Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer i hverdagen!


Gjest LonelyAngel

Anbefalte innlegg

Gjest *dragoon*

Haha, den med bach som var født i mach fikk meg til å le så jeg vekka samboeren. :D

Og apropo han: I fjor sommer skulle vi handle noen småting på butikken og bestemte oss samtidig for å kjøpe oss hver vår is som vi kunne kose oss med i varmen.

Etter å ha stått en stund ved isdisken og diskutert hva vi hadde lyst på plukka vi isen med oss og gikk til kassa. Jeg gikk til enden av båndet for å pakke ned mens han betalte og signaliserte til han at vi måtte ha et par poser.

"Ja også to is da" sa han til kassadama og la slettes ikke merke til at han hadde sagt noe feil. Jeg måtte bare holde meg fast til kassa for ikke å dette sammen av latter.

Kom også på en annen episode nå som skjedde før vi fikk vårt eget sted:

Samboer: Leter etter meg og hører plutselig at dusjen er på. Braser da inn på badet og sier: "Hallo?"

Min søster: "...hei?"

Samboer: "Jasså det er her du er??"

Min søster: "eeeh... Ja??"

Samboer: "øhm.." Han skjønner endelig at det faktisk ikke er meg bak forhenget og løper ut av badet og inn på rommet vårt hvor jeg befinner meg og eksploderer i latter når jeg skjønner hva som var skjedd. XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skjedde under en samtale med en klassekamerat.

Meg: En gang betalte en fyr meg for å se "the Matrix."

Ham: Du vet at det kalles å være eskortepike, sant?

:flau:

Det var ikke det jeg hadde ment da, for jeg så den ikke med noen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og jeg spiller av og til wordfeud. Så sa jeg til henne at hun også kunne spille med randoms. Måtte forklare dette og si at dette er fremmede folk, levende mennesker.

Hun: Nei, det er så spooky!

Jeg: Nei, det er ikke det. Det er bare vanlige mennesker som også vil spille.

Hun: Nei, jeg tør ikke. Det er som om de titter på meg gjennom et nøkkelhull

Ah, dagens teknologi :fnise:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og mannen såg på hattar i ein butikk.

Han: Den der ser ut som ei kuse.

Eg: Ei KA sa du?

Han: Ei kuse, sånn som babyane har (!!)

Han meinte sjølvsagt kyse. Blei ikkje kjøpt noko hatt, for eg lo så fælt..:)

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fest med eksen, og når alle gikk hjem skulle vi kose oss litt.

Hadde på meg en sexy paljettkjole (syns jeg da) og siden alle vinduene var oppe for å lufte leiligheten var det ganske kaldt så jeg hadde lite lyst til å ta den av.

Han: Kan du vær så snill å ta den kjolen av..føles ut som om jeg har sex med en fisk! En fin fisk da..havfrue liksom.

Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på fest med eksen, og når alle gikk hjem skulle vi kose oss litt.

Hadde på meg en sexy paljettkjole (syns jeg da) og siden alle vinduene var oppe for å lufte leiligheten var det ganske kaldt så jeg hadde lite lyst til å ta den av.

Han: Kan du vær så snill å ta den kjolen av..føles ut som om jeg har sex med en fisk! En fin fisk da..havfrue liksom.

Hehehe

aaawww :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde her om dagen. Han er inne på badet, og det høres ut som han skal til å dusje. Telefonen hans ringer og det er hans mormor. Jeg tenkte som så at om han ikke hadde gått i dusjen enda så kunne han svare henne kjapt på det hun lurte på.

Jeg: Skal du dusje?

Han: Hæ?

Jeg: Skal du dusje??

Han: JEG HAR TATT JO TATT EN BANAN!!

Øhm, javel. Noe med det at man ikke skal bade (dusje i dette tilfellet) når man har spist? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hendte min svigesøster når vi var hjemme hos foreldrene hennes (og min manns, altså mine svigeforeldre). Hun hadde med seg daværende kjæreste og han var ikke akkurat den med det fineste språket. De snakka dessuten grådig stygt til hverandre på gøy hjemme. Så gikk han ut på kjøkkenet for å hente seg kaffe. Svigesøster roper ut om han ikke kan ta med seg kaffe til henne også. På tull roper han da ut mens han stikker hue ut i stua der jeg, kjæresten min, søsteren deres med kjæreste og foreldrene:

"Det kan du gjøre sjøl, di jævla fitte!"

