Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har iallefall tre nye.. :sjenert:

:fnise: TEnkte kanskje du ikke hadde nok par... at det var problemet, ikke vaskingen :gjeiper:

Jeg har nok nærmere 60-70par, så jeg kan gå LANG tid før absolutt må vaske. Samme med truser.. Har stooore mengder undertøy :fnise:

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

:fnise: TEnkte kanskje du ikke hadde nok par... at det var problemet, ikke vaskingen :gjeiper:

Jeg har nok nærmere 60-70par, så jeg kan gå LANG tid før absolutt må vaske. Samme med truser.. Har stooore mengder undertøy :fnise:

:sjokkbla:

60-70?

Ok, jeg har nok femti par mindre enn deg.Og tre nye.

Pluss en veldig støvete hårstrikk... :blush:

Skrevet

Jeg har støvsugd en truse en gang... :sjenert: Den ble også veldig støvete...

Men sjekk disse stolene her, de var kule syns jeg:

21_-846465634.jpg

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Hårstrik har de på ICA, jeg så det istad

ICA it is, then.

Håper de har maken.

Den er litt fluffy, og blå. Med perler.

Gjest NozMonster
Skrevet

Burde egentlig rydde stuen min men det er jo ikke noe spesielt kjekt :( Tror det blir en tropisk Smoothie til middag i dag med litt laks ved siden av siden jeg er mega giddalaus i dag :fnise:

Hatt en fin dag i dag Søtnoz?

jadda, vært på skolen også tok jeg en liten shoppingrunde, det var jo ikke lurt da :sukk:

for en uke siden brukte jeg opp alle pengene mine på bushtagaver til venner jeg skal til i helgen og om 2 uker, og i dag hadde jeg fått etterbetalt av nav for noe greier, så idag brukte jeg opp alle pengene mine på litt mere gave til dem :sukk::klaske:

så jeg harke råd til noe annet enn å henge her i kveld :fnise:

du daaaaaa?

Skrevet

Hihi, tullejente :fnise: Vært på jobb, spist legendarisk "brownie/cookie" ting. Var så nom at jeg nesten spiste så mye jeg ble dårlig :fnise: Flink og bruke penger du :jepp:

Gjest NozMonster
Skrevet

Hihi, tullejente :fnise: Vært på jobb, spist legendarisk "brownie/cookie" ting. Var så nom at jeg nesten spiste så mye jeg ble dårlig :fnise: Flink og bruke penger du :jepp:

kjøpt eller laget selv?

nej, jeg bruker vanligvis minimalt med penger, men nå er det mye bushtavirksomhet for tiden, og jeg er flinkere til å bruke opp pengene mine på andre enn til å kjøpe mat og diverse jeg trenger til meg selv!

Skrevet

kjøpt eller laget selv?

nej, jeg bruker vanligvis minimalt med penger, men nå er det mye bushtavirksomhet for tiden, og jeg er flinkere til å bruke opp pengene mine på andre enn til å kjøpe mat og diverse jeg trenger til meg selv!

Ho ene på jobb som hadde kjøpt sammen med en kake ting :) Fredagskake og kaffe :fnise:

Du får komme her så skal du få mat og diverse ting du trenger til deg selv :jepp:

Skrevet

Her var enda en kul stol :fnise:

072007_loop_02.jpg

Skrevet

Haha, kan man forme den som man vil?

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Kan hårstrikker være med sokker i vaskemaskin? :sjenert:

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Her var enda en kul stol :fnise:

072007_loop_02.jpg

Eh, hvor sitter du hen på en sånn? :klo:

Skrevet (endret)

Haha, kan man forme den som man vil?

Ja.. Det er bare en lang sånn stripe med sånne greier. Så man kan lage flere looper :fnise:

Sånn her sitter man i den:

1_09.jpg

Den er visst inspirert av potetskrell :fnise:

Edit: feil bilde....

Endret av Mynona-83
Gjest Skitten pique
Skrevet

Eh, hvor sitter du hen på en sånn? :klo:

du klemmer deg selvfølgelig fast i den sprekken. :kul:

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

du klemmer deg selvfølgelig fast i den sprekken. :kul:

:fnise:

:popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...