Giacomo_P Skrevet 14. januar 2012 #982 Skrevet 14. januar 2012 Søde drømme slynge sig om dit hjærte, Mynona!
Rumle Skrevet 14. januar 2012 #984 Skrevet 14. januar 2012 :gjeiper: Hoiiiii! Hvordan går det her inne?
Giacomo_P Skrevet 14. januar 2012 #985 Skrevet 14. januar 2012 Det går så fint så! Bortsett fra ta noen er så dumme å legge seg. Er det godt å være Rumle i natt?
Rumle Skrevet 14. januar 2012 #986 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Ikke så verst, takk! Hvoran står det til med deg da? Endret 14. januar 2012 av Rumle
FruN Skrevet 14. januar 2012 #987 Skrevet 14. januar 2012 Er man syk, så er man syk. Det må arbeidsgivere bare godta. Det er ikke så lett å simulere en postoperativ tilstand.... Tro heller det har gått i "nå er hun syk igjen..." etter denne perioden. Nei, er nok mer en følelse (særlig ift til gamle sjefen) enn faktiske tilfeller. Men nå være positiv igjen! Kanskje jeg skal stikke hodet inn i skapet etter seigmennene?
FruN Skrevet 14. januar 2012 #990 Skrevet 14. januar 2012 Jeg skal på jobb om 9 timer. Godt jeg har fri på søndag og kan sove lenge da :gjeiper:
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #991 Skrevet 14. januar 2012 Jeg skal ikke legge meg (helt enda) Trodde du skulle Nei, jeg har nettopp sovet en dupp. Så jeg er nokså våken. Inbiller jeg meg.
Giacomo_P Skrevet 14. januar 2012 #993 Skrevet 14. januar 2012 Ikke så verst, takk! Hvoran står det til med deg da? Jeg tasser nå rundt her på avdelingen og spiser chokoladekake.... Tro heller det har gått i "nå er hun syk igjen..." etter denne perioden. Nei, er nok mer en følelse (særlig ift til gamle sjefen) enn faktiske tilfeller. Men nå være positiv igjen! Kanskje jeg skal stikke hodet inn i skapet etter seigmennene? Seigmenn er bra. Du skal absoludt finde seigmennene. Jeg har lopper i blodet mitt fått Heldiggrisen. Jeg har bare øltørste blodlegemer....
FruN Skrevet 14. januar 2012 #994 Skrevet 14. januar 2012 Men du skulle jo ha frihelg!!! uhm...ja... det var planen. Men ingen andre gadd visst å stille opp når de trengte folk..
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #995 Skrevet 14. januar 2012 Tro heller det har gått i "nå er hun syk igjen..." etter denne perioden. Nei, er nok mer en følelse (særlig ift til gamle sjefen) enn faktiske tilfeller. Men nå være positiv igjen! Kanskje jeg skal stikke hodet inn i skapet etter seigmennene? Vel det må de bare finne seg i. Det er sesong for å være syk. Mange andre har også blitt syk. Av influensa feks. Man er ikke automatisk ferdig med å være syk resten av året, bare fordi man fikk betennelse i blindtarmen. Nei, du må ikke ha dårlig samvittighet for sånt. Dessuten hjelper det jo ingen at du går omkring og har dårlig samvittighet.Det er bortkastet energi. Håper du har noen supre seigmenner i skapet.
Rumle Skrevet 14. januar 2012 #997 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Jeg skal spise aprikoser! Endret 14. januar 2012 av Rumle
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #998 Skrevet 14. januar 2012 uhm...ja... det var planen. Men ingen andre gadd visst å stille opp når de trengte folk.. Da kan du jo være stolt over at det var deg som stilte opp denne gangen. 1+ til deg i boka.
Rumle Skrevet 14. januar 2012 #999 Skrevet 14. januar 2012 Ble ingen pizza med tortillabunn, pseudo! Ble taco med tortillalefser i stedet :gjeiper:
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #1000 Skrevet 14. januar 2012 Jeg tasser nå rundt her på avdelingen og spiser chokoladekake.... Hører de har mye sånne gode ting på avdelingene rundt forbi. Det verserer noen gode kakeoppskrifter blant de jeg kjenner som jobber på slike steder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå