FruN Skrevet 14. januar 2012 #1041 Skrevet 14. januar 2012 Kanskje vi burde prøve å holde tråden fri for sjuklingting, for det kan fort bli litt ekkelt og litt dårlig stemning... Men så er det jo digg med litt ekstra medfølelse og trøst når man ikke er helt på topp da... Skal vi ha et kodeord istedet kanskje, som betyr: "Nå er jeg syk (...ekle detaljer... ), trenger medlidenhet"? Du kan ha et poeng. Så du har min stemme! (og skal prøve å huske dette ved behov!)
FruN Skrevet 14. januar 2012 #1042 Skrevet 14. januar 2012 Hvis man skal skrive noe ekkelt så kan man bruke spoiler funksjonen, sånn at de som ikke er interessert i å lese ikke trykker på spoiler. Det gjør vondt i kneet mitt Uhm...hvordan gjør man det?
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1043 Skrevet 14. januar 2012 Ligg unna med kebabsnakk! Jeg liker det, og spsier det! Kebaben på Jafs her i byen er den beste jeg har spist, og blir nok den eneste jeg kommer til å spise i fremtiden og! Du må faktisk ha et immunforsvar av en annen verden hvis du jevnlig spiser det kjøttet der, og ikke blir dårlig...
Gjest HuskyPusky Skrevet 14. januar 2012 #1044 Skrevet 14. januar 2012 Men da trenger vi et bra kodeord. Jeg har ingen gode forslag nå :gjeiper:
Gjest EryMax Skrevet 14. januar 2012 #1045 Skrevet 14. januar 2012 Kanskje vi bare skal la være å ha en tråd, når man ikke kan snakke om bekymringer og sykdommer?
FruN Skrevet 14. januar 2012 #1046 Skrevet 14. januar 2012 Du må faktisk ha et immunforsvar av en annen verden hvis du jevnlig spiser det kjøttet der, og ikke blir dårlig... Null problem.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1047 Skrevet 14. januar 2012 Siden Rumle begyndte med et friskt ship a'hoy, kan du jo prøve den gamle sjømandstradisjonen Grog. Det er rom spedd ud med vand.... Menneh...Grogg er jo det du nettopp beskrev før i tråden det. Rom med fruktjuice og boblevann...
Gjest EryMax Skrevet 14. januar 2012 #1048 Skrevet 14. januar 2012 Det blir for teit å forby sykdomsnakk. Hvis du ikke tåler det, så ikke les kommentaren da
FruN Skrevet 14. januar 2012 #1049 Skrevet 14. januar 2012 Jammen, hvordan får man det til, Ery? Sånn spoiler-sak...
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1051 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Kanskje vi bare skal la være å ha en tråd, når man ikke kan snakke om bekymringer og sykdommer? Altså, for min del var ikke problemet at det ble nevnt sykdom, men at det var feil tema i den aktuelle tråden,og at tråden ikke var en slik tråd som denne. Her er det jo sagt ja til hvasomhelst man ville snakke om. Eller var det ikke sånn? Dessuten så har jo du fått deg dagbok, du, Ery. Jeg har vært og tittet i den. Endret 14. januar 2012 av PseudonymBruker
Giacomo_P Skrevet 14. januar 2012 #1052 Skrevet 14. januar 2012 Menneh...Grogg er jo det du nettopp beskrev før i tråden det. Rom med fruktjuice og boblevann... Jeg skal ikke være skråsikker, men fra gammelt av, var det vel det man kaldte det når man rasjonerte rom på skibene, ved å blande ud med vann. Og de hadde IKKE frukt eller bobler.... Det er mulig at begrebet har skiftet betydning siden jeg mønstret av i Tanger i 1898, dog.....
Gjest EryMax Skrevet 14. januar 2012 #1053 Skrevet 14. januar 2012 Man trykker der det står andre stiler. Det ligger liksom ikke langt unna der man redigerer størrelse og skrifttyper. Å der det står andre stiler så skal man få opp flere valg. Å så velger man den som står spoiler på. Å skriver i den boksen som kommer opp ICAs egne varer som vi lager selv
FruN Skrevet 14. januar 2012 #1054 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Jeg lurer fortsatt på hvordan jeg får til det spoiler-innlegg-saken... Og plutselig ble jeg klokere! Må prøve! Endret 14. januar 2012 av FruN
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1055 Skrevet 14. januar 2012 Jeg skal ikke være skråsikker, men fra gammelt av, var det vel det man kaldte det når man rasjonerte rom på skibene, ved å blande ud med vann. Og de hadde IKKE frukt eller bobler.... Det er mulig at begrebet har skiftet betydning siden jeg mønstret av i Tanger i 1898, dog ..... Mulig det. Men da skal jeg teste litt grogg uten frukt og bobler. Vann har jeg nok av.
Giacomo_P Skrevet 14. januar 2012 #1056 Skrevet 14. januar 2012 Personlig har jeg ingen ting imod om folk forteller om sine lidelser og sykdommer, bare så det er sagt. Men jeg skal ikke bestemme. Dog synes jeg det er hyggelig å yde lidt omsorg og gode tanker til de som ikke er friske.
Rumle Skrevet 14. januar 2012 #1057 Skrevet 14. januar 2012 Da er jeg i grunnen like langt.Jeg har jo ikke fått kjøpt den juice-maskinen, ennå... Jeg kunne godt ha sagt det, men hvis du ikke vil vite det, så skal jeg la være..
FruN Skrevet 14. januar 2012 #1058 Skrevet 14. januar 2012 Icas egne varer som vi lager selv! (Pizzaen vi lager er faktisk blandt byens beste...)
Giacomo_P Skrevet 14. januar 2012 #1059 Skrevet 14. januar 2012 Mulig det. Men da skal jeg teste litt grogg uten frukt og bobler. Vann har jeg nok av. Jeg tror ikke det er specielt godt, men det gjør sikkert nytten!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1060 Skrevet 14. januar 2012 Men da trenger vi et bra kodeord. Jeg har ingen gode forslag nå :gjeiper: 113? Mayday? S.O.S er neppe brukbart, siden det betyr vel seksuelt overførbare sykdommer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå