Rumle Skrevet 14. januar 2012 #1121 Skrevet 14. januar 2012 Rumle, du forgylder natten med alle dine søde hvalper! De er såååå søte! : Jeg ender alltid opp på youtube og ser på katter og hunder, jeg er helt håpløs 1
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1122 Skrevet 14. januar 2012 :jepp: Det var godt. Da syns jeg du skal henge her.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1124 Skrevet 14. januar 2012 De er såååå søte! : Jeg ender alltid opp på youtube og ser på katter og hunder, jeg er helt håpløs Jeg syns du trenger å se litt på hamstere også..
Giacomo_P Skrevet 14. januar 2012 #1128 Skrevet 14. januar 2012 De er såååå søte! : Jeg ender alltid opp på youtube og ser på katter og hunder, jeg er helt håpløs Det er et yderst sympatisk trekk ved deg! 1
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1130 Skrevet 14. januar 2012 (Tenk om han hadde satt seg fast! Skummelt, egentlig...)
Rumle Skrevet 14. januar 2012 #1131 Skrevet 14. januar 2012 Det er et yderst sympatisk trekk ved deg! Takk!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1132 Skrevet 14. januar 2012 (Det der var to hammier som kjedet seg no inmari...)
Rumle Skrevet 14. januar 2012 #1133 Skrevet 14. januar 2012 Det var voldsomt som han klatret! Lurer på hva kattene mine hadde sagt til en slik støvsuger-robot. De hadde nok vært en smule mer skeptisk
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1134 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Jeg hadde en hamster en gang... (Jeg har buret hans i boden min ennå, i tilfelle "noen" vil bo der en gang, igjen...Jeg har bare ikke møtt den ennå.) Endret 14. januar 2012 av PseudonymBruker
Giacomo_P Skrevet 14. januar 2012 #1135 Skrevet 14. januar 2012 Det var voldsomt som han klatret! Lurer på hva kattene mine hadde sagt til en slik støvsuger-robot. De hadde nok vært en smule mer skeptisk Jeg har robotstøvsuger. Min stakkars avdøde katt reagerte ikke noe særlig på den. Han syntes først den var lidt spennende, men den luktet jo ikke noe interessant, så den fikk være i fred. Vanlige støvsugere derimod, var like skremmende som satans hærskarer.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1136 Skrevet 14. januar 2012 Jeg har robotstøvsuger. Min stakkars avdøde katt reagerte ikke noe særlig på den. Han syntes først den var lidt spennende, men den luktet jo ikke noe interessant, så den fikk være i fred. Vanlige støvsugere derimod, var like skremmende som satans hærskarer. Ja, det tror jeg på. 1
Rumle Skrevet 14. januar 2012 #1137 Skrevet 14. januar 2012 Mine katter er også helt vanvittig redde for støvsugeren, kanskje en robot hadde vært mer akseptabelt for de. Er du fornøyd med robotstøvsugeren da? Synes de virker smarte, men virker de virkelig godt?
Rumle Skrevet 14. januar 2012 #1138 Skrevet 14. januar 2012 Håper du finner en ny hamster en dag, Pseudo
Giacomo_P Skrevet 14. januar 2012 #1140 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Mine katter er også helt vanvittig redde for støvsugeren, kanskje en robot hadde vært mer akseptabelt for de. Er du fornøyd med robotstøvsugeren da? Synes de virker smarte, men virker de virkelig godt? Jeg er veldig fornøyd. Den suger naturlig nok ikke like kraftig som konvensjonelle modeller, men tepper bliver rene, den klatrer over ledninger uden problemer, og har en sperre på høyder over ti cm. så den ikke ramler ned trapper og slikt. Men den tar ikke hjørner siden den er helt rund, så det er lurt å ha en liden håndstøvsuger eller klud i bakhånd. Og så var den veldig dyr. Jeg tror billige modeller er ganske håbløse. Nå ønsker jeg meg robotgressklipper! edit: Det er også vidunderlig at støvsugeren kan programmeres til å gjøre jobben på bestemte ukedager og tidspunkter, slik at jeg ikke behøver å sette den igang manuelt. Endret 14. januar 2012 av Giacomo_P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå