Gå til innhold

Skravletråd 2012


Soon

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha tilgang. :) men må manne meg litt opp før jeg tør å poste bilde.

Jeg skal ikke tilbake i jobb før i august, men vi koser oss ute i finværet om dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Clafoutis

Så bra at du tok ansvar og ordnet opp, Englefjes :) Jeg vil gjerne være med i bloggen!

Jeg begynner heldigvis ikke å jobbe igjen før i midten av august, men vi holder på med flytting, reiser bort i nesten tre uker i slutten av måneden, og så ti dager igjen i månedsskiftet juli/august. Så den siste tiden hjemme med lillemann kommer uansett til å bare fly avgårde (som om ikke de foregående snart 9 månedene har gjort det), og jeg gruer meg egentlig litt til å begynne å jobbe igjen..

Jeg har en veldig spennende jobb, som jeg har trivdes godt i i flere år, og trodde virkelig ikke at jeg skulle være en sånn type som skulle stortrives hjemme med baby. Men det har vært utrolig koselig å se lillemann vokse til, og det blir jo bare morsommere og morsommere jo mer han utvikler seg og får til. Heldigvis har jeg to timer betalt ammefri på jobben, så jeg håper jeg fortsatt ammer en stund utover høsten. Da får jeg jo korte dager borte fra han, i hvert fall i starten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Så fine babyer i bloggen :)

Nå er min der også.

Nydelig gutt du har, Kvist :) Og de to jentene som er bilde av var også fantastisk herlige!

Skal få lagt ut bilde av lillegutt jeg også, må bare få kommet meg på pc først (skriver stort sett fra iPad).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner ikke bloggen, jeg... Dvs jeg går på "blogger", og det er den en liste med noen få. Finner ingenting som heter "Alle blogger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, Englefjes! Jeg vil fortsatt være med. Har vært inne og sett på de nydelige småtassene deres. Bilder herfra kommer etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sett noe på bloggsiden jeg. Hadde tenkt å legge ut bilder av Mini i dag, men ... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har dere det jenter???
Føler dere livet blir mer på stell igjen?
Her begynner ting endelig å gå seg til :-)

Formen er bra, gutten har hatt noen netter han sover bedre og han har begynt å krabbe. Da åpnet en ny verden seg for han og han virker mer tilfreds igjen.
Mor har begynt å trene igjen og få litt tid til sine egne interesser, selv om jeg merker tidspresset...

Jeg er iallefall SÅ FORELSKET i gutta mine :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel si jeg føler ting er mer på stell nå, snuppa sover bedre etter endelig å ha fått ut fortenner oppe etc.

I går tok hun sine første 3 skritt også!!!

9 måneder og 11 dager gammel :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Clafoutis

Så moro at jenta deres går allerede, Soon :) Lillegutt er akkurat 9 måneder i dag, og han har nettopp begynt å slippe seg litt når han står. Det er fortsatt bare snakk om sekunder av gangen, men han går nok i løpet av sommeren!

Ellers er jeg helt enig i at ting er blitt mye enklere nå de siste par månedene. Lillegutt var fryktelig sutrete og misfornøyd i månedsvis, antakelig fordi han kjedet seg mye (og var trøtt, han har jo aldri vært særlig interessert i å sove...) Til tider holdt jeg på å bli sprø av den evinnelige klagingen og gnålingen hans, han måtte lekes med og underholdes HELE tiden for å være fornøyd. Etter at han begynte å krabbe i april og så lærte å reise seg opp i mai har han imidlertid vært veldig mye blidere, nå sutres det nesten aldri lenger! Det er jo slitsomt at man må passe på ham til enhver tid, han er høyt og lavt absolutt hele tiden. Men det er likevel mye bedre enn evigvarende sutring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går også ting lettere føler jeg. Så mye lettere å komme seg steder for eksempel! Ei bleie, våtservietter, middagsglass, ei skje, litt drikke og giraffen sophie og vi kan dra en tur ut. :)

De siste dagene har hun begynt å dra seg opp på knea, og i dag har hun reist seg litt. Moro å klatre opp i bilstolen og vippestolen.

Kjøpte nytt bilsete i dag og vips var hun ikke baby lenger føltes det som. Det var stor stas å kunne se ut av vinduet og hun virket litt stolt selv også. :)

Edit: blir gaaaaal av rettingen på telefonen..

Endret av Orchideae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er midt i "fortennene oppe skal ut"-perioden. Noen dager og netter er greie, andre er slitsomme og sutrete, men det går jo snart over. Travelt her også med ei lita som absolutt aldri kan sitte stille, men jeg prøver å si til megselv at det er jo et godt tegn :fnise: Hun går langs ting når hun holder seg i noe, men har ikke sluppet seg enda. Morro at jenta di har tatt noen skritt allerede, Soon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri. I går kveld satt jeg og leste i starten av tråden. :) Rart å se tilbake på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...