Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er den med mange looper :fnise: Fasinerende hvordan desigmøbler som finnes altså!

loopty-loopy-loopita_50.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Skitten pique
Skrevet

Jeg blir snart hypnotisert og svimmel av de stolene. Sjøsyk også. :popcorn:

Jeg kjeder meg fordi en kompis bestemte seg for å bli ufåitakelig nå, selvom vi hadde plans. :(

Gjest Skitten pique
Skrevet

How rude av han Skitten :kjefte:

Ja, den tullingen har gratis ringing og sånt til og med. :(

Skrevet

Hvis jeg hadde vært rik skulle jeg hatt et stort hus full av stoler :fnise:

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Nå håper jeg hårstrikker tåler vask i maskin...

Sliten. :daane:

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

[Låner stolen til Mynona]... :veslejenta:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ta en tur til min arbeidsplass. Håber det bliver lidt liv her udover natten!

Skrevet

[Låner stolen til Mynona]... :veslejenta:

Er den god??

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg elsker sånne spesielle møbler myona! det er ganske mange av dem på en butikk på nasjonalteateret :) ved siden av sats der...

jeg så en lampe der, som var laget som en slange på et lærret, og hodet til slangen stakk plutselig rett ut av lærrete- skikkelig 3D :fnise: - og da så jeg at- aaaaah, hodet til slangen var lampehodet!

den var kjempestilig!

vet du prisen på de stolene der eller?

tipper 60 000 ! minst!

Skrevet

jeg elsker sånne spesielle møbler myona! det er ganske mange av dem på en butikk på nasjonalteateret :) ved siden av sats der...

jeg så en lampe der, som var laget som en slange på et lærret, og hodet til slangen stakk plutselig rett ut av lærrete- skikkelig 3D :fnise: - og da så jeg at- aaaaah, hodet til slangen var lampehodet!

den var kjempestilig!

vet du prisen på de stolene der eller?

tipper 60 000 ! minst!

Haha, jeg elsker det jeg og.. Men den butikken ved national er vel veldig dyr tror jeg.. så jeg tør ikke gå inn..

Den første stolen (turkise) kostet 16.000 uten skammel og 18-19.000 med skammel, og den brune loop stolen vet jeg ikke.. må undersøke...

Gjest Skitten pique
Skrevet

Tenker du faktisk på å få deg sånn tivoli altså? :klo: Eller var akkurat loopene og sånn litt på gøy?

Skrevet

Looptiaen koster over 10.000 $ - så den var litt i drøyeste laget :sjenert:

Skrevet

Tenker du faktisk på å få deg sånn tivoli altså? :klo: Eller var akkurat loopene og sånn litt på gøy?

Loopen er bare på gøy.. Man må jo uansett ha en gigantisk stue for å ha noe såtn...

Skrevet

Morsomme møbler Mynona :) I funkishuset nederst ved sjøen i Kg Alleen er det nok litt slike møbler :jepp:

Når jeg blir rik og kan bygge meg drømmehuset skal det være en del funky ting :)

Skrevet

Jeg vil bo i funkishuset nederst i KG alleen.. :sjenert: Jeg liker meg ved sjøen :jepp: og i funkis :jepp:

Skrevet

Halloooooo??? Ekkoooo...

javel.. jeg går å ser på sporløst forsvunnet jeg!

Skrevet

Skal du stjele huset mitt Mynona???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...