Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer i hverdagen!


Gjest LonelyAngel

Anbefalte innlegg

Hater kommentaren:'Ta deg sammen!'

Blir stort sett gitt av folk som ikke har peiling på hvordan andre har det. Og blir oftest gitt til noen som har det kjipt i forveien.

Det blir gitt av folk som har et veldig lite hjerte og som jeg vill kalle dårlige medmennesker.

Eh, hæææ?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk en periode veldig ned i vekt, uten at legen min fant ut av årsaken.

Etter en legetime ringer jeg samboeren min litt fortvilet, og forteller at jeg nå veier 48 kg og at jeg skal til gastroskopi for å sjekke om det er noe galt i magen.

Da presterer han å si: er ikke det bra da? Det kunne jo vert omvendt..

Altså, han var ikke bekymret for helsa mi, men glad for å ha en radmager kjæreste.. :kjefte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Han: teen er for svakt trukket, smaker vann jo!

Jeg: er jo bare å putte egget tilbake i vannet da

Han: ÆSJ

Jeg: hø..? Du brukte det jo for to sekunder siden?

Han: åååjaaaa, du snakker om te-egget i metall?! Jeg trodde du mente et ekte egg! Æææsj!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en ny jakke i dag, og viser den stolt frem for kjæresten.

Han: Skeptisk blikk

Jeg: Syns den var fin jeg?

Han: Joa...den var jo fin...men minnet den ikke veldig om en sånn uteliggerjakke??

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en ny jakke i dag, og viser den stolt frem for kjæresten.

Han: Skeptisk blikk

Jeg: Syns den var fin jeg?

Han: Joa...den var jo fin...men minnet den ikke veldig om en sånn uteliggerjakke??

Pisser nesten på meg :fnise:

Sånne "koselige" ting kan kjæresten min også finne på å si! Tror ikke de har så mye mella øra til tider :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i dag kjøpt meg nye jeans. Jeg snudde stussen til min kjære når han kom gående og sa: Synes du rompa mi var fin i denne buksa?:-) i mens jeg rista på stussen og smilte..

Han svarte: ja ...faktisk!

hehe faktisk?? WTF?

Han ble litt rar i trynet av hva han selv hadde sagt og sa fort: Jeg bare tulla..!!

uff! Håpløst....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på en til. Jeg og en jeg var sammen med før var på ferie, og jeg lå og duppet fornøyd i bassenget.

Jeg: Se så flink jeg er til å flyte!! :hoppendeglad:

Han: Ja fett flyter jo godt det da. :klaske:

Jeg: :sjokkert::sinna::kjempesinna:

Han: :haar:

Vi: :krangle:

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Jeg: Mamma og pappa har sagt at de kommer til å drepe personen som eventuelt setter en ring på fingeren min før jeg er 18 år gammel. True story.

Han: Det var før jeg kom inn i bildet, det! Jeg er så koselig at det er neste litt ekkelt.

Selvgod kjæreste er flott, det. Haha. :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søteste søster kom med denne kommentaren en mørk høstkveld da det plasket ned, det va torden og lyn, og vi va på vei hjem fra fjellet. Vi kjørte inn på fergen, i det den skulle gå gikk ALLE lysene av, søs utbryter:

"Slår de av lyset sånn at lynet ikke skal se oss?" :skratte:

Historien blir vel enda bedre med tanke på at hun var godt over 20 :fnise:

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Min søteste søster kom med denne kommentaren en mørk høstkveld da det plasket ned, det va torden og lyn, og vi va på vei hjem fra fjellet. Vi kjørte inn på fergen, i det den skulle gå gikk ALLE lysene av, søs utbryter:

"Slår de av lyset sånn at lynet ikke skal se oss?" :skratte:

Historien blir vel enda bedre med tanke på at hun var godt over 20 :fnise:

:ler: hun har sikkert lært at man må gjemme seg for lynet ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nettopp en fantastisk med romvenninnen min her! Vi snakket om to karer som heletiden prøver å overgå hverandre. Denne gangen va det størrelsen på utstyret og hvem som va best i sengen...

Meg: Herregud, kan de ikke bare ta seg en fektekamp?! (med tilhørende håndevegelser nede ved skrittet)

Henne: Måtte den beste pikken vinne! (selvfølgelig med skikkelig innlevelse og ekstra høyt)

:skratte:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min niese på syv år under frokosten mens jeg spiser knekkebrød "tante du ser ut som en kanin for du har så lange tenner". Jeg har store fortener, jeg har det så jeg kunne ikke annet enn å le og passer på å minne henne på denne kommentaren nå etter ti år til hennes forargelse.

