Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

HEI SØTNOZ!!!

haaaaaaaaaaaallllllooooooooooo! :vinke:

Jeg må lære meg multisitat :sjenert:

istedenfor å trykke på svar,på et innlegg, trykker du bare på multisitat i stedenfor :) så gjør du det på innleggene nedover som du vil sitere, og heeeelt nederst, rett over smailyene i den boksen du skriver, så står det en firkant med SVAR og en med OPPRETT NYTT EMNE. ( ikke i det siste skrevete innlegget, men rett under) trykk der- På svar :):jepp:

Endret av NozMonster
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yup. naturen er eksepsjonell :)

Hatt en bra dag i dag Nozze?

Skrevet

haaaaaaaaaaaallllllooooooooooo! :vinke:

istedenfor å trykke på svar,på et innlegg, trykker du bare på multisitat i stedenfor :) så gjør du det på innleggene nedover som du vil sitere, og heeeelt nederst, rett over smailyene i den boksen du skriver, så står det en firkant med SVAR og en med OPPRETT NYTT EMNE. ( ikke i det siste skrevete innlegget, men rett under) trykk der- På svar :):jepp:

Tuuusen takk :) Skal prøve meg på det!

Skrevet

GIA.....

Jeg lurer på om du kan låne meg litt av din ekspertise.

Jeg lurer litt på ett ord, jeg ikke klarer å huske innen medisinsk terminologi.

Munchausen syndrom = påføring av smerte/sykdom på andre (helst barn) for å få sympati/oppmerksomhet fra omverdenen.

Men hva heter det når man påfører seg selv denne smerten/sykdommer?

Det er jo ikke hypokonderi

:sjenert:

Hei Surre!

Diagnosen du leter efter er Münchausens syndrom, også omtalt som "Hospital addiction syndrome". Det du beskriver om folk som skader andre for oppmerksomhed, kaldes Münchausen by proxy.

Skrevet

Jeg har det greit :) Skulle hatt noen og kose med som ikke bruker klør men ellers greit :fnise:

Skrevet

Ja :) Har du?

Nesten. Jeg trodde jeg var sliden idag fordi jeg drakk øl med en kamerat igår. Men så har jeg visst et snev av omgangssyke. Jeg kastet opp masse i eftermiddag, men jeg tror det er gått over nå.

Skrevet

Ikke noe kjekt med slikt tull Giacomo :(

Det kunne jeg nok kanskje :sjenert: Ery men litt langt vekke akkurat nå :(

Skrevet

Hei Giacomo!

Jeg skal ringe megler imorra. Titte på hus.

Litt skummelt. Hva om vi liker det, men finner ut vi ikke har råd (ligger litt i grenseland siden vi ikke kan vite hva vi får for leiligheten...)

Skrevet

Hei FruN!

Kan du ikke sende HerrN ud på et bankrøvertokt, så har dere en mengde penger å kjøbe hus for. Eller du kan begynde å selge kaker. Jeg kjøber gjerne!

Skrevet

Jeg har det greit :) Skulle hatt noen og kose med som ikke bruker klør men ellers greit :fnise:

Det skulde jeg gjerne hatt også. Kanskje vi må drikke en kveld, og snakke patetisk i fylla om hvor dumme jenter er som ikke vil ha oss?

Skrevet

Høres kjekt ut og se etter hus :) Får nok mer en dere tror for leiligheten så lenge dere ikke er desperate :)

Skrevet

Hei FruN!

Kan du ikke sende HerrN ud på et bankrøvertokt, så har dere en mengde penger å kjøbe hus for. Eller du kan begynde å selge kaker. Jeg kjøber gjerne!

Tror kakesalg høres best ut :fnise: Takk for tipset ;)

Heia folkens

Heihei!

Høres kjekt ut og se etter hus :) Får nok mer en dere tror for leiligheten så lenge dere ikke er desperate :)

Er på ingen måte desperate, vi har ingen grunn til å flytte annet enn eget ønske. Vil gjerne ha så mye som mulig for leiligheten!

Skrevet

Tråden er ryddet for utestengt bruker. Diskusjon om moderering tas på PM til meg, men jeg vil på forhånd opplyse om at vi ikke diskuterer enkeltbrukere med andre brukere.

Phaedra,mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...