Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer i hverdagen!


Gjest LonelyAngel

Anbefalte innlegg

Mamma var gravid og spurte min lillebror som da var 4 år om hva han ønsket at det skulle bli. Så svarte han "jeg håper det blir en bil, jeg!" :fnise:

hahahahhaha jeg dør av latter;P så skjønn;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det ble sagt da jeg gikk på ungdomskolen.

meg og noen venninner gikk inn i en butikk..

plutselig roper jeg ut:DET LUKTER PIKK HER!

venninnene mine ble ganske så flaue..og jeg og etter jeg skjønte jeg hadde virkelig ropt det ut..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i England på tur med en venninne...vi skulle spørre etter en minibank.

vi snakket engelsk til han vi spurte men norsk oss i mellom,så blir litt blanding.

så sier hun: where is the litle bank?

jeg sier :Nei det heter ikke det det heter ATM.

hun: Ooh sorry i forgot my self;P

BTW I Storbritannia kan du også bruke ordene "Hole in the Wall" (Hull i veggen). Synes det er artig slang, og det er jo helt riktig om man tenker etter (utenom de som står på kjøpesentre og McD. og slikt).

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg må bare ta med min egen lille brøler fra Taekwon-do gradering for et par år siden. Alle som skulle gradere var stilt opp på en rekke, og det hersket total stillhet. Så begynner graderingsansvarlig å si noe på koreansk, som jeg klarte å oppfatte som det ordet vi sier til hverandre når vi hilser. Så jeg svarer "Taekwon(det vi svarte med)" VELDIG høyt og ragende. Problemet var at det bare var jeg som sa dette, og fikk 60 ansikt vendt mot meg... Var totalt stille i ca 10 sekund, du kunne hørt en knappenål treffe bakken der inne. Åhr,blir fortsatt flau over å snakke om dette ;) Vi hadde jo desverre en del publikum også

Ellers så har vi mormor sin. Her hjalp jeg henne med å skru opp noen komoder;

meg: Nå er du vel fornøyd ? :)

Mormor: Yes, screwboy.

- Etterfulgt av en liten tenkepause, før vi begge bryter ut i latterkrampe.

Ellers så har vi jo den uka hvor hun synes det var veldig gøy å ta på seg hetta si, for å lage sellyder(jeg hadde kommet i skade for å si at hun så ut som en sel med hetta over hodet)... Utrolig bra.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW I Storbritannia kan du også bruke ordene "Hole in the Wall" (Hull i veggen). Synes det er artig slang, og det er jo helt riktig om man tenker etter (utenom de som står på kjøpesentre og McD. og slikt).

jaa det er jo faktisk helt riktig hull i veggen er det jo;p nå er ikke jeg veldig inne på slang i england da;P men han skjønte ikke helt hva hun ville når hun ville til Litle bank;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tidlig etableringsfase så hjalp jeg en (singel) venninne med å skru sammen en veggseksjon. Det hele gikk fint lenge, til vi kom til en spesielt vrien del av seksjonen og oppdaget at selv med våre til sammen 4 hender, så ble det i grunnen for få.

Min venninne setter seg litt tilbake med skrutrekkeren i hånden, stirrer oppgitt på "mesterverket" og sukker ganske så oppgitt: " Jeg vil ha en mann!!!!" :ler:

Men da vi var ferdige med å le så klarte vi faktisk å få montert den siste delen også, uten de helt store problemene ;) .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kollega: "har du så stram hestehale at øynene dine går oppover?"

Jeg: "nei, øynene mine er akkurat like oppover som de pleier..jeg bare ser sånn ut"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en episode med drypp på sykehuset for en stund siden. Første posen med vann gikk så det rant bokstavelig talt.

Meg: I sted rant det jo inn, nå bare drypper det..?

Min venninne: Det er derfor det heter, DRYPP!!

Var flere som lo godt av den, inkl lege og to sykepleiere.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kollega: "har du så stram hestehale at øynene dine går oppover?"

Jeg: "nei, øynene mine er akkurat like oppover som de pleier..jeg bare ser sånn ut"

:skratte: :skratte: :skratte:

Jeg tror jeg hadde vært passe syrlig tilbake om jeg hadde hørt den der XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på jobb idag. i bar. en som har tegnekurs på høgskolen min var der ikveld. han er godt over 60.... han syns nå jeg virka som en interessant person og ville snakke med meg, noe som var hyggelig det.

