Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei og hopp Frun :goodbye:

Ødelegger du døgnrytmen i helgen? Kan jeg aldri tenke meg :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun satt her å fjasa med oss om nettene hvis jeg ikke husker feil

Gjest LightBulb
Skrevet

Håper du får en fin dag i dag Hannee :)

HEI LIGHTBULB!!! Hvordan er formen?

HEI ROFL! :blomst:

Formen er så som så. Men den kommer seg vel :)

Hvordan har du det i dag? :)

Gjest odisi73
Skrevet

Hei Light :klemmer: selv om du ikke spør meg så har jeg det fint men er veldig trett :Nikke:

Håper du er på vei til å bli frisk :)

Skrevet

Ut å levere pakker på posten! Endelig!!!!!

Skrevet

Glemte å dra innom dyrlegen da..ut en tur til da! Men veie katta først :fnise:

Skrevet

Jeg har vært å levert prøven på legekontoret, det var veldig veldig flaut.

Skrevet

Hei :) Tilbake fra skolen, grei forelesning. Har en oppgave jeg må jobbe på senere, men skal spise litt mat og slappe litt av først :) Håper alle har hatt en for ettermiddag så langt :)

Skrevet

HEI ROFL! :blomst:

Formen er så som så. Men den kommer seg vel :)

Hvordan har du det i dag? :)

Masse ro og hjelp fra her LightBulb så blir du nok fort frisk :jepp:

Har hatt en grei dag. Besøk på kontoret i dag også så har ikke kunnet høre på musikk så det var jo litt kjedelig. Egentlig mest lyst og komme meg hjem og ligge på sofaen :fnise:

Gjest LightBulb
Skrevet

Hei Light :klemmer: selv om du ikke spør meg så har jeg det fint men er veldig trett :Nikke:

Håper du er på vei til å bli frisk :)

Alle som vil kan svare, jeg er interessert i hvordan alle har det :klem:

Håper jeg blir frisk snart, men foreløbig ser det ut til at jeg må holde ut noen dager til..

Gjest LightBulb
Skrevet

Hei :) Tilbake fra skolen, grei forelesning. Har en oppgave jeg må jobbe på senere, men skal spise litt mat og slappe litt av først :) Håper alle har hatt en for ettermiddag så langt :)

Kan jeg spørre hva du studerer, Hannee? :) Jeg forstår om du ikke vil fortelle det altså :blomst:

Skrevet

Kan jeg spørre hva du studerer, Hannee? :) Jeg forstår om du ikke vil fortelle det altså :blomst:

Jeg vil i grunn ikke det, men jeg kan jo si at jeg studerer samfunnet og mennesker :) Og trives med det. Hva gjør du for noe da hvis du vil si det?

Også må du huske å gjøre det som er obligatorisk når man er syk, spis sykegodteri/mat, ligg på sofaen/i senga og se på masse tv-serier/filmer! Og drikke masse væske.

Skrevet

Glemte å dra innom dyrlegen da..ut en tur til da! Men veie katta først :fnise:

Håper besøket hos dyrlegen går bra :)

Gjest LightBulb
Skrevet

Jeg vil i grunn ikke det, men jeg kan jo si at jeg studerer samfunnet og mennesker :) Og trives med det. Hva gjør du for noe da hvis du vil si det?

Også må du huske å gjøre det som er obligatorisk når man er syk, spis sykegodteri/mat, ligg på sofaen/i senga og se på masse tv-serier/filmer! Og drikke masse væske.

Det forstår jeg godt :jepp: Men samfunnet og mennesker er jo alltid interessant! :jepp:

Det gjør jeg, har rørt minimalt på meg i dag :fnise:

Skrevet

Håper besøket hos dyrlegen går bra :)

Skal først bare prøve med markkur, og det trenger jeg ikke ta med pus for. Men håper det holder!

Skrevet

Skal først bare prøve med markkur, og det trenger jeg ikke ta med pus for. Men håper det holder!

Lykke til :) Må kose pusen fra meg!

Skrevet

Det forstår jeg godt :jepp: Men samfunnet og mennesker er jo alltid interessant! :jepp:

Det gjør jeg, har rørt minimalt på meg i dag :fnise:

Bra! :)

Skrevet

Minst 3 liter væske om man ikke klarer å spise. Bruk gjerne flaske med tut, råd fra fastlegen til Ery.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...