Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer i hverdagen!


Gjest LonelyAngel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han har lært møkkamann i bhg, men han synger "Det er møkkamann som er ute, han leita etter kjærringa si. Han prøva å slå ho med pute, men ho stikke av ned en sti." :fnise:

:skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde husmøte på folkehøgskolen. Det som var spesielt med akkurat dette møtet i dag var at linjelæreren min som ledet det bestemte at alle som skulle si noe måtte si det på engelsk. Ble litt blanding av norsk også da. Var veldig morsomt å høre på.

Men her er kommentaren: Filmlæreren vår skal ha glødende kull-seminar i morgen, så han sa da noe lignende, husker ikke ordrett:"Tomorrow I have this seminar with burning shit". Så en i klassen min skulle overetter alle beskjedene, så dette med glødende kull ble oversatt: "I morgen har vi dette seminaret der vi skal gå over brennende dritt".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde nettopp, typen skyper med en kompis mens de spiller data.. hører plustelig et litt høyt utbrudd fra sofaen:

"Faen du blir jo bare styggere og styggere i trynet!"

Kort pause, så følger han opp med:

"Jeg blir jo faktisk bare mer og mer attraktiv!"

Skjønte kjapt at de snakket om ingame-avatarene sine da... men stusset litt et sekund der :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Applecore

Dette skjedde nettopp, typen skyper med en kompis mens de spiller data.. hører plustelig et litt høyt utbrudd fra sofaen:

"Faen du blir jo bare styggere og styggere i trynet!"

Kort pause, så følger han opp med:

"Jeg blir jo faktisk bare mer og mer attraktiv!"

Skjønte kjapt at de snakket om ingame-avatarene sine da... men stusset litt et sekund der :fnise:

Lol, de spiller ikke The Old Republic, vel? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn sier mye rart da, jobbet på Smart Club en gang og da sto vi i kassen (ikke satt som er vanlig på matbutikker). Var en mann som hadde med en liten gutt på ca. 4 som stirret lenge på meg mens jeg slo inn varer osv. Mens faren pakket ned så kom gutten bort til meg og sa gravalvorlig "Du.. jeg synes du burde kjøpe deg en stol.." :rodmer:

En annen gang jobbet jeg i barnehage, og en av barna hadde ganske kraftig talefeil men bablet i vei likevel. Etter en liten monolog fra ham sa et av de andre barna til meg "Det er ikke så lett å skjønne hva X sier, du skjønner, han er dansk!" :ler:

Kjærsten min kommer alltid med så gode komplimenter. Her om dagen hadde jeg på strømpebukse med polkadots og sa til ham noe sånt "Se så fin strømpebukse jeg har!" hvorpå han svarte "Ja.. du ser litt ut som en ku!". Takk liksom :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liss`pia

Svigermor bor i en annen by så det er sjeldent vi treffer henne. Vi hadde vært der i påsken for noen år tilbake (noe tidlig i forholdet) og vi skulle dra. Hun skulle vel egentlig bare ønske oss lykke til med de kommende eksamene vi begge hadde i vente, men presterte å si: "jeg håper at dere kommer til å ha masse seks"... etterfulgt av pinlig stillhet, he he...

Endret av Liss`pia
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på et sykehjem, med demente pasienter. De er så utrolig herlige, kommer med det gullkorn rett som det er! Jeg angrer virkelig på at jeg ikke har skrevet ned alle sammen!

--

Jeg var inne hos ei dame som bodde hos oss for en stund siden, og skulle hjelpe henne med morgenstellet. Hun satt på en stol foran vasken, og tittet på seg selv i speilet.

Plutselig utbryter dama: "Jøss, jeg ser jo ut som en blomstereng!"

--

Vi sitter ute på dagligstua, en mannlig pasient og meg. Han begynner å snakke om kona si og deres to barn, og jeg svarer han med at han har en kjekk familie, og at kona er flink og har sikkert vært god å ha. Plutselig ser han på meg, gravalvorlig. og hvisker til meg: "Jeg har ikke vært mellom beina på henne, altså!"

--

Jeg følger skal bli med ei av damene våre så hun får lagt seg for kvelden, også sier jeg at hun får ta en tur på toalettet først. Hun kommer etter meg inn på badet, ser på toalettet og sier: "Trodde det het do, jeg!"

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et tantebarn som er veldig snartenkt og kommer stadig med nye replikker.

