Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Det er ikke så ofte det er kake her, dessverre. Men det har vært to ganger siden nyttår.

Det er kanskje ikke så ofte dere rekker å sitte å spise av den heller... :sjenert:

En god venn av meg er sykepleier, og hun drikker gjerne kald kaffe hun. Fordi det er visst det hun er mest vant til... :nigo:

Skrevet

Kan jeg kikke nå?!!!

:lete:

Det er ikke så ofte det er kake her, dessverre. Men det har vært to ganger siden nyttår.

Rumle, er det en slags fraggel som danser i signaturen din?

Det kan godt være! Er bare en smiley-dings, men jeg synes den var såååå søt!

Det er fragle-Rumle!

Nemlig! :nigo:

Skrevet

Jeg har visst noe rom her en plass jeg også, når jeg tenker meg om. :sjenert:

Men jeg har ikke noe cola å putte den i...

Rom og cola er egentlig lidt ekkelt, synes jeg. Du kan bruke lidt fruktjuice, og en dash med farris eller andet boblevand. Det bliver veldig godt.

*lukker øyne for vil ikke vite grunnen!*

Grunden til hva?

Skrevet

Det vilde være en menneskevenlig handling! Men halvparten går som paradrop over husetbusken til Rumle.

Jammen, dere får jo en hver!

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Det kan godt være! Er bare en smiley-dings, men jeg synes den var såååå søt!

Smiley med fletter :sol:

Skrevet

Grunden til hva?

At man ikke skal spise Kebab!

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Rom og cola er egentlig lidt ekkelt, synes jeg. Du kan bruke lidt fruktjuice, og en dash med farris eller andet boblevand. Det bliver veldig godt.

Da er jeg i grunnen like langt.Jeg har jo ikke fått kjøpt den juice-maskinen, ennå...

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Jeg kunne godt ha sagt det, men hvis du ikke vil vite det, så skal jeg la være..

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Lurt! Min munn er lukket!

Skrevet

Ligg unna med kebabsnakk! Jeg liker det, og spsier det! Kebaben på Jafs her i byen er den beste jeg har spist, og blir nok den eneste jeg kommer til å spise i fremtiden og!

Skrevet

Det står en flaske Havanna på kjøkkenet

Havana Club! Du har god smak!

Det er kanskje ikke så ofte dere rekker å sitte å spise av den heller... :sjenert:

En god venn av meg er sykepleier, og hun drikker gjerne kald kaffe hun. Fordi det er visst det hun er mest vant til... :nigo:

Nattskiftene her er som regel ganske rolige - som man sikkert kan se av hvor mye jeg er her når jeg er på jobb. Når det først er hektisk, derimod...

Jammen, dere får jo en hver!

Du er for god.....

Skrevet

Jeg har Bacardi oppå skapet. Noen mener nok det er ødelagt, siden det er Bacardi Razz...

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

jaa.. neste gang jeg er dårlg og ikke orker å lage middag så blr det noe annet gitt.

kebab er tydelgvis ikke det smarteste å spise på en tom mage.. alt for mye fett og dritt :gjeiper:

Dritt var ordet...

Skjønner ikke at folk frivillig spiser sånt, jeg... :sjenert:

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Kanskje vi burde prøve å holde tråden fri for sjuklingting, for det kan fort bli litt ekkelt og litt dårlig stemning...

Men så er det jo digg med litt ekstra medfølelse og trøst når man ikke er helt på topp da... :sjenert: Skal vi ha et kodeord istedet kanskje, som betyr: "Nå er jeg syk (...ekle detaljer... ), trenger medlidenhet"?

Skrevet

Da er jeg i grunnen like langt.Jeg har jo ikke fått kjøpt den juice-maskinen, ennå...

Siden Rumle begyndte med et friskt ship a'hoy, kan du jo prøve den gamle sjømandstradisjonen Grog. Det er rom spedd ud med vand....

Skrevet

Hvis man skal skrive noe ekkelt så kan man bruke spoiler funksjonen, sånn at de som ikke er interessert i å lese ikke trykker på spoiler.

Det gjør vondt i kneet mitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...