Samme jenta sa "tante du har så hårete tær, du kan ikke gå ut sånn da vil alle le av deg". Da var hun ga på samme alder og var blitt opptatt av at alle damer skal barbere beina. Hun var ordentlig bekymret i stemmen og mente det egentlig bare veldig omsorgsfullt. Og nei, jeg har ikke så enormt hårete tær altså.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme jenta sa "tante du har så hårete tær, du kan ikke gå ut sånn da vil alle le av deg". Da var hun ga på samme alder og var blitt opptatt av at alle damer skal barbere beina. Hun var ordentlig bekymret i stemmen og mente det egentlig bare veldig omsorgsfullt. Og nei, jeg har ikke så enormt hårete tær altså.

Haha, minner meg om den gangen pappa var bortreist og jeg derfor lå på hans plass i mamma og pappas seng. Mellom meg og mamma lå yngstebroren min som sikkert var tre-fire på den tiden. Han var veeeldig glad i å stryke folk på ryggen (de han var glad i, altså), så jeg fikk da litt kos der jeg lå. Etter en bitteliten stund sier han oppgitt:

Nei, du har jo omtrent like mye hår på ryggen som pappa, så nå gidder jeg ikke å stryke mer! Du kan heller stryke meg!

Jeg var 14, og hadde ikke mye hår på ryggen. Ble faktisk litt fornærma :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

søsknene mine og jeg (vi er 3 stk) er født med akkurat 1 år mellom hver av oss....

en dag spurte jeg pappa hvorfor i huleste de gadd få 3 unger så tett innpå hverandre...

"Vi hadde ikke TV" sa han.

hahahaha!

og når moren min hadde blitt gravid for første gang.... så skulle også onkelen min (broren til pappa) få unge.

Så onkelen min hadde ring til pappa; "Du skal bli onkel!"

Pappa: "Jeg skal bli far!"

Onkel: "Nei jeg skal bli far!"

Pappa: "Nei jeg skal bli far, du skal bli onkel"

Begge to var like glade og ivrige og ganske forvirra da begge skulle bli onkler og fedre :P

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooooooh jeg har enda en...

satt barnevakt for lille Ola på 3-4 år. Han skulle vaskes og legges, og sto naken på baderomsgulvet litt mens jeg fant bleie og klær...

Så han står og tar seg på tissen og ser ganske lei seg ut. Så utbryter han: "Jeg har så liten tiss!"

Meg: "Jaha? (lo godt inni meg) Så du vil ha større tiss du da?"

Ola: "Jeg vil ha sånn tiss som pappa har!"

Stakkars gutten. Jeg måtte bare løpe ut av badet og ta en pause for å le. Men jeg forsikra han om at tissen hans kom til å bli større når han ble eldre!

Endret av otilie
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest snoopy_93

Jeg og kjæresten sitter hos meg og skal spise burgere. Vi var nesten ferdig med å spise og satt å kysset litt og så litt film. Så plutselig ser han på meg med et alvorlig blikk og sier med innlevelse "Vi glemte sylteagurken!" :fnise: Han mente det fult og helt også!

En annen gang når vi lå på senga begynte han å bite meg. (han pleier å gjøre det for å være morsom/irriterende) Så biter han meg på låret og jeg kvikner til og sier skikkelig seriøst "Ikke bit! Du kan få en klem!!"

Begge gangene raser vi sammen i latter begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min jeg digger denne tråden!

Min søster hadde nettopp hørt ordet "mensen" og gikk rundt og spurte om menn hadde "damsen" siden damene hadde "mensen", gjerne mens hun pekte på random folk og spurte høylydt "Har hann damsen?".

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen gang når vi lå på senga begynte han å bite meg. (han pleier å gjøre det for å være morsom/irriterende) Så biter han meg på låret og jeg kvikner til og sier skikkelig seriøst "Ikke bit! Du kan få en klem!!"

Det er lite som er så herlig som å bite på en dame! :rodmer::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtale mellom sønnen min på 11 år og sjåføren på skolebussen:

Sønn: "kan du stoppe så jeg kan gå av der borte ved huset mitt"? (200 meter unna forrige stopp der mange barn går av)

Sjåfør i sur tone: "dø, dette er ikke noe vanlig taxi, altså"

Min sønn, snusfornuftig: "Husk på at du er i et serviceyrke"

:fnise:

:hoho:

gullkorn fra barndommen, vi er på et bakeri, mamma spurte etter en type brød. Damen bak disken sa at hun kun hadde nedfryst igjen, men at hun kunne hente en til oss. Min yngste bror, meget fornærmet:

Men du må jo gidde å bake brød til oss! Jeg vil ikke ha isbrød!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...