokstavinnlæringa veldig nøye, ved at de f.eks bruker to uker på å jobbe grundig med hver bokstav, dog ikke i alfabetisk rekkefølge. Siden et skoleår er på 38 uker (?) så kommer de seg ikke gjennom alle bokstavene i førsteklasse, men må også bruke mye av det neste året.

Men B er den andre bokstaven i alfabetet..

:)

Men nå skal jeg prøve å spore tråden inn igjen her ved å komme på et eller annet gullkorn fra hverdagen! Fortsettelse følger.... (så fort jeg kommer på noe)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowLeopard

Men B er den andre bokstaven i alfabetet..

Ungene lærer ikke nødvendigvis alfabetet i "rett rekkefølge", de lærer gjerne de bokstavene med "enklest lyder" først, noe som betyr at de ikke MÅ ha lært B veldig tidlig.

Nok sidesnakk, give me more hverdagskommentarer! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Hørte en jævla bra en på skolen for litt siden. Vi har en utvekslingsstudent i klassen som er tysk og hun fikk 6 på en prøve. Må nevnes at hun er veldig flink i norsk.

Hun: Se, jeg fikk 6!

En jente som fikk 3: Hva faen, du kan ikke få 6, du er ikke norsk engang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...