Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer i hverdagen!


Gjest LonelyAngel

Anbefalte innlegg

Gjest snoopy_93

Kjæresten spør om vi skal stå opp og jeg vil veldig gjerne ligge å prate litt lengre. Når vi har pratet en stund legger han seg skikkelig til rette i senga og jeg sier; Skulle ikke du stå opp a?

Han; Jo, han har jo stått opp! *poke meg på låret med penisen for å bevise at den har stått opp* :fnise:

Morsomt der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og søstra mi hadde nettopp gått av skolebussen og vi ser den kjøre av gårde. Plutselig utbryter søstra mi: "Se, Belinda, det er en svart røyk som følger etter bussen! Herregud, den følger seriøst etter bussen!!" Hun virket helt sjokkert.

Jeg: "øhh, Trine, det er eksosen..."

Trine:Hæ?...åja...(FLAU)

hahha, trodde jeg skulle falle i bakken av latteranfall! :ler: Noe så ulogisk hadde jeg ikke hørt på lenge!

En annen episode med samme søster.

Vi var på en høyskole og gikk på badet. Der plukket hun lo av skjerfet sitt og det ble liggende i vasken. Senere dro vi på quizkveld i samme bygg. Vi gikk inn på det samme toalettet som tidligere, men vi kom inn fra en annen vei. Søstra mi oppdager loet i vasken og utbryter: "Det ser jo ut som jeg har vært her!" Jeg etter en liten stund: " Det er fordi du HAR vært her" Så ler vi oss ihjel begge to :fnise:

En annen uforglemmelig kommentar kom fra storebroren min rundt bordet i et familieselskap. Vi var alle ferdige å spise og da utbryter han: "Nei nå er jeg så mett at rævhøle står på gløtt!" Alle rundt bordet brød ut av latter :hoho:

Den siste jeg kommer på kom fra lillebroren min. Det var da han var liten. Jeg hadde en dropspakke liggende på rommet som jeg hadde lukket. Plutselig kommer jeg inn på rommet og ser at posen er åpen. Den første jeg tenker på er min lillebror. Jeg var snar med å oppsøke ham og konfrontere ham.

Jeg;"Lars, du har ikke lov til å ta drops uten å spørre!!"

Han: "jeg har ikke tatt noe drops!"

Jeg:" jaha?! Så hvorfor i all verden var posen åpen da?"

Han: "JEG LUKTE DEN IGJEN!

Busted! :klappe::ler:

Jeg har harlige søsken!!! :)

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde for ca. 1 år siden.

Det ringte på døra, og utenfor stod en selger. (omreisende fiskeselger).

Han: Åh heeeeei, er mamman og pappan din hjemme da?

Jeg brydde meg ikke i det hele tatt. Sånn rent bortsett fra at jeg i noen korte sekunder følte lysten og viljen til å gå gjennom ild og vann for å bevise at jeg var voksen , og i stand til å selv vurdere om jeg vil kjøpe fisk eller ikke trenge på. Og at jeg hadde lyst til å si at han var kommet til feil fylke hvis det var "mamman og pappan min" han ville ha tak i. Men rent bortsett fra det, så brydde jeg meg ikke i det hele tatt, som sagt.

25 år er litt for gammelt til å bli tilsnakka med babystemme! :filer:

Det at jeg bare svarte "Øh, eh, nei" i stedet for noe kewlt og vittig får meg til å angre på den dagen jeg ble født, når jeg tenker meg om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hvor skal dere på klassetur neste år?

-Brasil

-Brasil? Er du sikker på at det er BRASIL dere skal til?

-Ehm, ja. Vi skal se den der Brasilmuren fra første verdenskrig og sånn.

-Berlin?

-Åååååh, det var kanskje Berlin det var.. Tihiiii

Jeg trodde jeg skulle synke ned i jorda :skratte:

Akk og ve, den muren har skapt mang en forvirring her i gården også :lete:

-De tyskerne var korttenkte. Det skulle da mer enn en vegg til for å holde Hitler innesperret! En mur du liksom, snakker om uorginal klisje. Ikke rart Berlinerboller ikke ble fraktet ut av landet i 1940, bakerne var for opptatt med å le seg ihjel over hvordan Hitler stadig kom seg over muren. (Nabo)

Endret av yes2yes
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ex gav meg en real smell midt på kjeften med albuen mens han sov en gang, sikkert noe han drømte eller noe i den duren. I alle fall var det så mye kraft i det at han våknet av det selv.