Men så klarer han faktisk å si "Det jeg syns er så fascinerende med deg.... ja jeg la merke til det istad, det er bare så fascinerende... er at du har så faste, små, fine pupper!"

ehmmmm litt creepy :P

kommer nok ikke til å glemme den kommentaren....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på jobb idag. i bar. en som har tegnekurs på høgskolen min var der ikveld. han er godt over 60.... han syns nå jeg virka som en interessant person og ville snakke med meg, noe som var hyggelig det.

Men så klarer han faktisk å si "Det jeg syns er så fascinerende med deg.... ja jeg la merke til det istad, det er bare så fascinerende... er at du har så faste, små, fine pupper!"

ehmmmm litt creepy :P

kommer nok ikke til å glemme den kommentaren....

yæck!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på jobb idag. i bar. en som har tegnekurs på høgskolen min var der ikveld. han er godt over 60.... han syns nå jeg virka som en interessant person og ville snakke med meg, noe som var hyggelig det.

Men så klarer han faktisk å si "Det jeg syns er så fascinerende med deg.... ja jeg la merke til det istad, det er bare så fascinerende... er at du har så faste, små, fine pupper!"

ehmmmm litt creepy :P

kommer nok ikke til å glemme den kommentaren....

Kjære vene, han hadde ikke fått sagt den replikken uten en uønsket reaksjon fra min side....
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BamseB

Jeg og en kompis fartet mye rundt i ferskt førerkort-tiden.

Litt sånn som Linda Eide, bare uten kamerateam :)

En søndag ankom vi en av Norges kjente skihoppbakker, fikk øye på to tyske turbusser og tenkte at her skjer det sikkert noe spennende!

Vi spradet inn imot anlegget og jo, her var det guidet tur, på tysk, med sikkert 100 pensjonerte luftwaffels.

Jeg og kompisen snakket høyt og selvsikkert om alt mellom himmel og jord, de var da tyske så de forsto oss ikke ;)

Kameraten syns det var bra han ikke var tysker, han er ikke så god i språk, hvorpå jeg fulgte opp med kommentaren "Det eneste jeg tyske ordet jeg har lært etter tre år med tyskundervisning er SCHEISSE!".

100 sure tyske ansikter snudde seg... :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

venninne 1 til venninne 2: wow, du har sykt store sko!

venninne 2 svarer: ja, og du vet hva de sier - de som har store sko, har store føtter ;)

kom opp med en venninne til eksamen i engelsk i 10.klasse om temaet childlabour.

vi gikk gjennom manuset vårt, og da hun skulle si "this is a very significant problem", slet hun litt og sa istedet "this is a very science fiction problem"

:popcorn:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Izabella

Kjæresten min har en tendens til å få meg til å le litt, og de siste dagene har ikke vært unntak.

#1

Han er jurist, og her en natt hadde han lest noe om sykepenger (jeg har litt problemer med en oppdragsgiver som egentlig vil ha meg som frilanser, mens jeg i praksis er fast ansatt), uansett... Dette opptok ham visst, for da jeg la meg (han legger seg alltid før meg), kommenterte han plutselig:

- Du skal ikke bekymre deg for sykepenger, du har krav på det.

Jeg: Hmmm?

Han: ja, i følge ..... (et eller annet jeg ikke forsto)

Jeg: Huh?

Han. Ærlig talt, hvor idiot går det an å bli? FUCK OFF!

Jeg: Ler høyt

Han: Sukker, snur seg og snorker videre.

#2

Jeg har ikke vært helt i form de siste dagene, sovet mye, og leiligheten ser ikke ut... Jeg sukker høytlydt at jeg må rydde før bursdagen min (tirsdag)

Han: Ja, det er en av bursdagsgavene mine til deg. Jeg skal rydde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jurist, og her en natt hadde han lest noe om sykepenger (jeg har litt problemer med en oppdragsgiver som egentlig vil ha meg som frilanser, mens jeg i praksis er fast ansatt), uansett... Dette opptok ham visst, for da jeg la meg (han legger seg alltid før meg), kommenterte han plutselig:

- Du skal ikke bekymre deg for sykepenger, du har krav på det.

Jeg: Hmmm?

Han: ja, i følge ..... (et eller annet jeg ikke forsto)

Jeg: Huh?

Han. Ærlig talt, hvor idiot går det an å bli? FUCK OFF!

Jeg: Ler høyt

Han: Sukker, snur seg og snorker videre.

var det noe han gjorde i søvne? tror de har en egen tråd for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben skulle en polakk låne en jekketralle, så da spurte han meg på gebrokken norsk; "Unnskyld, hvor bor jekketralla?"

og?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

og?

En jekketralle er ikke et levende vesen, så den har åpenbart ikke et hjem hvor den bor.

Man spør jo hvor den er, men det var et kreativt forsøk på å spørre hvor den var.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...