Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innen hvilken bransje jobber du Giacomo_P? Om jeg får spørre?

Jeg jobber i helsevesenet.

Skrevet

Ja, lyset gikk og alt! :overrasket:

Da må du tende tusenfold med deilige stearinlys!

Sov godt i nattens mulm og mørke, og lad vinden fra havets veldige masse dysse deg i søvnens ro....

Skrevet

Jeg er forresten ELENDIG i wordfeud. :sukk:

Du slår meg glatt!

Jeg er nok lidt sent ude med tipset - men hvis jeg ikker det:

Fersk asparges - stekes i rikelige mengder smør, fyld på med lidt fløde efter noen minutters steking, legg på lidt maldonsalt og nykvernet pepper, og la fløden fordampe til den er nesten borte. Det er vanvittig godt, og burde passe fint til serranoskinke.

Du, Giacomo....jeg var mett. METT, faktisk. Så kommer du med dette...nå ble jeg fysen...

Hvem blir med å svømmer i neste uke?

De har boblebad også, for de som liker å boble seg :klemmer:

Jeg vil også svømme...og tror boblebad hadde vært veldig bra for min slitne kropp nå..

.

jeg så en lampe der, som var laget som en slange på et lærret, og hodet til slangen stakk plutselig rett ut av lærrete- skikkelig 3D :fnise: - og da så jeg at- aaaaah, hodet til slangen var lampehodet!

den var kjempestilig!

GRØSS!!

*klarte ikke å holde seg unna lengre*

Også må jeg jo også informere om at jeg har flyttet fra det koselige lille røde huset med hundegård utenfor, til det spennende litt mystiske slottet på toppen av haugen (med god utsikt over hele kg-aleen... hvertfall når det ikke er noe tåke) :tommelopp:

Ja! Husky er tilbake!! Kan jeg komme på besøk i nye slottet?

Jeg fant forresten ut hva jeg skal gjøre på frilørdagen min!

Jobbe.....

Skrevet

Du må ikke lure deg selv, FruN - man er aldrig mett, så lenge det findes god mad i verden, og dessuden er det alltid plass til lidt ekstra i dessertmaven (eller kaffetarmen, som svenskene sier)!

Og så skjønner jeg ikke hvorfor du skal jobbe på fridagen din. Du får ikke være like dum som meg.

Skrevet

Du må ikke lure deg selv, FruN - man er aldrig mett, så lenge det findes god mad i verden, og dessuden er det alltid plass til lidt ekstra i dessertmaven (eller kaffetarmen, som svenskene sier)!

Og så skjønner jeg ikke hvorfor du skal jobbe på fridagen din. Du får ikke være like dum som meg.

Alltid plass til noe godt, ja, det er sant ;)

Vel...sjefen spurte så fint, og jeg sa jeg kunne gjlre det om ingen andre ville stille opp... Og jeg vet han hører rundt! (ny sjef!! Hyggelig han her!) Og selvfølgelig...ingen gidder svare engang... :kjefte:

Så da jobber jeg. Kjekt med pengene. Dessuten burde jeg kanskje "gjenoppbygge" ryktet mitt litt...føler jeg har vært mye syk og fraværende i høst (med grunn, for all del! Men alikevel...stupid people pleaser...)

Har seriøst aldri vært så mye borte fra en arbeidsplass før!

Gjest LightBulb
Skrevet

Skummelt. Men pcen fungerer?

Det var nok ment som en litt dårlig spøk fra min side. Jeg skrudde av lyset :sjenert:

Natta!

Skrevet

God natt, Light! Søde drømme komme deg i favn!

Skrevet

Natti natt LightBulb :goodbye: Sove godt og varmt :lur:

Skrevet

Nå må du sove, Light!

Jeg ser at du sniker der nede....

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Er den god??

Ja, det var en veldig god stol du hadde.

Sovnet som ei julegran i januar... :Gjesp:

Kan opplyse om at blå, fluffy hårstrikker generelt ikke bør vaskes i maskin sammen med sokker, hvis man fortsatt vil ha alle perlene på dem etterpå. :opplyser:

Men jeg har blitt tilgitt for strikkestøvsugingen fordi det var hun selv som hadde lagt strikken sin på gulvet.

Nå er den hengt opp på tørk.

Håper alle har en strålende natt. :)

Skrevet

Nu skal jeg krype til køys.

God natt og sov godt alle i hop!

Skrevet

Tenkte litt på det jeg skrev oppi her, at jeg følte jeg hadde vært mye borte fra jobb i høst.

Jeg opererte vekk blindtarmen i september. Og fraværet fra/begrensningene ift jobb grunnet dette har jeg egentlig dårlig samvittighet for...Det er ikke helt riktig...

Skrevet

Natta, Mynona!

Natta til deg og, Pseudo?

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

De der fra Nobels Fredssenter som reklamerer med at man skal gjøre som Gbowee, og starte en politisk diskusjon i kassa på Kiwi. Har de noen gang vært innom i Aktuelle saker på KG?

For i tilfelle ville de visst at man lager sannsynlig ikke spesielt mye fred med å starte med akkurat det... :krangle:

• Liker 1
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Natta, Mynona!

Natta til deg og, Pseudo?

Skal du legge deg?

Men, da må du ha en god natt, da. :)

Skrevet

Skal du legge deg?

Men, da må du ha en god natt, da. :)

Jeg skal ikke legge meg (helt enda)

Trodde du skulle :fnise:

Skrevet

Tenkte litt på det jeg skrev oppi her, at jeg følte jeg hadde vært mye borte fra jobb i høst.

Jeg opererte vekk blindtarmen i september. Og fraværet fra/begrensningene ift jobb grunnet dette har jeg egentlig dårlig samvittighet for...Det er ikke helt riktig...

Er man syk, så er man syk. Det må arbeidsgivere bare godta. Det er ikke så lett å simulere en postoperativ tilstand....

Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)

Du kan ikke mene at du har dårlig samvittighet for at du fikk blindtarmbetennelse?!

Når man får blindtarmbetennelse er man borte fordi man skal bli oprert. Da går man ikke på jobben.Det vet alle.

Og ingen er sure fordi noen blir operert i tarmen så de ikke dauer.

Ärlig talat.

:fy_fy:

Nei, nei. Du må lære deg å ikke ha dårlig samvittighet for å sette grenser, kjære du. :opplyser:

Jeg kjenner en fyr som våkna med vondt i magen den dagen han skulle på eksamen.Han dro på eksamen og satt der helt dausjuk og skreiv. Til slutt kom han seg på sjukehus, og da han ble operert, hadde han fått betennelser i bukhinna og omkom nesten.

Fysjamei.

Endret av PseudonymBruker
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...