Det ble en liten pinlig stillhet da, ja..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Korleis klare den vetle gule kyllingen å gå med de svære kyllinglåra" ? :skratte:

:opplyser:

Kyllingene er bare 5- 6 uker når de slaktes. De er ennå bare små fugleunger – allikevel har de nådd en vekt på nesten dobbelt så mye som den vekten en urhøne ville oppnådd som fullt utvokst. Dagens kyllinger oppnår denne vekten tre ganger så raskt som ”produksjonskyllinger” i 1925. (EU Scientific Commitee on Animal Health and Animal Welfare, march 2000) Denne abnorme fysiologien, kombinert med et miljø hvor naturlig adferd og bevegelse ikke tillates, fører til sykdom, skade og lidelse.

Hva er så morsomt med det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra i går kveld.

Jeg kommer hjem fra trening, forholdsvis umotivert og sliten. Vrenger av meg klærne og er på vei inn i dusjen.

Han: Nå hvordan synes du det går med treninga?

Jeg: Synes ikke det hjelper, føler meg skikkelig fet og dvask (som sagt var veldig sliten og umotivert)

Han: Neida, kom nå (vinker meg bort foran speilet)

Så står vi nå der og ser på kroppen min

Han: Du er jo ikke sånn..(tenkepause)..tjukk da..

:sukk: Ehe, nehei? Takkskalduha!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er på jobb.

Han: Gleder meg til å komme hjem, har bare lunken saft her. Trenger noe ordentlig å drikke!

Meg: Koser meg med en herlig, iskald Urge Intense jeg.

Han: Så heldig du er.

Meg: Og det står to iskalde energidrikker i kjøleskapet og venter på deg.

Han: Skjerp deg eller så skampuler jeg deg så hardt to dager på rad at du ikke greier å gå.

Meg: Er også en uåpnet Cola i kjøleskapet..

Han: Nå blir det sexnekt.

Meg: Samt en Cola til og en stor flaske Urge. Alt iskaldt og bare mitt!

Han: Sexnekt på livstid, fy faen!

Hehe, var morsomt å høre hvor irritert han ble. :fnise:

ugh. Morsomt? Så harry han høres ut >.< "Skampuler" man fortsatt folk ute i distriktene altså? haha.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min, jeg og ei venninne av meg var ute å gikk i en handlegate i Kristiansand. Jeg stakk innom for å gjøre noen ærend, og når jeg kommer ut holder de på å knekke av latter. Da hadde det gått forbi en dame som hadde snakket i telefonen. Hun hadde regelrett ropt inn i telefonen "Ja, da SMELLER det!" på ordentlig sørlandsk. Det var det eneste de fikk med seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ugh. Morsomt? Så harry han høres ut >.< "Skampuler" man fortsatt folk ute i distriktene altså? haha.

Kjæresten min sier han skal "trollpule" meg. Da vet jeg at jeg har noe godt i vente :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhørte en samtale på et jobbkurs. Vi skulle ha en øvelse og måtte ha på pustemasker (man han den inni munnen)

Hun ene som var der brakk seg. En kollega sa: jeg tror ikke du liker å suge på ting

:ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2-klassing: Pappa, i dag lærte vi en ekkel bokstav på skolen!

Pappa: Å? Hvilken da?

2-klassing: B!! For BREIVIK!!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-klassing: Pappa, i dag lærte vi en ekkel bokstav på skolen!

Pappa: Å? Hvilken da?

2-klassing: B!! For BREIVIK!!

2-klassing som lærer alfabetet? Er ikke det litt sent? :popcorn:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-klassing: Pappa, i dag lærte vi en ekkel bokstav på skolen!

Pappa: Å? Hvilken da?

2-klassing: B!! For BREIVIK!!

Uff, til å grine av :(

MEN: En episode jeg overhørte på jobben:

Mange av oss har mousetrappers (sånne altså http://www.ergonomi.no/mousetrapper-c-53.html?gclid=CJjpsrL3la4CFQFI3godXECcJQ) på jobb.

Kvinnelig kollega til mannlig kollega: "Du, kan du hjelpe meg å finne frem til dokumententet". Han kommer inn på kontoret hennes og etter 5 sekunder kommer det ut av kontoret: "Herregud, "Mari", så ekkel mus du har!" :skratte:

De samma folka etter en morsom sommerfest som endte på karaoke. Han og en annen kollega ble nærmere tvunget til å fremføre "living la vida loca", men tok det hele med med et smil og fremførte sangen til de sureste tonene. Mandagen etter river han opp døra "Mari" og synger ut i full hals "Living la vida loca", mens han vrikker på hoftene i dørkarmen. Hun ble helt rar i maska og hiver seg over telefonene for å sette den på "mute". Så med viskestemme "jeg snakker med X i direktoratet...." :skratte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-klassing: Pappa, i dag lærte vi en ekkel bokstav på skolen!

Pappa: Å? Hvilken da?

2-klassing: B!! For BREIVIK!!

Hva gjorde de i første klasse om de lærer alfabetet i andre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...