Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi kan dele ? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halvet huset hver? Er ganske stort så burde gå fint og dele det :jepp:

Gjest Surrehodet
Skrevet

Hjemme etter å ha hatt adgangsforbud til heimen i noen timer. Fjortissene begynner å forlate boligen, kun 2 igjen nå. De leker med Boffen og rydder bort glass og fat :gjeiper:

Jeg er forvist til loftsstuen og drikker øl, mens jeg tenker på funkisboligen nederst i KG alleen.

Her borti gaten er det 4 ganske tøffe funkis hus. Det ene var ferdigbygd rett før jul, og ble solgt for 7,8 mill. Fantastisk bygg med glassgulv og finurlige løsninger. Ett av de andre er litt morsomt, de som bor der har ikke helt skjønnt det, og de har satt opp ett søtt lite stakittgjerde rundt hagen og på verandaen :fnise: Det ser egentlig bare fryktelig rart ut.

Skrevet

Haha. Har det gått stille og rolig for seg hos deg frøken Surrehodet? Hmm lurer veldig på hvor du bor jeg nå. Kjempe glad i funkishus jeg :jepp:

Hmm, pus har okkupert armen min. Varmt og godt med litt vibrasjon fra malingen hennes :rodmer:

Skrevet

Haha, funkis med stakittgjerde... Må se noldus ut.

Skrevet

Haha, høres egentlig litt morsomt ut. Må nesten finne ut hvor det er og se det selv :jepp:

Gjest HuskyPusky
Skrevet

*klarte ikke å holde seg unna lengre*

Også må jeg jo også informere om at jeg har flyttet fra det koselige lille røde huset med hundegård utenfor, til det spennende litt mystiske slottet på toppen av haugen (med god utsikt over hele kg-aleen... hvertfall når det ikke er noe tåke) :tommelopp:

Gjest NozMonster
Skrevet

husket du på å kjøpe de halspastillene på apoteket i dag mynona, som jeg anbefalte deg i går da du hadde så vondt i halsen? :sjenert:

Skrevet

Det har jeg ikke fått med meg...

Skrevet

Hihi, huskypusky :) Velkommen skal du være i den koselige KG alleen :) Mye fine hus i alleen :)

Nesten 6k innlegg du nå søtnoz :)

Skrevet

Eller joooo... Nå husker jeg... Nei glemte det helt..

Gjest NozMonster
Skrevet

Eller joooo... Nå husker jeg... Nei glemte det helt..

hehee.. du får huske imorgen da, om halsen ikke er bedre!

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Hihi, huskypusky :) Velkommen skal du være i den koselige KG alleen :) Mye fine hus i alleen :)

Nesten 6k innlegg du nå søtnoz :)

har jeg? så merkelig, for hos meg står det bare 5.997 nå :klo:

Endret av NozMonster
Skrevet

Ja, 6k = 6000 :gjeiper: Meg geek :sjenert:

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Hva synes vi egentlig om Jenny Skavlan?

Vondt i halsen Mynona? Det har jeg og hatt, kakao funker :tommelopp:

Skrevet

Du er bare 3 unna da vettuuuu Noz!

Skrevet

Jenny Skavlan er oppskrytt. Skjønner ikke hva hun er kjent for en gang jeg. Hun er OK pen - litt sånn nabojenta utseende. Har ikke sett hun gjøre noe for å bli kjent.. ooog.. nei.. vet ikke...

Skrevet

Ikke helt sikker hvem det er :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Ooo, pus skremte meg. Ho hoppet inni esken sin. Sikkert drømt noe skummelt stakkars.

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Jenny Skavlan er oppskrytt. Skjønner ikke hva hun er kjent for en gang jeg. Hun er OK pen - litt sånn nabojenta utseende. Har ikke sett hun gjøre noe for å bli kjent.. ooog.. nei.. vet ikke...

Enig! sitter å ser på tweet et eller anna på tv nå(etter å ha lest om det i en kgtråd)) og det er jo så håpløst teit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...