Hun har nå fylt 7 år og har ingen problemer med å sette foreldrene på plass når det trengs. Her en dag var de uenig om noe, da svarer hun; "men mamma, du og pappa var bare barn når dere fikk meg!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ei som nettopp skreiv på facebook at hun syns det var irriterende å våkne av at korpset øvde til 17. mai-toget...

Noen gang hørt om 1. mai-tog? :klaske:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marie

Dette hendte min svigesøster når vi var hjemme hos foreldrene hennes (og min manns, altså mine svigerforeldre)

Haha. Denne setningen fikk meg til å dra på smilebåndet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie

Da jeg og kjæresten nettopp var blitt sammen var vi på besøk hos moren hans og overnattet. Grytidlig morgenen etter våkner jeg av lyden av kubjeller. I halvsøvne tror jeg av en eller annen grunn at svigermor har hengt opp kubjeller rundt huset som sånne "vind-uro". Kommenterte det til kjæresten at det var en snedig ting å gjøre, og må ha sovna igjen før han rakk å si noe..

Litt senere da vi har stått opp og står og lager oss frokost så stiller jeg meg i kjøkkenvinduet med tekoppen min, mens jeg venter på brødristeren.. Da står det ei diger ku rett utenfor vinduet og ser rett på meg. Jeg hylte og ropte "ææh, kuuu, der ute!"

Da fikk jeg høre at kjæresten faktisk hadde prøvd å fortelle at det var kyrne til naboen jeg hørte.. Følte meg trippelteit da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som instruktør i en Rideskole, og en kveld kommer en av jentene på fem år bort til meg: Hvorfor har hestene sånn oppoverhår på hofta? Jeg svarte som sant er at det vet jeg rett og slett ikke.

Jenta tenkte litt og sa: men du vet jo alt!! Jeg trakk på smilebåndet og så at hun fikk spørre han som laget hestene. Hvorpå hun himler med øynene og sier: kan jeg vell ikke, jeg veit jo ikke hvor Gud er!!

Akkurat da var det vanskelig og holde masken!! ;-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jobber som instruktør i en Rideskole, og en kveld kommer en av jentene på fem år bort til meg: Hvorfor har hestene sånn oppoverhår på hofta? Jeg svarte som sant er at det vet jeg rett og slett ikke.

Jenta tenkte litt og sa: men du vet jo alt!! Jeg trakk på smilebåndet og så at hun fikk spørre han som laget hestene. Hvorpå hun himler med øynene og sier: kan jeg vell ikke, jeg veit jo ikke hvor Gud er!!

Akkurat da var det vanskelig og holde masken!! ;-)

Hvor er hestens oppovervendte hoftehår, sånn egentlig?? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en fin en fra en norsk guide i London:

"Jeg håper dere alle har hatt en god reisning fra Oslo."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aleksander

Morsom tråd :D

Familien skulle på fjelltur, og når vi begynte å nærme oss måtte vi stoppe for å spørre om veien til "Stallerudhytta" (Hvis jeg husker riktig). Min mor, som ikke ser forskjellen på en K og G uten briller går bort til informasjonen og sier "Hei, kunne du forklart meg veien til StarWars hytta?" Jeg holdt på å le meg i hjel!

En annen hendelse var når jeg og min samboer skulle på vær første fjelltur sammen med familien hennes, vi gikk ned fra fjelltoppen og ankom en resteplass hvor det var en del mennesker. Plutselig ut av det blå flyr det en rype ut av en busk rett foran kjæresten/samboeren (må nevnes at vi ikke hadde vært sammen mer enn 3-4 mnd da) og hun tryner og skriker "ÆÆÆ, en KALKUN!" .... etterfulgt av "NEI, NEI, NEI, det var en PÅFUGL!". Skal innrømme at jeg ble en smule flau på hennes vegne, samtidig som jeg lo ganske godt!

Skal samtidig ikke legge skjul på at jeg ikke kan virke like smart selv noen ganger. Dette skjedde faktisk i helgen. Kjørte til Oslo, stoppet på en bensinstasjon og fylte bensin for 400 kroner. Gikk inn og fortalte hvilken pumpe og ga ekspeditøren de 400 kronene jeg hadde fylt for men avbrøt meg og sa "Det står her at det ikke har blitt tanket på den pumpa"

Jeg: "Hæ? Jo! Jeg gjorde det jo nå nettopp"

Og etter mye om og men, frem og tilbake så går det opp et lys (?) for meg... jeg glemte å fylle! Er det mulig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...