Så mens jeg da ligger der og føler at jeg har revna i hele ansiktet, og jeg blør fra både munnen og nesen, setter han seg forfjamset opp i sengen, ser på meg med øyne som tinntallerkner og sier; Ligger du der og biter meg?! :nei:

Ja.. altså.. unnskyld?!

Det må nevnes at samvittigheten hans var det som revnet til syvende og sist. Ikke ansiktet mitt :skratte:

*Ler så jeg griner*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

*Ler så jeg griner*

Ja, jeg også! Jeg lo slik at jeg holdt på å vekke kjæresten som ligger å sover ved siden av meg. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*dytt*

Konstruktivt bidrag ; )

Har et bidrag fra tantes 5-åringen i gården:

-Mamma, hvorfor sier pappa du sov når jeg ble født?

-Jeg hadde litt vondt, kjære deg, men jeg var glad!

-Men mamma, hvorfor sov du når jeg kom ut da? Jeg tror du besvimte av lukten, for du luktet veldig ekkelt. Det var derfor jeg begynte å gråte, og legen tok meg til et annet rom til du luktet godt igjen. Også tok de sånn teppe rundt meg, så jeg skulle fortsette å lukte godt når du fikk holde meg. Du er heldig mamma, for at bare jeg vet om lukten, og jeg lover å ikke si det til noen, hvis du lover at jeg fortsatt skal lukte godt.

En biltur til Amsterdam blir aldri det samme igjen med tantebarnet i baksete.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstruktivt bidrag ; )

Har et bidrag fra tantes 5-åringen i gården:

-Mamma, hvorfor sier pappa du sov når jeg ble født?

-Jeg hadde litt vondt, kjære deg, men jeg var glad!

-Men mamma, hvorfor sov du når jeg kom ut da? Jeg tror du besvimte av lukten, for du luktet veldig ekkelt. Det var derfor jeg begynte å gråte, og legen tok meg til et annet rom til du luktet godt igjen. Også tok de sånn teppe rundt meg, så jeg skulle fortsette å lukte godt når du fikk holde meg. Du er heldig mamma, for at bare jeg vet om lukten, og jeg lover å ikke si det til noen, hvis du lover at jeg fortsatt skal lukte godt.

En biltur til Amsterdam blir aldri det samme igjen med tantebarnet i baksete.

Artig liten, han der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og to venninner skal på fest en kveld, og har et aldri så lite vorspiel hjemme hos meg først.

Min ene venninne drikker litt for mye og sovner på sofaen, og da vi prøver å vekke henne er hun trøtt og vil bare sove, så vi lar henne sove og går på fest.

Da vi kommer tilbbake langt ut på natten ligger hun fortsatt og sover, men våkner av at vi kommer hjem. Da roper hun NÅ MÅ VI PÅ FEST! PARTY PARTY!!! :danse:

Hun er fortsatt småfull og er SÅÅÅ klar for fest, mens jeg og min andre venninne er sååå klar for senga :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elihol

Dette var når jeg og en vennine var veldig unge, men greier aldri å glemme det, hehe. Blir kanskje ikke helt ordrett da, men sånn ca ;)

Vi skulle lage eggerøre, og jeg hadde litt for få egg.

Vennine: Jeg skjønner ikke hvorfor vi bare kan ha høner i Norge, og ikke giraffer og.

Meg: Hvorfor skulle vi gjort med giraffer..?

Vennine: Mer mat vel.

Meg: Æsj, jeg vil ikke spise giraffkjøtt.

Vennine: Ikke kjøttet, men egg! :roll: Vi hadde nok bare trengt et giraffegg for å lage mat nå, i stedet for flere høneegg.

Meg: Giraffer legger ikke egg! Hahaha, du er så dum i blant...

Vennine: GJØR DE VEEEEEEEL! Jeg så det på animal planet!! :sinna:

:balltre:

Endret av Elihol
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petra

Min nåværende er en racer på komplimenter. Kommer på to historier i farten:

Vi var på dater'n og lå og koste i sofaen en søndagsmorgen. Han lå oppå meg og studerte ansiktet mitt. Etter en stund sier han "Du har litt brune tenner du?!" Jeg så nok litt forfjamset ut og mumlet noe utydelig, hvorpå han utbryter etter å ha studert litt til: "BART har du og!!".

Noen år senere - etter at vi hadde blitt samboere, satt vi i sofaen etter et sykkelritt. Jeg hadde på lagdrakten, med logoen til laget i et felt på siden på låret. Han kikket litt på meg og sa: "Du er litt småsexy i den drakten. Bortsett fra at du har litt større skrift enn de andre"

Jotakk...

