Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer i hverdagen!


Gjest LonelyAngel

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel

Fyr løs med dumme/morsomme/sanseløse kommentarer du har fått høre i hverdagen som du ikke glemmer med det første! :jepp::fnise:

Jeg fikk høre en i går av kjæresten min!

Han: "Jeg elsker deg...søndagsjenta mi"

Søndagsjenta mi? Er det en mandagsjente også da? :fnise:

Endret av LonelyAngel
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

Kommer nok med noe juicy her etterhvert, Mr. Piff har en tendens til å si mye rart :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne er ikke så morro, men den vil jeg alltid huske. Historien rundt var at jeg hadde en tøff tid, med blant annet en grusom kjærlighetssorg med div dritt titt og ofte fra eksen. Jeg fikk kontakt med en tidligere kamerat og en dag sa han at han så jeg trengte en klem. Mens vi klemte sa han så: "Slapp av jeg skal ikke slippe". Der og da var dette det beste som kunne ha hendt meg, jeg kunne slappe av og glemme alt rundt meg et lite øyeblikk i hans armer. Dessverre var vi alt for forskjellige så vi mistet kontakten igjen. Men akkurat de ordene hjalp meg gjennom mange tunge dager.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg hadde et nytt plagg som jeg hadde kjøpt på salg i str xl. Vanligvis bruker jeg str s/m.

Jeg sier til kjæresten: Gjett hvilken str dette er da!

Han: hmm, vet ikke..

Jeg: xl!

Han: Sitter som et skudd, da!

Ehm. Jo, takk?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakka med svigerfar i telefonen og han snakket om svigermor:

Han til meg: "Hun er på kjøkkenet skjønner du. Der hvor hun hører hjemme. Hoho (Han prøvde å være litt vittig.)

Svigermor roper tilbake: NEEEI, JEG ER PÅ SOOOOVEROOMMET!

Da ble det en pinlig stillhet. Jeg og svigerfar skjønte tegninga over hva som kunne vært morsomt og si, men vi lot det ligge begge to. Hihi.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg: du har så sykt blå øyne

Han: ja, dine er sånn.. ubestemmelig farge, litt av alt liksom, de er litt bæsjefarga.

Jeg: :filer:

-

Mobilen til pappa ringer mens pappa tar oppvasken, det er kjæresten hans.

"Heii, så fint at du ringte, jeg stod nettopp og tenkte på deg.. Ja, du skjønner, jeg tok oppvasken.."

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveden min og jeg pratet om hvorfor vi var sammen med hverandre i dag.

Han: Du er så chill.

Jeg: Er JEG chill?

Han: Ja, altså, du kan rage litt iblant.

Jeg: "Rage"?

Han: Ja, altså, innimellom er du som en hamster som sprekker.

JA, OK??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveden min og jeg pratet om hvorfor vi var sammen med hverandre i dag.

Han: Du er så chill.

Jeg: Er JEG chill?

Han: Ja, altså, du kan rage litt iblant.

Jeg: "Rage"?

Han: Ja, altså, innimellom er du som en hamster som sprekker.

JA, OK??

Huffda. Fjorten år og forlovet? :sjenert:

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HollyDolly

Hehe.. Jeg hadde et nytt plagg som jeg hadde kjøpt på salg i str xl. Vanligvis bruker jeg str s/m.

Jeg sier til kjæresten: Gjett hvilken str dette er da!

Han: hmm, vet ikke..

Jeg: xl!

Han: Sitter som et skudd, da!

Ehm. Jo, takk?

mannfolk :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda. Fjorten år og forlovet? :sjenert:

Tenker du på utsagnet hans? Vi er strengt talt 22 og 23, men man skulle vel i grunn tro at vi var ti år yngre til tider :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen: "Man leker ikke taco"

Mannen: "Det var mange smuler i en flekk!" (Jaha ja!)

Mannen på nesten første date: "Du er ikke så bustete til å være deg!"

Meg: "Jo, eh, takk.."

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjøpt sånn duftgreie til leiligheten, og kjæresten min gikk rundt og sprayet med denne. Jeg og bestevenninnen min satt i sofaen, og jeg tenkte ikke noe særlig siden jeg var litt opptatt:

Jeg: Kan du slutte å sprute overalt?

Han: Det var IKKE det det du sa i natt! :lur:

...

Dette er ikke akkurat en "kommentar", men noe som skjedde. Kjæresten min og jeg hadde besøk av en god kompis, og de spilte PS3 mens jeg halvsov på sofaen. Til slutt valgte jeg å legge meg siden jeg var trøtt, så jeg la meg. Etter en times tid kommer kjæresten min og legger seg. Så begynner han å kose på meg, og det ene leder til det andre.. Fantastisk sex i litt over en time, hvor jeg også presterer å være litt høylytt. Så ber han meg hente sigarettene hans på stuen, så jeg slenger på meg morgenkåpa og går ut i stuen med bustete hår og skikkelig "jeg har nettopp hatt sex look".

Når jeg kommer inn i stua ligger kompisen vår der!! Jeg kvepper til, tramper tilbake til soverommet, river opp døren og ser rett på min nakne kjæreste som ligger å ser på meg med et "høh?" blikk. Så setter jeg i: DU KUNNE SAGT AT HAN LIGGER PÅ SOFAEN!!! Hva faen, nå har jeg ligget å stønnet og skreket i en time også ligger han der å hører på alt!?

Kjæresten min får latteranfall, mens jeg står der og rister på hodet og er direkte fortvilet. Lister meg tilbake til stuen, henter sigarettene og legger på sprang når kompisen til slutt begynner å hoste. Haha, liker ikke det at det er folk i naborommet når vi har sex. :snurt:

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Haha! Mange morsomme :fnise:

Kom på en;

Jeg hadde vært i byen å handlet og kommer hjem strålende fornøyd med dagens fangst. Kjæresten min spør hva jeg har kjøpt og jeg viser gledelig frem undertøyet jeg har kjøpt.

Det første som kom ut av munnen hans var: "Er ikke den BH'en litt i det største laget?" :klo:

:glare:

Endret av LonelyAngel
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...