Vi er sammen enda - det skyldes nok en god dose selvironi fra min side :danse::fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra en litt eldre mann jeg holdt på med for 2 år siden:

Han: Du er veldig pen, vet du det?

Meg: Nei, det vet jeg ikke.

Han: Du ligner veldig på dattera mi på 12. *drar fram bilde fra lommeboka* Se her, så like dere er! Du er kjempesøt!

:skratte:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nåværende er en racer på komplimenter. Kommer på to historier i farten:

Vi var på dater'n og lå og koste i sofaen en søndagsmorgen. Han lå oppå meg og studerte ansiktet mitt. Etter en stund sier han "Du har litt brune tenner du?!" Jeg så nok litt forfjamset ut og mumlet noe utydelig, hvorpå han utbryter etter å ha studert litt til: "BART har du og!!".

Noen år senere - etter at vi hadde blitt samboere, satt vi i sofaen etter et sykkelritt. Jeg hadde på lagdrakten, med logoen til laget i et felt på siden på låret. Han kikket litt på meg og sa: "Du er litt småsexy i den drakten. Bortsett fra at du har litt større skrift enn de andre"

Jotakk...

Vi er sammen enda - det skyldes nok en god dose selvironi fra min side :danse::fnise:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var når jeg og en vennine var veldig unge, men greier aldri å glemme det, hehe. Blir kanskje ikke helt ordrett da, men sånn ca ;)

Vi skulle lage eggerøre, og jeg hadde litt for få egg.

Vennine: Jeg skjønner ikke hvorfor vi bare kan ha høner i Norge, og ikke giraffer og.

Meg: Hvorfor skulle vi gjort med giraffer..?

Vennine: Mer mat vel.

Meg: Æsj, jeg vil ikke spise giraffkjøtt.

Vennine: Ikke kjøttet, men egg! :roll: Vi hadde nok bare trengt et giraffegg for å lage mat nå, i stedet for flere høneegg.

Meg: Giraffer legger ikke egg! Hahaha, du er så dum i blant...

Vennine: GJØR DE VEEEEEEEL! Jeg så det på animal planet!! :sinna:

:balltre:

:hoho:

Hun tenkte helt sikkert på struts, "samme" lange halsen :jepp:

Vogeleier.jpg?format=jpg

Strutseegget til høyre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra en litt eldre mann jeg holdt på med for 2 år siden:

Han: Du er veldig pen, vet du det?

Meg: Nei, det vet jeg ikke.

Han: Du ligner veldig på dattera mi på 12. *drar fram bilde fra lommeboka* Se her, så like dere er! Du er kjempesøt!

:skratte:

ufff da :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var når jeg og en vennine var veldig unge, men greier aldri å glemme det, hehe. Blir kanskje ikke helt ordrett da, men sånn ca ;)

Vi skulle lage eggerøre, og jeg hadde litt for få egg.

Vennine: Jeg skjønner ikke hvorfor vi bare kan ha høner i Norge, og ikke giraffer og.

Meg: Hvorfor skulle vi gjort med giraffer..?

Vennine: Mer mat vel.

Meg: Æsj, jeg vil ikke spise giraffkjøtt.

Vennine: Ikke kjøttet, men egg! :roll: Vi hadde nok bare trengt et giraffegg for å lage mat nå, i stedet for flere høneegg.

Meg: Giraffer legger ikke egg! Hahaha, du er så dum i blant...

Vennine: GJØR DE VEEEEEEEL! Jeg så det på animal planet!! :sinna:

:balltre:

Haha :hoho:

Og uansett om giraffene hadde lagt egg, hvem hadde hatt lyst å spise giraffegg? Jeg har ikke lyst på måse/strutseegg engang. Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstruktivt bidrag ; )

Har et bidrag fra tantes 5-åringen i gården:

-Mamma, hvorfor sier pappa du sov når jeg ble født?

-Jeg hadde litt vondt, kjære deg, men jeg var glad!

-Men mamma, hvorfor sov du når jeg kom ut da? Jeg tror du besvimte av lukten, for du luktet veldig ekkelt. Det var derfor jeg begynte å gråte, og legen tok meg til et annet rom til du luktet godt igjen. Også tok de sånn teppe rundt meg, så jeg skulle fortsette å lukte godt når du fikk holde meg. Du er heldig mamma, for at bare jeg vet om lukten, og jeg lover å ikke si det til noen, hvis du lover at jeg fortsatt skal lukte godt.

En biltur til Amsterdam blir aldri det samme igjen med tantebarnet i baksete.

jeg skal aldri få barn!! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...